PAS OP : Professionele Ebay scam...

Teveel gezopen in het DP café? Hier kun je je off-topic verhalen kwijt.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
N I E L S
PAS OP : Professionele Ebay scam...

Bericht door N I E L S » za dec 31, 2005 4:18 am

Ik dacht al, een Kona Stab met Shiver DC voor 164 dollar inclusief verzending. Das niet veel, dus ik bied gewoon want de aanbieder heeft 110 positieve feedback en 0 negatieve. Verblijft in Duitsland maar item komt uit China. Even later heb ik de veiling gewonnen en krijg ik mail. Nog even later krijg ik mail van Ebay dat het een gehackte account is.
Let dus goed op, want als ze andermans accounts gehackt hebben dan ben je makkelijk te bedriegen. Het was natuurlijk al vrij duidelijk te zien aan de prijs dit keer en menig ander keer maar de zekerheid die Ebay dacht te bieden is hiermee dus wel aardig geschaad vind ik.

Wel grappig want ze antwoorden in het Engels maar zouden van Duitse afkomst moeten zijn. Misschien een idee als ik even in het Duits een email naar die Chinezen stuur :lol:
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

didadunlop

Bericht door didadunlop » za dec 31, 2005 10:32 am

Geeft maar weer eens aan:

Wanneer het "too good to be true" is, is het waarschijnlijk niet zo.

Kut oplichters iedere keer.

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » do jan 12, 2006 12:07 pm

didadunlop schreef:Geeft maar weer eens aan:

Wanneer het "too good to be true" is, is het waarschijnlijk niet zo.

Kut oplichters iedere keer.
heeft niets met oplichting te maken, maar het doet me denken aan die kerel die een zelfgemaakte xbox360 verpakking verkocht voor honderden euro's.

Afbeelding

het stond er zelfs nog expliciet bij!!!
This is not even a factory made xbox 360 box. I made it myself, just a few minutes ago. It does not contain an Xbox 360 console, just the Xbox 360 home-made box. this box is great hand made by me says XBOX right on it It doesn't look anything like the picture I included in the auction. It looks much better, in my opinion.
die kerel zal ook verbaasd zijn als ie uiteindelijk een zelfgemaakte doos voor z'n deur krijgt! :lol:

didadunlop

dus

Bericht door didadunlop » do jan 12, 2006 12:12 pm

Wat is dan de scam?

Bij die xbox is het duidelijk. Lezen voor je gaat kopen. Maar wat is in het eerste geval de scam dan? Waar zit het addertje?

didadunlop

Bericht door didadunlop » do jan 12, 2006 12:16 pm

hehehehe het is wel faag dat er 611 dollar is geboden..:)

Plaats reactie