Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
=Pashley=
Bericht
door =Pashley= » di dec 20, 2005 7:04 pm
Ik denk gewoon dat veel mensen in zijn geval op dergelijke manier gereageerd zouden hebben. Iedereen verliest het wel eens zeker...
Mss zouden ze idd ook eens een zwarte lijst moeten invoeren bij het wielrennen want volgens mij zijn dergelijke mensen verre van sportliefhebbers en zouden ze beter thuis in hun zetel blijven bier zuipen dan dat ze echte sportliefhebbers lastigvallen. Zeg nu zelf, zou jij het als sportliefhebber leuk vinden moest je tijdens een race naast dergelijk persoon staan...

-
DmrBiker - Berichten:486
Bericht
door DmrBiker » di dec 20, 2005 9:13 pm
awel ik vind als ge zo moet doen op een wedstrijd, blijf dan thuis en zie naar de tv! Je kan altijd met bier en modder naar je tv-scherm gooien! Ik had in de wellens zen plaats juist hetzelfde gedaan denk ik. De betrokken "supporter" blijkt een zekere Marc Vermeylen te zijn.
Die man is 48 jaar geworden om zo belachelijk te doen. Triestig.
De reactie van de vader van Wellens vond ik wel zeer geslaagd

"Ik had gestopt en em doodgeklopt"

-
Steelboy - Berichten:8100
-
Contacteer:
Bericht
door Steelboy » di dec 20, 2005 9:18 pm
Bikerke schreef:De reactie van de vader van Wellens vond ik wel zeer geslaagd

"Ik had gestopt en em doodgeklopt"

Die reactie bevestigt alles wat Plons hiervoor al aangegeven heeft...
-
simon-ffc
Bericht
door simon-ffc » di dec 20, 2005 9:30 pm
Wellens is wat wij in belgie noemen brakkevolk (kampvolk in Nederland) en dat is nog maar eens bevestigt.
Ik weet niet wat julie allemaal over hem weten,maar waarom Plons zo naar iemand uithaalt waar ik bets wel respect voor heb snap ik helemaal niet,daarom graag n woordje uitleg.
maar in het geval dan van de wedstrijd: soort zoekt soort dan zeker.
enige verschil is da Wellens er dik voor betaald word en iets in zen leven heeft bereikt

-
Sven
Bericht
door Sven » wo dec 21, 2005 9:28 am
simon-ffc schreef:
enige verschil is da Wellens er dik voor betaald word en iets in zen leven heeft bereikt

