zwaar irritante forumbezoeker

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

illuminatastigmata
Contacteer:
zwaar irritante forumbezoeker

Bericht door illuminatastigmata » ma okt 31, 2005 8:09 am

Reeds eerder int forum"" te koop""...........tjek dus ff dit.................

http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... 4;start=20

Die Limp daar is dus gewoon geen normaaal gesprek mee te voeren,
laat staan dat deze meneer normaal kan reageren op aanbiedingen..............
Dit figuur vroeg in het ""te koop gevraagd""-forum om een leuk geveerd frame.
Dus ik bied hem mijn octane aan,incl trapas en balhoofdset aan een prijs
die is werkelijk nix te hoog.........Wil ie na veel heen-en weer gediscusieer
het zaakje hebben,maar wil ie er gewoon de schock gratis bij hebben,anders gaat het feest volgens hem niet door.........................Nu jammer dan,maar goed........
Kleine week later bied ik op zijn lx achterder.................VERKOCHT!!!roept
ie op dit forum(check link maar na)

Krijg ik na het doorgeven van de adres-en bankgegevens te horen dat meneer de PRIJS HEEFT AANGEPAST omdat hij het toch wat WEINIG vond achteraf...........

Dan ga ik dat figuur dus mailen dat dit toch niet echt werkt zo met het roepen van ""VERKOCHT""EN HET AANPASSEN VAN DE PRIJS!!!!!!
Krijg ik me een partij t :oringzooi terug op mijn mailadres daar vreten de honden geen brood van....................
En die opmerking die gemaakt is naar ""ERIKJE""dat Limp"s internet 3 dagen plat lag is ook
bull-sh 8)t want in die drie dagen heb ik zekers nog twee mail van hem gehad.....
Duzzzzzzzzzzzzzzzz ga je zakendoen met Limpie,let dan goed op,en bereid je voor
op enkele belachelijke aanbiedingen en wees ook voorbereid op her-en der
een prijsverhoging,maar ook vooral op een leuke scheldkanonade in je mailbox ast meneer zelf niet bevalt............................ ??? :( :-*
Ikzelf ben inmiddels weer een ietwat afgekoeld omdat er weer een weekendje tussenzit,maar dit soort figuren moet ik niet teveel mee worden geconfronteerd,
da"s heeeeel slecht voor de bloeddruk nl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U is allen gewaarschuwd!A.D.H.D-ers int bijzonder,deze man(?) laat je de Retalin gewoonweg vergeten.....................
En dat wou ik er ff over kwijt!!!bah dus!!
Denk je op zo"n forum zitten niet van die MARKTPLAATS-FIGUREN,
nou WEL DUS!!!!(tenminste een in elk geval.....)
grtz S

pinoisgeel
Contacteer:

Re:zwaar irritante forumbezoeker

Bericht door pinoisgeel » ma okt 31, 2005 10:47 am

ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die zich flink ergeren aan limp.

ikzelf ben er daar ook 1 van. hij is niet alleen flink irritant en laat overal domme opmerkingen achter. maar bij mij is ook een koop flink foutgegaan. hij wou mij een vork aansmeren voor een prijs duurder dan in de winkel. en uiteindelijk verkocht hij de vork aan iemand anders voor minder dan dat ik ervoor geboden had... :?

Sven

Bericht door Sven » ma okt 31, 2005 11:37 am

Mensen, iedereen staat in het goed recht om te klagen, maar voordat het hier uit de hand loopt wil ik duidelijk maken dat hier geen onredelijke discussies worden gehouden.

Als dit wel gebeurd, wordt er resoluut een slot opgegooid.

