van gazzele m bike naar baan fiets
Moderators:JJ, Beheerders
oke ik ben terug van de beurs bike motion, daar heb ik twee fietsen gezien de koga baan fiets en de fan tuyl baan fiets, nu wil ik dit ook. nu zijn er twee problemen, ik wil er graag een rem op. en ik wil geen gefixeerd achterwiel. verder moet ik mijn gazelle singel speed verkopen. wie heeft tips waar ik deze fame"s onderdelen complete fietsen kan vinden. had gehoord dat er tijdens de 6daagse oude fietsen en onderdelen werden verkocht, maar daar ben ik dus weer te laat voor.
hoop dat jullie kunnen helpen.
gr mark
hoop dat jullie kunnen helpen.
gr mark
Re:van gazzele m bike naar baan fiets
De 6-daagse van Maastricht zit er weer aan te komen.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Leg nog eens uit..
Je wilt je huidige bike verkopen? Vraagprijs?
Je wilt daarvoor terug een baanframe? Wat ga je daar mee doen? Op de baan Koersen?
Zo niet, waarom geen gewoon race frame?
Baanframe op de weg schijnt niet zo fijn te zijn, aangezien die dingen nogal steil gebouwd zijn en dus erg nerveus sturen.
Zou eens moeten uitzoeken wie veen in Baanspul doet, grootste kans in een stad waar ook een baan is, verder internet natuurlijk.
JJ
Je wilt je huidige bike verkopen? Vraagprijs?
Je wilt daarvoor terug een baanframe? Wat ga je daar mee doen? Op de baan Koersen?
Zo niet, waarom geen gewoon race frame?
Baanframe op de weg schijnt niet zo fijn te zijn, aangezien die dingen nogal steil gebouwd zijn en dus erg nerveus sturen.
Zou eens moeten uitzoeken wie veen in Baanspul doet, grootste kans in een stad waar ook een baan is, verder internet natuurlijk.
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
OK, je wilt geen doortrapper zie ik nu, waarom dan alleen een voorrem? met een fixed kun je met je benen remmen, met een coaster kan dat niet en mis je dus een rem, voor harde (nood)stoppen beetje link.
Voor gewoon weg gebruik lijkt een (oud) raceframe mij het beste..
JJ
Voor gewoon weg gebruik lijkt een (oud) raceframe mij het beste..
JJ
gazzele zal kompleet weg gaan denk ik voor zo"n 750 euro.
baan frame ging me alleen om de horizontale achter patten.
het is voor weg gebruik
ik heb me inmiddels geraliseerd dat ik niet met een fixd wiel wil rijden, dan moet ik contineu trappen,
ik ga nu op zoek naar een sterk race frame/complete bike met horizontale patten en een punt om een achter rem te bevestigen, en op zoek naar een goede naaf singelspeed maar niet fixed.
baan frame ging me alleen om de horizontale achter patten.
het is voor weg gebruik
ik heb me inmiddels geraliseerd dat ik niet met een fixd wiel wil rijden, dan moet ik contineu trappen,
ik ga nu op zoek naar een sterk race frame/complete bike met horizontale patten en een punt om een achter rem te bevestigen, en op zoek naar een goede naaf singelspeed maar niet fixed.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Mark,
Kijk eens bij de oudere raceframes/ fietsen van de fietsmaker om de hoek. Die hebben vaak wel horizontale patten.
Welke maat is die gazelle? Might be interested!
RInse
Kijk eens bij de oudere raceframes/ fietsen van de fietsmaker om de hoek. Die hebben vaak wel horizontale patten.
Welke maat is die gazelle? Might be interested!
RInse
ben er al mee bezig, ben eerst mijn gazelle licht aan het ombouwen, race stuurtje alleen achter rem klein remgreepje, smale bandjes, post binnenkort wel even een pic, mijn gazzele is een? maat groot in ieder geval ben zelf 1.92 past mij goed. prijs zal zo´n 750 euro zijn dan krijg je de voorrem xt erbij en het fsa freeride stuur, en spd pedalen ziten nu blok pdalen onder.
gr mark
gr mark
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
markm.nl schreef:
ben er al mee bezig, ben eerst mijn gazelle licht aan het ombouwen, race stuurtje alleen achter rem klein remgreepje, smale bandjes, post binnenkort wel even een pic, mijn gazzele is een? maat groot in ieder geval ben zelf 1.92 past mij goed. prijs zal zo´n 750 euro zijn dan krijg je de voorrem xt erbij en het fsa freeride stuur, en spd pedalen ziten nu blok pdalen onder.
gr mark
Is mij te duur,
Rinse
tja het is geen aanbiedings fiets van de praxis
moet jij eens raden waar ik ook mee bezig ben 

Je haar aan het stylen ::)
ja humor.
mag opslot, voor het weer een onzin topic wordt,