Speciaal voor TBB
Moderators:JJ, Beheerders
-
En ik de rechterkant!!!
Ben weer in de lucht!
De C'dale collexie op dit moment:
- 3 Killer V's (Pepperoni, P-Bone en HeadShock)
- 1 Optimo Rohloff 1 FG
- 1 M900 tandem
- 1/2 F3000
Ben maar gestopt met het Singelen en verzamelen van andere zooi/merken.
Zoek nu een aardige Super V of Raven. Iemand....?
Tjonge, 't heeft even geduurd maar leuk om weer eens op DP te zijn!
Ben weer in de lucht!
De C'dale collexie op dit moment:
- 3 Killer V's (Pepperoni, P-Bone en HeadShock)
- 1 Optimo Rohloff 1 FG
- 1 M900 tandem
- 1/2 F3000
Ben maar gestopt met het Singelen en verzamelen van andere zooi/merken.
Zoek nu een aardige Super V of Raven. Iemand....?
Tjonge, 't heeft even geduurd maar leuk om weer eens op DP te zijn!
-
Tja, loopt wel goed gelukig.
Ik ben 2003 alleen begonnen en we gaan in januari een 4de collega aannemen en zijn aan het kijken naar nummer 5.
Het is allemaal erg leuk, spannend en interessant maar het neemt wel errug veel tijd in beslag. Weken van 70-80 uur zijn geen uitzondering.
Gevolg daarvan is dat het fietsen er nogal bij ingeschoten is en daardoor zijn mijn Freeride shirts nu meer tijdritshirts geworden. Laten we maar zeggen dat ik strak in m'n vel zit (steeds strakker nog eigenlijk.
Ik heb wel geprobeerd om met het fietsen bezig te blijven door af en toe een bejaarde C'dale te kopen en die te conserveren voor het nageslacht.
En over het nageslacht te spreken, dat wordt uitgebreid met een zoon komende februari! Daar had ik dan wek weer tijd voor
Het tandemen zal dan waarschijnlijk ook wel een jaartje of 12 afgelopen zijn, want een dochter van bijna 4 en een baby-bikertje in 1 Burley, nehhhh, dat gaat denk ik niet passen.
Hoe is het met jou en je verzameling van klassieke Dales.....?
Ik ben 2003 alleen begonnen en we gaan in januari een 4de collega aannemen en zijn aan het kijken naar nummer 5.
Het is allemaal erg leuk, spannend en interessant maar het neemt wel errug veel tijd in beslag. Weken van 70-80 uur zijn geen uitzondering.
Gevolg daarvan is dat het fietsen er nogal bij ingeschoten is en daardoor zijn mijn Freeride shirts nu meer tijdritshirts geworden. Laten we maar zeggen dat ik strak in m'n vel zit (steeds strakker nog eigenlijk.
Ik heb wel geprobeerd om met het fietsen bezig te blijven door af en toe een bejaarde C'dale te kopen en die te conserveren voor het nageslacht.
En over het nageslacht te spreken, dat wordt uitgebreid met een zoon komende februari! Daar had ik dan wek weer tijd voor

Hoe is het met jou en je verzameling van klassieke Dales.....?
Tuurlijk kun je doorrijden met die tandem! Kiddy Cranks erop voor je dochter en gaan met die tandem. Moet je vrouw wel een tijdje 'solo' rijden maar zo is er altijd watB@rt schreef:Tja, loopt wel goed gelukig.
En over het nageslacht te spreken, dat wordt uitgebreid met een zoon komende februari! Daar had ik dan wek weer tijd voorHet tandemen zal dan waarschijnlijk ook wel een jaartje of 12 afgelopen zijn, want een dochter van bijna 4 en een baby-bikertje in 1 Burley, nehhhh, dat gaat denk ik niet passen.

Meer details over 'tandems & kinderen' vind je hier, hier en hier.
-
Jah joh! Stoppen met tandemmen omwille van kinderen? Die is GEK!!!
Hang er een ADD+BIKE of Burley Piccolo achter en die kleinste in een Bobike voorop en je hebt lol tot de macht lol!
De C'dale verzameling had uitgebreidt kunnen zijn tot 10 1/2 als jij niet dat halve frame voor mijn neus had weggekaapt!!
Het begint wel steeds voller te worden in huis en schuur want net een Surly 29" erbij...
TBB
Hang er een ADD+BIKE of Burley Piccolo achter en die kleinste in een Bobike voorop en je hebt lol tot de macht lol!
De C'dale verzameling had uitgebreidt kunnen zijn tot 10 1/2 als jij niet dat halve frame voor mijn neus had weggekaapt!!

Het begint wel steeds voller te worden in huis en schuur want net een Surly 29" erbij...
TBB