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » ma okt 31, 2005 11:37 am

Hmmmm dan begint waarschijnlijk de discussie over IP ban mogelijkheden weer licht te zien.
Kijk een foutje kan iedereen maken en als je internet enkele dagen eruit ligt wordt het er ook niet makkelijker op.
Aan de andere kant als dit meerder malen met 1 en dezelfde persoon voorkomt bij verschillende DP members, en er dan als je om uitleg vraagt er bedreiging voor terug krijgt, dan is voor mij de rek er wel uit.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma okt 31, 2005 11:56 am

is het niet een idee om een soort puntensysteem aan de verkoop te koppelen, net als ebay. Waarbij de verkopers en kopers elkaar een recentie kunnen geven.
Ik weet niet hoe lastig dit technisch gezien is, maar schept wel gelijk een hoop duidelijkheid voor potentiele kopers/verkopers.

Wellicht is het ook wat overdreven aangezien dit in eerste instantie geen verkoopsite is, was maar een idee, ik heb niets anders te doen.........

dusssss©

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » ma okt 31, 2005 12:00 pm

Ergens zit er wel wat in dat puntensysteem, aan de andere kant schiet DP dan zijn doel niet voorbij?!?
En als je regelmatig de forums bekijkt dan weet je toch ook min of meer wat voor soort vlees je in je kuip hebt?!?
Kijk maar naar deze topic die gevoerd wordt.
Uiteindelijk kan een ieder hier ook zijn waarde aan koppelen qua koop/ verkoop.

Cubeman

Bericht door Cubeman » ma okt 31, 2005 12:14 pm

Jumping Hansje schreef:
En als je regelmatig de forums bekijkt dan weet je toch ook min of meer wat voor soort vlees je in je kuip hebt?!?
Kijk maar naar deze topic die gevoerd wordt.
Uiteindelijk kan een ieder hier ook zijn waarde aan koppelen qua koop/ verkoop.

Als je idd regelmatig op het forum kijkt pik je de rotte appels er zo uit!
Ik noem geen namen maar ken nog meerdere personen van dit forum die ook niet helemaal fris zijn...
Jammer dat die rukkers het voor andere lopen te verpesten en niet zien dat ze er niks mee winnen!

N I E L S

Bericht door N I E L S » ma okt 31, 2005 12:18 pm

Ik heb ook enige ervaringen met deze jongen:

Limp heeft mij bedreigd en uitgenodigd voor een partijtje vechten met zn kamaraden.
Daar ben ik gelijk op in gegaan sinds Limp + z"n knuffels niet veel kwaad kunnen dacht ik. Gelijk gevraagd om een afspraak maar helaas bleken Limp en kamaraden er niet voor in denk ik want ik heb nooit een mailtje terug ontvangen. Wel nog zo"n 30 voor de Woodbumble maar verder niet.

Ik heb ook letterlijk (dus echt met de find optie gerekend) 100 mails van hem in mijn box (ik bewaar altijd alles, handig van Outlook), daar zitten niet mijn verstuurde berichten aan hem bij. 100 mails in 5 maanden tijd, vrij intieme relatie dus. Vooral mails die heel kortaf zijn, waar een bieding in zit of een ruil waarbij ik niet eens weet waar het om gaat. Na een stuk of 80 mails heb ik hem verteld dat ik harde cash wil of harde afspraken en dat hielp wel een beetje.

Ik ben bij hem langs geweest, hij verkocht ooit een Woodbumble waar mijn vriendin in geinteresseerd was. Hij claimde dat er een 1.5 headtube in zat, maar dat was niet zo. Hij claimde dat het een 16 inch frame was, maar het was een 18,5. Maar volgens zijn moeder paste mn vriendin er prima op. Mijn vriendin: "Maar op de baan is het wel vrij steil en ga zeker ik OTB..." :?n
Ooit gemaild voor een Hayes adapter voor de achterrem. Nummer opgegeven en die had hij zeker. Toen mailde we over iets met Manitou en daar paste die adapter ook op. Dat kan natuurlijk niet want met Manitou bedoelde die een vork en ik zocht een adapter voor de achterrem. ???

Opzich een aardige knul maar met zeer lange onduidelijke gebruiksaanwijzing.

Topicstarter; doe even wat aan je verhaal want het is vrij lastig leesbaar zo.