Kijk uit met voorbarig conclusies trekken.
Ook al lijkt het niet zo, rpboeer mar eens te behalen wat Plons heeft gedaan in zijn leven.
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » wo dec 21, 2005 10:17 am
UCI heeft nu alsnog Wellens de zege ontnomen.
De gang van zaken was door R. Groenendaal ook nog extra aangekaart, omdat na een accefietje met een supporter zelf ook geschorst werd. Niet zo zeer dat Wellens geschorst moest worden, maar meer om eenheid in de uitvoering van de regelementen van de UCI officials aan te geven. Vandaag volgens manier A, dan morgen ook volgens manier A en geen uitzondering. Daaraan is dus nu gehoor gegeven.
De renners hebben zich al meer malen druk gemaakt over UCI officials die eigen invulling lijken te geven in vreemde situaties. De official had nooit mogen ingrijpen tijdens de race. Sancties mogen pas worden opgelegd na het horen van alle partijen... ná de race dus. Dat is dus in dit geval niet geheel zo gegaan, maar alsnog door de UCI recht getrokken. Jammer dat het zo moet gaan, maar we moeten het wel elke keer op eenzelfde manier doen.. anders heeft geen enkele regel nog zin.
Over het algemeen is de sfeer bij CX wedstrijden veel beter dan bij menig andere wielerwedstrijd en daar kan leering uit getrokken worden, echter die enkele supporter die zich niet in toom weet te houden, krijgt het voor elkaar dat er straks gewoon een totaal alcohol verbod rond CX wedstrijden zal komen. Biertenten zijn in België al afgeschaft (daar waar men door heen rijdt) en dikke kans dat dit een vervolg zal krijgen in het totaal verbod van drank bij de wedstrijden. Jammer dat het weeral een enkeling is, of een paar, die het voor de grote meute weten te vernaggelen. Erg, erg jammer....
---www.cjmedia.nl---
-
BOSS
-
Contacteer:
Bericht
door BOSS » wo dec 21, 2005 10:25 am
DeKerf's schreef: Jammer dat het weeral een enkeling is, of een paar, die het voor de grote meute weten te vernaggelen. Erg, erg jammer....
Dit zinnetje hoor ik de laatste tijd wel vaker in MTB gerelateerde context...
Vraag mij af of dit niet "gewoon" een afspiegeling van de samenleving is......
Kunnen we met z'n allen niet gewoon ergens een eiland met wat bergen kopen en daar vrolijk gaan MTBen en wonen?
dusssssss©
-
Steelboy - Berichten:8100
-
Contacteer:
Bericht
door Steelboy » wo dec 21, 2005 10:29 am
BOSS schreef:
Kunnen we met z'n allen niet gewoon ergens een eiland met wat bergen kopen en daar vrolijk gaan MTBen en wonen?
Ik heb 2000,-, hoeveel kun jij nog missen? Eventueel kan ik ook nog een digitale camera verpatsen... Heeft je vriendin nog een zus?
Let's go!
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » wo dec 21, 2005 10:31 am
Steelboy schreef:BOSS schreef:
Ik heb 2000,-, hoeveel kun jij nog missen? Eventueel kan ik ook nog een digitale camera verpatsen... Heeft je vriendin nog een zus?
Let's go!
Don't get too frustrate there Steelboy....
---www.cjmedia.nl---
-
BOSS
-
Contacteer:
Bericht
door BOSS » wo dec 21, 2005 11:00 am
Steelboy schreef:BOSS schreef:
Let's go!
yep een zus van 27, met lang blond haar, maatje 36
dusssssss©
-
BOSS
-
Contacteer:
Bericht
door BOSS » wo dec 21, 2005 11:00 am
o jah en een vriend, kind en 2 jack russels
dusssssss©
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » wo dec 21, 2005 12:19 pm
BOSS schreef:o jah en een vriend, kind en 2 jack russels
dusssssss©
'Die mag je dan weer zelf houden', zal het verdict zijn.
Ik zeg; 'alles of niets!'
---www.cjmedia.nl---
-
revis - Berichten:258
Bericht
door revis » wo dec 21, 2005 8:40 pm
dusssssss©[/quote]
Ja,...........wanneer !
Grtz revis.
-
Sven
Bericht
door Sven » wo dec 21, 2005 11:24 pm
Dit gaat OT.
Please, geef je mening over Wellens of gewoon niet.
-
Pino - Berichten:2472
Bericht
door Pino » do dec 22, 2005 7:45 am
De manier waarop (onder meer) het crossen in Belgie wordt beleefd kan belangrijk zijn als verklaring. Je ziet dat iedere renner hele schares fanclubs (al dan niet goedgekeurd dor de renner) heeft die zich in de bus naar een evenement al volledig lamzuipen.
Bart Wellens vindt het allemaal maar de schuld van de supporters van Nijs en doet daarmee op een uiterst simplistische manier een poging de schuld te verleggen.
Als je hier niet tegen kunt om kritiek te krijgen moet je een andere sport of hobby gaan zoeken (internet schaken?).
Als je al meermalen last hebt van iemand en er wordt door organisaties niets aan gedaan moet je die organisate daar (vooraf) op aanspreken en desnoods wegblijven.
Slaan kan NOOIT en het lijkt me sterk dat er geen artikel is waarop een renner tijdens de wedstrijd uit koers kan worden genomen.
Dat er iets tegen het gedrag van sommigen (supporters) zou moeten worden gedaan is wel aan het onderwerp gekoppeld, maar moet niet als excuus worden gebruikt.
Enne, volgens mij zou een dergelijke actie moeten worden gestraft met een maand schorsing die nu ingaat en niet in juni als de heren een rustmaand hebben.
-
Luc
Bericht
door Luc » do dec 22, 2005 9:44 am
Slaan kan inderdaad nooit, maar als dit al meerdere malen gebeurd is en Wellens zich tot nu toe telkens ingehouden heeft, heb ik toch wel wat moeite met een straf, gewoon omdat het hem op een bepaald moment teveel geworden is. Op deze manier wordt niet de échte schuldige gestraft.
De verschillende wedstrijdorganisatoren zouden (eventueel samen met de UCI) rond de tafel kunnen gaan zitten om te bekijken hoe ze dit in de toekomst kunnen gaan vermijden. Maar een organisatie aansprakelijk stellen voor het gedrag van de supporters vind ik dan eigenlijk ook weer te ver gaan. Dit gebeurt momenteel ook in het voetbal en eigenlijk vind ik dat niet correct. Geen enkele club/organisatie vrà à gt om vandalisme/geweld/hooliganisme en gaan het zeker niet gestructureerd organiseren en zijn dus bij uitbreiding niet verantwoordelijk voor dergelijke uitspattingen.
Ik heb er in het algemeen gewoon nogal moeite mee dat een bepaald iemand gestraft wordt voor de acties van een andere, dat is gewoonweg niet correct. De grote schuldige in deze zaak is (zijn) de supporter(s) en niemand anders.
-
Macaronienkaassaus - Berichten:220
Bericht
door Macaronienkaassaus » do dec 22, 2005 10:10 am
Plons schreef:Een hele hoop kenissen van mij zijn gaan kijken.
Wellens is wat wij in belgie noemen brakkevolk (kampvolk in Nederland) en dat is nog maar eens bevestigt.
Dan mogen we Everts ook bij deze categorie zetten dan ? Aangezien hij ook al eens door het lint ging en met zijn bril gooit ??
-
simon-ffc
Bericht
door simon-ffc » do dec 22, 2005 12:45 pm
Dan mogen we Everts ook bij deze categorie zetten dan ? Aangezien hij ook al eens door het lint ging en met zijn bril gooit ??
inderdaad, en eigenlijk onterecht,want Pichon was niet in de fout gegaan.
Kijk uit met voorbarig conclusies trekken.
Ook al lijkt het niet zo, rpboeer mar eens te behalen wat Plons heeft gedaan in zijn leven.
bedoelde helemaal niet Plons maar die Hooligan bij het veldrijden

