Endorfin VP4
Moderators:JJ, Beheerders
Iemand ervaring met de Endorfin VP4? Wat zijn jullie reacties hierop? Ik zoek een all-round fiets. Lekkere singletracks in het nederlandse mtb gebied, maar ook uitstapjes naar Italie en ardennen. Daarnaast wil ik marathons gaan rijden vanaf volgend jaar.
Weet iemand iets over de kwaliteit van het frame? Het gaat bij mij om een los frame. Alle andere componenten komen van mijn Specialized Stumpjumper FSR Comp.
Alle input is welkom.
Alvast bedankt!
Roy
Weet iemand iets over de kwaliteit van het frame? Het gaat bij mij om een los frame. Alle andere componenten komen van mijn Specialized Stumpjumper FSR Comp.
Alle input is welkom.
Alvast bedankt!
Roy
Re:Endorfin VP4
ff de nieuwste Bike Magazin halen, daar testen ze hem in het November nummer.
Wel de SL versie maar de opzet is gelijk.
Wel de SL versie maar de opzet is gelijk.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Er rijd hier ergens een marathonteam op Endorphin. Volgens mij heet een van die twee rijders Jean Biermans. Misschien eens zoeken op:
www.marathonbiking.nl
www.mtbsport.nl
Rinse
www.marathonbiking.nl
www.mtbsport.nl
Rinse
hier staat een vp -4 frame (mat zwart) te koop voor 950€
www.mountainbikeplus.com/enquete.html-6K
www.mountainbikeplus.com/enquete.html-6K
dit zou wel moeten lukken
www.mountainbikeplus.com/enquete.html-6k-
www.mountainbikeplus.com/enquete.html-6k-
Dan maar zo:
endorfin VP-4 frame, alleen voor testrit en fotosessie gebruikt. incl. nieuw balhoofd en dt swiss sdd 210L demper. mat zwart- limited edition. nieuw 1480€, nu 950€ . e-mail HYPERLINK "mailto: bikenut@planet.nl"
endorfin VP-4 frame, alleen voor testrit en fotosessie gebruikt. incl. nieuw balhoofd en dt swiss sdd 210L demper. mat zwart- limited edition. nieuw 1480€, nu 950€ . e-mail HYPERLINK "mailto: bikenut@planet.nl"
- TuneBrother