Mathijs

Bericht door Mathijs » ma okt 31, 2005 8:36 pm

Is het niet een idee om net zoals op mountainbike.nl een sticky-topic met goede/slechte ervaringen voor koop en verkoop. Dus alleen een de goede/slechte ervaringen, geen hele discussies er om heen. Lijkt me technisch makkelijker dan een punten-systeem maar het idee is het zelfde.

Het TUIG
Contacteer:

Bericht door Het TUIG » ma okt 31, 2005 9:42 pm

Ik heb ook een nare MSN ervaring gehad met deze persoon.
Alle denkbare ziektes zijn mij toegewenst door deze ""Prof Mountainbiker""
Hij wou iets van mij kopen maar ik kreeg gelijk een lijst met aanbiedingen van hem.Omdat ik geen intresse had(heb)in spul van hem werd ik dus voor van alles en heel veel uitgemaakt.
Jullie bebrijpen dat hij bij mij is geblokeerd op MSN en ik hoop voor hem dat ik hem nooit in levendelijfe tegen kom.
Nare dingen vergeet je niet zo snel...........

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » ma okt 31, 2005 10:34 pm

pinoisgeel schreef: ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die zich flink ergeren aan limp.

ikzelf ben er daar ook 1 van. hij is niet alleen flink irritant en laat overal domme opmerkingen achter. maar bij mij is ook een koop flink foutgegaan. hij wou mij een vork aansmeren voor een prijs duurder dan in de winkel. en uiteindelijk verkocht hij de vork aan iemand anders voor minder dan dat ik ervoor geboden had... :?
Ja ik heb de vork dus verkocht, komt vooral omdat ik gewoon NIET hoger wou gaan dan 175 omdat hij bij salden al voor 225 stond.
Maar ik erger me ook zeker aan hem, de reactie die hij achterlaat etc.
Zoals sommige van jullie misschien zullen weten, ben ik niet een NL-er, maar kom ik uit het buitenland.
Dus dit zei ik tegen hem, toen hij wat racistisch zei, z"n msn naam was ook iets van "In het land van klompen en kaas zijn de blanken de baas", vond ik nergens op slaan, zeg ik, krijg ik opeens een hele sh*tload aan hakenkruis emoticons, en andere racistische sh*t....
Dus....op msn met hem praten zal niet meer gebeuren ::)

krekker

Bericht door krekker » ma okt 31, 2005 10:42 pm

hmm . . . ik heb met hem wel een goed msn relatie ::), ik zocht een tijdje geleden een achterrem, Limpie had er dus 1, maar daar had ik niet echt veel interesse in. Dat is zonder geschel en alles opgelost. Toen had ik dus een achterrem gevonden, alleen ontbrak de adapter. Ik dus aan hem vragen of hij misschien nog een adapter had en die had tie :o. Achteraf heb ik er wel iets teveel voor betaalt naar mij inzien, maar ik wilde natuurlijk snel weer kunnen fietsen (en met mn rem had ik goede ruil gedaan), dus dat deerde me niet te erg.

Al met al, dus persoonlijk wel kekke gast :P

koekie

Bericht door koekie » di nov 01, 2005 3:10 am

Freeridin Dragon (Nu met steelhead) schreef:
Zoals sommige van jullie misschien zullen weten, ben ik niet een NL-er, maar kom ik uit het buitenland.
Dus dit zei ik tegen hem, toen hij wat racistisch zei, z"n msn naam was ook iets van "In het land van klompen en kaas zijn de blanken de baas", vond ik nergens op slaan, zeg ik, krijg ik opeens een hele sh*tload aan hakenkruis emoticons, en andere racistische sh*t....
serieus? als dat waar is ::)
kan ik slecht tegen, racisme..of ja gewoon van ventjes die dingen zeggen en doen waar ze zelf niet van in de gaten hebben wat het allemaal precies inhoudt, jeweetwel een beetje het domme tokkie hanengedrag van de locale gefaalde net wat oudere lonsdale mannetjes van het dorp overnemen.
affein, das een heel ander verhaal bla bla bla lalala

