



Moderator:Beheerders
Jawel hoor, dat blijktP-daddy schreef:Hoe kom je erop![]()
![]()
Zoiets bedenk je toch niet...
Dacht dat dat met de krachten te maken hadden die op de trapas / cranks komen bij het trappen. Op deze manier worden deze krachten verdeeld.revis schreef:Proto van BMW is iets "om 'm nat van te krijgen".
Iemand 'n idee waarom de aandrijving naar links gaat en weer terug ?
Grtz revis.
Dat frame van die Scott ziet er echt niet uit man, hoe die buizen in het midden zijn 'getrokken' zo timmerde ik een hutje vroeger.simon-ffc schreef:die scott is best nog wel vet,buiten een teveel aan kleuren en stickers.
en die brooklyb is gewoon ugly,er is zelfs plaats voor een motorblok(of toch bijna)
nope, het is zodat de ketting 0 invloed heeft op de veringjojo schreef:Dacht dat dat met de krachten te maken hadden die op de trapas / cranks komen bij het trappen. Op deze manier worden deze krachten verdeeld.revis schreef:Proto van BMW is iets "om 'm nat van te krijgen".
Iemand 'n idee waarom de aandrijving naar links gaat en weer terug ?
Grtz revis.
Niet andersom?pZyteX schreef:nope, het is zodat de ketting 0 invloed heeft op de veringjojo schreef:Dacht dat dat met de krachten te maken hadden die op de trapas / cranks komen bij het trappen. Op deze manier worden deze krachten verdeeld.revis schreef:Proto van BMW is iets "om 'm nat van te krijgen".
Iemand 'n idee waarom de aandrijving naar links gaat en weer terug ?
Grtz revis.
maar wrs ook een nieuwe gekregen, gezien de goede garantie van specialized, niet?Chmod schreef:blijkbaar is die demo geen overkill - er zijn er al vele gebroken...