http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... 4;start=20
Die Limp daar is dus gewoon geen normaaal gesprek mee te voeren,
laat staan dat deze meneer normaal kan reageren op aanbiedingen..............
Dit figuur vroeg in het ""te koop gevraagd""-forum om een leuk geveerd frame.
Dus ik bied hem mijn octane aan,incl trapas en balhoofdset aan een prijs
die is werkelijk nix te hoog.........Wil ie na veel heen-en weer gediscusieer
het zaakje hebben,maar wil ie er gewoon de schock gratis bij hebben,anders gaat het feest volgens hem niet door.........................Nu jammer dan,maar goed........
Kleine week later bied ik op zijn lx achterder.................VERKOCHT!!!roept
ie op dit forum(check link maar na)
Krijg ik na het doorgeven van de adres-en bankgegevens te horen dat meneer de PRIJS HEEFT AANGEPAST omdat hij het toch wat WEINIG vond achteraf...........
Dan ga ik dat figuur dus mailen dat dit toch niet echt werkt zo met het roepen van ""VERKOCHT""EN HET AANPASSEN VAN DE PRIJS!!!!!!
Krijg ik me een partij t :oringzooi terug op mijn mailadres daar vreten de honden geen brood van....................
En die opmerking die gemaakt is naar ""ERIKJE""dat Limp"s internet 3 dagen plat lag is ook
bull-sh 8)t want in die drie dagen heb ik zekers nog twee mail van hem gehad.....
Duzzzzzzzzzzzzzzzz ga je zakendoen met Limpie,let dan goed op,en bereid je voor
op enkele belachelijke aanbiedingen en wees ook voorbereid op her-en der
een prijsverhoging,maar ook vooral op een leuke scheldkanonade in je mailbox ast meneer zelf niet bevalt............................ ???

Ikzelf ben inmiddels weer een ietwat afgekoeld omdat er weer een weekendje tussenzit,maar dit soort figuren moet ik niet teveel mee worden geconfronteerd,
da"s heeeeel slecht voor de bloeddruk nl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U is allen gewaarschuwd!A.D.H.D-ers int bijzonder,deze man(?) laat je de Retalin gewoonweg vergeten.....................
En dat wou ik er ff over kwijt!!!bah dus!!
Denk je op zo"n forum zitten niet van die MARKTPLAATS-FIGUREN,
nou WEL DUS!!!!(tenminste een in elk geval.....)
grtz S