maargoed, ik heb van Limpie keurig een voorasje gekregen.
En ik weet nou niet of dit de oplossing is, om in een thread het over de gedragingen van een bepaald persoon te gaan hebben. Aan de andere kant moeten bepaalde dingen gewoon bespreekbaar kunnen zijn, en als ik sommige dingen lees haha is het misschien ook wel lachwekkend, met toch wel een trieste ondertoon (jeugd van tegenwoordig >:( )
De meesten onder ons zijn toch wel in staat om bepaalde personen op basis van de inhoud van postings, en forum gedrag niet serieus te nemen? Of in iedergeval in te schatten met wat voor soort persoon je te maken hebt? Aan de andere kant, het is internet... en dat zegt soms al genoeg.
net als in het "echte" leven vallen ze uiteindelijk toch wel door de mand.
hoop voor Limp dat het allemaal meevalt, en hij misschien daaruit een wijze les heeft geleerd, en hij lekker kan gaan biken op "zn" Intense M1..
fak it, ik had eigenlijk helemaal geen zin om me hierin te bemoeien haha
moest eigenlijk gewoon gaan slapen... :P bier op maandagavond doet gekke dingen met je

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » di nov 01, 2005 8:21 am

koekie schreef:
[

serieus? als dat waar is ::)
kan ik slecht tegen, racisme..of ja gewoon van ventjes die dingen zeggen en doen waar ze zelf niet van in de gaten hebben wat het allemaal precies inhoudt, jeweetwel een beetje het domme tokkie hanengedrag van de locale gefaalde net wat oudere lonsdale mannetjes van het dorp overnemen.
affein, das een heel ander verhaal bla bla bla lalala

Jep, is zeker waar, hier rechtstreeks van m"n msnlog gekopieerd:

"nadyana hou van jou 8o| REDNECK8o| 8o| in het land van klompen en kaas zijn de blanken de baas8o|"

Dat zag ik dus, waarop ik antwoordde:

"leuke msnnaam ::) "

En toen zei hij weer:

"eey mijn naam gaat neti over deiscrimieneren"

En nu vraag ik mij serieus af hoe dat kan met zo"n naam.....nja.

N I E L S

Bericht door N I E L S » di nov 01, 2005 8:53 am

Wat een mon****, serieus Freeriding dragon, toen ik jouw verhaal las was ik zo verbaasd... Echt, hem mogen ze wat mij betreft bannen.

Limp, post eens en berichtje man. Verweer je eens een beetje.
Tip: Tik het netjes met hoofdletters en komma"s. Formuleer het ook een beetje netjes.

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » di nov 01, 2005 9:34 am

a-Dat kan Limp helemaal niet.
b-Dat durft Limp niet.
c-Internet ligt eruit bij Limp(zoals gewoonlijk als hem gevraagd wordt ergens op te
reageren.)
d-De gedachtengang van Limp loopt niet helemaal parrallel met dat van een normaal
mens,eerder met dat van een aap ofzo.

Echt zeg,als ik die story van Freeridin""Dragon lees,dan vraag ik me af waarom Limp
hier uberhaupt nog welkom is,dit figuur hoort volgens mij meer thuis op Apenheul,
al heb ik nu al medelijden met die apen daar!
De enige overeenkomst die ik momenteel kan ontdekken is dat beiden rechtop lopen!!!!
En schijnbaar ben ik dus niet de enige die er zo over denkt met LIMP......
Doorspoelen die hap ;D

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di nov 01, 2005 4:04 pm

als ik zo naar de spelling van Dhr. Limp kijk, lijkt hij zelf ook niet geheel autochtoon :? :?

triest verhaal

dussssss©

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » di nov 01, 2005 10:24 pm

O ja, gaan we weer hoor, ik had hem 170 euro gegeven, dat was nog 5 euro te weinig, want de afgesproken prijs was 175, ik heb hem meerdere malen gevraagd of ik het kon overmaken, zei hij "nee doe morgen maar" of iets dergelijks, krijg ik vandaag dit binnen:

"eey,

waneer krijg ik die 5 euro je kunt wel zo mooi praten op dirty-pages
maar als het er op aan komt dan mag je wel effe in oldenzaal komen
of ik kom wel effe bij jou en dat meen ik ook je zei ja is goed dit
en dat jij maakt zo snel mogelijk die 5 euro over !"

