Inschrijven La Passportes Du Soleil 2006
Moderator:Beheerders
Kreeg deze link http://www.activeeurope.com/Events/inde ... ls&E=36459 van Rinse (die weer van tbx) om in te schrijven. Maar dat kan nog niet als ik het goed zie?
Hebben andere mensen zich toevallig al ingeschreven of gaat de inschrijving later van start? Aangezien er niet meer in alle plaatsten kan worden gestart?
Als iemand een antwoord hier op heeft horen we het graag?
thx.
Hebben andere mensen zich toevallig al ingeschreven of gaat de inschrijving later van start? Aangezien er niet meer in alle plaatsten kan worden gestart?
Als iemand een antwoord hier op heeft horen we het graag?
thx.
keybone collector!!!
Kan er iemand mij een en ander vertellen hoe het juist in zijn werk gaat...want zou er komend jaar zeker willen bij zijn.
°Is de inschrijving veel opvoorand of kan je nog inschrijven enkele weken voor aanvang?
°in welk dorp bevindt zich de start?
°Zijn de inschrijvingsplaatsen beperkt?
°als ik het goed begrijp gaat het event meerdere dagen door....op welke dagen mag er of kan er gereden worden of geld je inschrijving voor meerdere dagen en kan je kiezen welke dag je rijdt?
°heeft er iemand een website met alle info op of adressen waar je moet inschrijven?
alvast badankt voor de info....
°Is de inschrijving veel opvoorand of kan je nog inschrijven enkele weken voor aanvang?
°in welk dorp bevindt zich de start?
°Zijn de inschrijvingsplaatsen beperkt?
°als ik het goed begrijp gaat het event meerdere dagen door....op welke dagen mag er of kan er gereden worden of geld je inschrijving voor meerdere dagen en kan je kiezen welke dag je rijdt?
°heeft er iemand een website met alle info op of adressen waar je moet inschrijven?
Hoe eerder hoe beter heb ik mij laten vertellen.XXL schreef:°Is de inschrijving veel opvoorand of kan je nog inschrijven enkele weken voor aanvang?
Châtel, les Gets, Morzine (Frankrijk), Champéry, Morgins, Torgon (Zwitserland).XXL schreef: °in welk dorp bevindt zich de start?
Maar een aantal start plaatsen zijn al vol.....
Er is een max. aantal deelnemers ja.XXL schreef:°Zijn de inschrijvingsplaatsen beperkt?
Zaterdag en zondag kan de tocht van 80km worden verreden.XXL schreef:°als ik het goed begrijp gaat het event meerdere dagen door....op welke dagen mag er of kan er gereden worden of geld je inschrijving voor meerdere dagen en kan je kiezen welke dag je rijdt?
o.a. de link mijn vorige post, en www.portesdusoleil.com maar staat niet echt heel veel op. Ook --> www.portesdusoleil.com/passportes/indexpassport.htmXXL schreef:°heeft er iemand een website met alle info op of adressen waar je moet inschrijven?
keybone collector!!!
quote van http://www.activeeurope.com/Events/inde ... ls&E=36459dmx schreef:Wel eerst goed lezen hè.De data op de website zijn die van 2005. Voor 2006 is er nog helemaal niks in te schrijven.
Grtz.
dmx
toch niet helemaal......Date : 30/06/2006 - 08:00
er staat op deze site ook dat er al plaatsen vol zijn....
keybone collector!!!
-
- Contacteer:
Ik ga dit jaar ook maar mee doen denk ik!
1. Is het de bedoeling dat je ook nog moet klimmen of is het echt tout descente?
2. Is de 30 euro per dag of totaal?
3. Kom je aan het eind van elke dag weer waar je begonnen was of sta je compleet ergens anders?
4. En klopt het dat het 3 dagen is?
Thanks!
Dit kan ik niet vinden op de site.
1. Is het de bedoeling dat je ook nog moet klimmen of is het echt tout descente?
3. Kom je aan het eind van elke dag weer waar je begonnen was of sta je compleet ergens anders?
Thanks!
1 je moet wel iets klimmen maar niet veel wat ik er van weet.N I E L S schreef:Ik ga dit jaar ook maar mee doen denk ik!
Thanks!
2 ???
3 Je komt op zelfde plek weer uit, als je tenminste alle km maakt

