Pedals

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
EL PERRO
Pedals

Bericht door EL PERRO » za aug 13, 2005 9:35 am

Per ongeluk een oude winkeldochter op de kop kunnen tikken, nu heb ik dus een retro SS sletje zoals het hoort: slank, star...... ;D

Voor ik enkele salarissen op JJ"s bankrekening stort aan bling stuff ga ik het de 1st maand tsjiep houden en gebruiken wat ik heb, echter trappertjes heb ik nodig en niet ga SS"en op mijn flatty"s.

Als ik wat door de SS galery zwem vind ik de Egg beaters wel DIK slank, of is er een beter alternatiefje voor trappers? Geen Shimano aub, want ik gaf net enkele dozen SPD"s weg, duzz hetzelfde ga ik niet terugkopen.

Foto"s van het ding komen later, ik vertrek binnen enkele uurtjes naar de Pyreneeen(weer eens) om de Rocky Mountain eens los te laten, duzz ganz geduldig zaain jaa?

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Re:Pedals

Bericht door JJ » zo aug 14, 2005 8:03 am

Waarschijnlijk is dat hetzelfde frame als mijn Trek waar ik jaren lang plezier van heb gehad!!

Koester het en make it beautifull ;)

JJ

EL PERRO

Bericht door EL PERRO » ma aug 22, 2005 10:01 am

Mijn vraag was does of jullie ervaring hebben met de egg beaters????

walter

Bericht door walter » ma aug 22, 2005 12:07 pm

Hubert heeft er een paar krom getrapt tijdens het EK, maar die is ook enorm sterk...

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma aug 22, 2005 12:57 pm

Dat waren custom assen uit Duitsland, dus niet de originelen.
Hij rijdt op zijn Rig met eggbeaters en geen problemen. En hij maakt genoeg kilometers...

JJ

walter

Bericht door walter » di aug 23, 2005 1:08 pm

Ach so, da haben die Deutsche Ingenieure ja geblunderd...
Dan heb ik niets gezegd.

Hubert !

Bericht door Hubert ! » di aug 23, 2005 9:21 pm

Rij op al m"n fietsen met de eierkloppers, na 2 keer een as van de Look versie (4x4) gebroken te hebben toch maar overgestapt op de "echte", tot nu toe nul problemen. Wel belangrijk dat de handel eens in de zoveel tijd gedemonteerd en van vet voorzien wordt!
De assen die ik krom trapte tijdens het EK waren idd niet de originele maar custom kortere assen die ik in Duitsland had laten maken.
Momenteel rijdt ik op m"n RIG met Eggies met titanium assen (complete set = 180 gram) en dit gaat buitengewoon !

EL PERRO

Bericht door EL PERRO » di aug 23, 2005 9:44 pm

Thx 4 the info bro"s, het zullen dus eierkloppers worden in Rees Fees kranken, nog een weekje geduld en mijn classic racer wordt op de gevoelige plaat gezet......

Plaats reactie