Hmm ja, 200km reizen voor 5 euro dus?...
Dan ben je volgens mij nog meer geld kwijt aan het reizen zelf..

Tja...hij is opeens bang geworden om hier iets te zeggen?

N I E L S

Bericht door N I E L S » di nov 01, 2005 10:27 pm

O ja, gaan we weer hoor, ik had hem 170 euro gegeven, dat was nog 5 euro te weinig, want de afgesproken prijs was 175, ik heb hem meerdere malen gevraagd of ik het kon overmaken, zei hij "nee doe morgen maar" of iets dergelijks, krijg ik vandaag dit binnen:

"eey,

waneer krijg ik die 5 euro je kunt wel zo mooi praten op dirty-pages
maar als het er op aan komt dan mag je wel effe in oldenzaal komen
of ik kom wel effe bij jou en dat meen ik ook je zei ja is goed dit
en dat jij maakt zo snel mogelijk die 5 euro over !"

Tja...hij is opeens bang geworden om hier iets te zeggen?

Voor discrimineren kun je gewoon 5 euro doorberekenen hoor.

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » wo nov 02, 2005 2:16 pm

Noem me hard of noem me rechts of noem me kort aangebonden, maar dat dergelijk gedrag nog getolereerd wordt hier zeg dat verbaast mij ten zeerste.
Als ik zie dat de heren moderators soms al bij het minste of geringste ingrijpen en dat dit dan nog kan?!?

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo nov 02, 2005 2:51 pm

Jumping Hansje schreef:
Noem me hard of noem me rechts of noem me kort aangebonden, maar dat dergelijk gedrag nog getolereerd wordt hier zeg dat verbaast mij ten zeerste.
Als ik zie dat de heren moderators soms al bij het minste of geringste ingrijpen en dat dit dan nog kan?!?

tsja, maar ik denk dat de mods hier niet alle MSN/mail verkeer tussen de verschillende DPers checken.......

dusssssss©

Erikje

Bericht door Erikje » wo nov 02, 2005 3:47 pm

BOSS schreef:
[
Jumping Hansje schreef:

tsja, maar ik denk dat de mods hier niet alle MSN/mail verkeer tussen de verschillende DPers checken.......

dusssssss©

Dat klopt, wat iemand doet via een ander medium dan DP kan niet door de Mods verhinderd worden, dat is logisch. Waar mogelijk wordt wel ingegrepen, dat blijkt uit reacties van de Mods op zijn gedrag in o.a. text en het sluiten van topics.

Erikje

Mathijs

Bericht door Mathijs » wo nov 02, 2005 7:10 pm

Hé cool. Hij woont in Oldenzaal, da"s mooi dichtbij...

Cubeman

Bericht door Cubeman » wo nov 02, 2005 7:30 pm

Sja, als deze trieste levensvorm (Limp) met dergelijk grut optrekt (http://cu2.nl/kleintuh-desi)
Snap ik dat hij een zieke en racistische manier van denken heeft.
Met een potje dubbelklikken kom je nog eens ergens.....

Caramba

Bericht door Caramba » wo nov 02, 2005 7:43 pm

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ik heb me (gelukkig!) niet verdiept in die hele jeugd van tegenwoordig, maar als ik die site zie Cubeman, vraag ik me toch wel af hoe verschikkelijk dom de jeugd van tegenwoordig is! Niet normaal zeg :o :o :o

He, ik kan me hier behoorlijk kwaad om maken :? :"(

Is er trouwens al een knokploeg om Limp eens te bezoeken ;)

Gesloten