4 ??? je hebt de keuze om te rijden op zaterdag en zondag wat ik weet. maar er wordt meer georganiseerd eromheen.
keybone collector!!!
Dan wachten we rustig af, bedankt!!de premier schreef:De tekst op de site is duidelijk een aangepaste versie van dit jaar, want de data onderaan kloppen niet met die van 2006.
Niet ongerust zijn, inschrijven kan echt pas in april 2006. ik heb het al vier keer gedaan, dus ik zou niet weten waarom het nu anders zou zijn..
keybone collector!!!
-
- Contacteer:
1) er moet geklommen worden, en met momenten zelfs flink geklommen worden. ik dacht iets rond de 700 m positief hoogteverschil over de ganse dag gespreid.jojo schreef:1 je moet wel iets klimmen maar niet veel wat ik er van weet.N I E L S schreef:Ik ga dit jaar ook maar mee doen denk ik!
Thanks!
2 ???
3 Je komt op zelfde plek weer uit, als je tenminste alle km maakt![]()
4 ??? je hebt de keuze om te rijden op zaterdag en zondag wat ik weet. maar er wordt meer georganiseerd eromheen.
2) 30 euro voor de dag naar keuze, inbegrepen rugzak, skiliften, bevoorrading enz. je moet trouwens kiezen tussen zaterdag OF zondag.alletwee kan niet (behalve met een valse identiteit uiteraard)
3) inderdaad als je de volledige ronde doet kom je terug aan waar je vertrokken bent. shortcuts zijn altijd mogelijk, maar uiteraard enkel voor de watjes

4) Is inderdaad drie dagen, met op vrijdag gewone toertocht, en dan kiezen voor zaterdag of zondag.
Ik ga voor de vijfde keer, en het wordt elk jaar plezanter dus, niet twijfelen en gaan!
Als je mee gaat zeker contact pakken met de premier dan nemen we de camping daar gewoon volledig over (tegenover een groot deel dit jaar)Chmod schreef:ik hoop dat ik dan verlof kan krijgen... Dees wil ik echt niet missen.
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Welke camping gaat iedereen op staan dan?bettes schreef:Als je mee gaat zeker contact pakken met de premier dan nemen we de camping daar gewoon volledig over (tegenover een groot deel dit jaar)Chmod schreef:ik hoop dat ik dan verlof kan krijgen... Dees wil ik echt niet missen.
greetz
bettes
waar hoogst waarschijnlijk net zoals afgelopen jaar de camping in Les Gets.
keybone collector!!!
De bende van de premier vertrekt van in Morzine. Zelf ben ik van plan volgend jaar zowel Freeraid Classic als Passeportes te doen, aangezien ze in 2006 op opeenvolgende WE's vallen.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Camping Les Marmottes in Morzine.
@ Luc : Was eigenlijk het zelfde van plan. Rij je dan over en weer of
blijf je de hele week. Er is wel genoeg te beleven in de streek.
Alleen moet je hele week overleven.
Heb hetzelfde voorgesteld aan de premier maar die wist het nog
niet. Zei iets van de kerk in het midden te houden. Bedoelt
eigenlijk dat ie het eerst aan zijn vrouwtje moet vragen.
Greetingz,
Max
@ Luc : Was eigenlijk het zelfde van plan. Rij je dan over en weer of
blijf je de hele week. Er is wel genoeg te beleven in de streek.
Alleen moet je hele week overleven.

Heb hetzelfde voorgesteld aan de premier maar die wist het nog
niet. Zei iets van de kerk in het midden te houden. Bedoelt
eigenlijk dat ie het eerst aan zijn vrouwtje moet vragen.

Greetingz,
Max
@ dmx: mijn idee is om er de hele (of eerder 1,5) week te blijven. In tegenstelling tot de premier blijkbaar (als het klopt wat jij denkt), hoef ik niets in het midden te houden. Als het verlof goedgekeurd wordt, komt ze gewoon mee ... 

Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
idd. bedank ook liever, of de rest moet echt vol zittenRinse Appelstroop schreef:Bij onze Engels sprekende vriend die je 2dgn aan het touwtje houd voor een plaatsje.dmx schreef:Camping Les Marmottes in Morzine.

ps. wat is de internet link van de freeride classic, kan dat zo 123 niet vinden op het net?
keybone collector!!!