K weet niet wat Plons behaald heeft

-
simon-ffc
Bericht
door simon-ffc » do dec 22, 2005 2:00 pm
Geplaatst: Ma Dec 19, 2005 11:58 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Een hele hoop kenissen van mij zijn gaan kijken.
Allemaal hetzelfde verhaal : "Wat had die Wellens geslikt voor de wedstrijd" want in de eerste ronden al was hij al zeer vriendelijk tegen de supporters....
De foto was gemaakt om mijn mx-kenissen te laten zien maar als je goed kijkt zie je de middenvinger van Bart ook nog.
Wellens is wat wij in belgie noemen brakkevolk (kampvolk in Nederland) en dat is nog maar eens bevestigt
kijk ik juist op het forum bij van mx-world,waar Plons actief is, geeft zowat iedereen daar aanwezig aan dat ze Wellens begrijpen en dat het niet zijn fout is en een logische reactie is.
Op Plons na
http://www.mxworld.be/mxforum/viewtopic.php?
t=3353&postdays=0&postorder=asc&start=0[/url]
Laatst gewijzigd door
simon-ffc op do dec 22, 2005 9:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sven
Bericht
door Sven » do dec 22, 2005 2:10 pm
simon-ffc schreef:kijk ik juist op het forum bij van mx-world,waar Plons actief is, geeft zowat iedereen daar aanwezig aan dat ze Wellens begrijpen en dat het niet zijn fout is en een logische reactie is.
Op Plons na
http://www.mxworld.be/mxforum/viewtopic.php?
t=3353&postdays=0&postorder=asc&start=0
Old Manitou schreef:topic is verwijderd

Nope, Simon kan geen URL aanmaken. Is ook geen probleem. Thread is
HIER te vinden.
-
Old Manitou - Berichten:1023
Bericht
door Old Manitou » do dec 22, 2005 2:18 pm
excuseer me dan
even lezen
ik praat hetgeen gebeurd is van geen van beide partijen goed
maar dat men met van alles naar de renners begint te gooien doet men niet
als wellens een straf krijgt moet men die hooligans ook straffen
door bv ze eens de rotzooi laten op te ruimen die er na zo'n wedstrijd achterblijft
(lege bekers van hun bier enzo)
-
Lynx
Bericht
door Lynx » do dec 22, 2005 4:31 pm
Die supporters weten dat de 'top'sporters niks mogen/kunnen doen en gaan daarom elke wedstrijd een stapje verder.
Je mag trouwens roepen wat je wil, tis een vrij land, maar ga dan niet het onschuldige schaap spelen als de herder
u een stamp op u blerende smoel geeft....Take it like a man.
Kermis-sporten trekken kermis-volk aan en dat gaat nooit veranderen.
.
gooi je imago weg
-
urban waste - Berichten:217
Bericht
door urban waste » do dec 22, 2005 8:06 pm
Als er iemand met 2 middelvingers omhoog zo'n beetje voor je neus gaat staan (wat toch vrij duidelijk te zien was) dan is dat vragen om klappen. Die gast mag blij zijn dat het bij een mislukte trap bleef.....Ik vind het een vrij menselijke reactie van Wellens.
Straks moeten die renners nog lessen krijgen "hoe ga ik om met lastige supporters". Het is toch te gek voor woorden!
-
Bansheebeest gain - Berichten:973
Bericht
door Bansheebeest gain » vr dec 23, 2005 7:46 am
stel het eens anders ,
er is een barracuda dh wedstrijd in name en er is een groepke da konstant bier en modder tege u kwakt , dan ben ik er vrij zeker van da ge rustig stopt en die manne een pak geeft , of toch poging doe toch :s
en dan hoefde ni te beginne da geweld en toestande ni kan , bier en modder naar nen biker gooie kan helemaal ni.en me die mense prate heeft ook geen zin , da helpt toch ni , daar lache die gaste ne keer mee en die grabbelen de volgende ading om u mee te bekogelen.. bart is wel ne prof veldrijder mor ook biker zoals wij en al de mense die hier zegge da het ni kan en die zever zoude 9/10 net hetzelfde gedaan hebben , want ik denk niet da iemand die een hele wedstrijd bekogelt is me bier worste en modder achteraf gaat zegge danku , twas gezellig