Het DP wintersport topic
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
wie ow wie gaan er allemaal nog op wintersport? skieen? boarden waar wnr en met wie!?
Kga zelf incl. xircuit pimiento naar valthorens, 24ste feb. is het zover. Tis nog even afwachten wat voor materiaal ik van mijn werk mee mag nemen maar voorop staat dat ik er weer enorm veel zin in heb. Nog meer dp'ers rond die tijd in valtho te vinden?!
Kga zelf incl. xircuit pimiento naar valthorens, 24ste feb. is het zover. Tis nog even afwachten wat voor materiaal ik van mijn werk mee mag nemen maar voorop staat dat ik er weer enorm veel zin in heb. Nog meer dp'ers rond die tijd in valtho te vinden?!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ben net een dag terug van een dikke week Kaprun. Waren ideale omstandigheden daar, begin van de week hopen nieuwe sporen kunnen trekken op de Gletsjer aldaar, puur genot!

JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- Xircuit
- Contacteer:
Nou, dan mijn bijdrage in broers' zijn topic:

Paar Völkl P-60 GC 183 gaan in iedergeval mee, inmiddels van Pimiento: Echte Hardcore racers, belachelijk hoe hard ze gaan.
En a.s. dinsdag worden deze voor mij gemaakt:

100% custom fit DaleBoots ST 2002... rrrr tot de rrrrende rrrr!
@JJ, nice board! lekker XL!

Paar Völkl P-60 GC 183 gaan in iedergeval mee, inmiddels van Pimiento: Echte Hardcore racers, belachelijk hoe hard ze gaan.

Ich Heisse Super Fantastisch!
[stookmode] Skiën is toch voor wegnichtenXircuit schreef:Nou, dan mijn bijdrage in broers' zijn topic:

- Xircuit
- Contacteer:
Je bedoelt vast dat een Mountainbiker gevoelsmatig eerder naar een snowboarder zal grijpen. Dat is misschien logischer gezien het wat rebelse karakter van bikers, maar als je een need for speed hebt dan moet je toch echt een paar skies hebben. Maar ik kan ook boarden hoor, ook erg plezant om te doen!Bash schreef:
[stookmode] Skiën is toch voor wegnichten[/stookmode]
Yep, dat bedoelde ik. Ik kan het ook allebei, maar grijp tegenwoordig toch eerder mijn snowboard dan mijn skies.Xircuit schreef:Je bedoelt vast dat een Mountainbiker gevoelsmatig eerder naar een snowboarder zal grijpen. Dat is misschien logischer gezien het wat rebelse karakter van bikers, maar als je een need for speed hebt dan moet je toch echt een paar skies hebben. Maar ik kan ook boarden hoor, ook erg plezant om te doen!Bash schreef:
[stookmode] Skiën is toch voor wegnichten[/stookmode]
Pure snelheid: SKI'S, no doubt about it!!!
voorlopig nog Volkl (supersport****), maar aangezien die niet echt meer bij m'n huidige skistijl past aan het kijken naar een andere ski. Met Kerstmis heb ik de Allstar een week mogen testen. Wat 'n ski. Dit weekend de Rossignol Zenith Z9 en de 9X eens testen.Xircuit schreef:Helaas alleen als Pisteskier, was het maar z'on feest..... Maar gij zijt ook een Volkl Razer?les alpes schreef:haha, nog volkl skiers hier.
@Xircuit: race jij of gebruik je ze als pisteski?
Hoe bevalt die draaicirkel jou? 19.8m is echt gigantisch bij puur pistegebruik. Ik zou vreselijk graag de nieuwe Racetiger GS racing eens testen maar die vind je (bijna) nergens als testski. En om een ski met zo'n karakter te kopen zonder testen...
- Xircuit
- Contacteer:
Een Z9 is wel een rete goede ski, veel breeder inzetbaar als een 9X. Een 9X zal weer meer grip geven, maar offpiste is het een no-go met deze ski. De 19.8 radius is veel inderdaad, maar als je enkel in 1 streep naar beneden wil....: He-le-maal goed! En ondanks de grote radius blijft de ski toch behoorlijk handelbaar. Je moet niet willen slalommen....
Een RacingTiger GS bemachtigen is sowieso een probleem, van de importeur heb ik vernomen dat slechts 6 sets nog beschikbaar waren bij Volkl/andere importeurs wereldwijd uit de compleete RacingTiger lijn. En dan heb ik het over 4 weken geleden. Mocht je serieuze interesse hebben, dan weet ik nog een set te staan, de lengte weet ik zo niet. Mail me dan maar.
En: Als je nu een vier sterren SS hebt, dan zal er iig een wereld van verschil zijn!
Een RacingTiger GS bemachtigen is sowieso een probleem, van de importeur heb ik vernomen dat slechts 6 sets nog beschikbaar waren bij Volkl/andere importeurs wereldwijd uit de compleete RacingTiger lijn. En dan heb ik het over 4 weken geleden. Mocht je serieuze interesse hebben, dan weet ik nog een set te staan, de lengte weet ik zo niet. Mail me dan maar.
En: Als je nu een vier sterren SS hebt, dan zal er iig een wereld van verschil zijn!
Laatst gewijzigd door Xircuit op wo feb 01, 2006 9:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
NOG DRIE WEKEN NOG DREI WEKEN NOG DRIE WEKEN
NOG DRIE WEKEN NOG DRIE WEKEN NOG DRIE
WEKEN NOG DRIE WEKEN NOG DRIE WEKEN NOG DRIE
WEKEN NOG DRIE WEKEN NOG DRIE WEKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad, ik ben enthousiast
Lekker raggen op mn carbon skies (ja, die wel!). Hele knappe jongen (of meisje, je weet het heutzutage maar nooit) die mij gaat bijhouden!
NOG DRIE WEKEN NOG DRIE WEKEN NOG DRIE
WEKEN NOG DRIE WEKEN NOG DRIE WEKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!
Inderdaad, ik ben enthousiast

Lekker raggen op mn carbon skies (ja, die wel!). Hele knappe jongen (of meisje, je weet het heutzutage maar nooit) die mij gaat bijhouden!
One-handed Pimpin'®
-
- Contacteer:
Vorig jaar 8 dagen met de volkl p60 (zie plaatje) geskiet. veruit de lekkerste ski die ik geskiet heb. ook beter dan de slalom versie, tenminste voor mij wel. 183cm is voor mij wel een behoorlijke lengte, ook voor deze ski, ben zelf 181 cm en weeg zonder kleren 70 kg, maar het gaat wel HARD!
Dit jaar hoop ik op een paar race tigers voor 2006/2007 of een elan GSX, er is ook nog een klein kansje op een "echte" FIS fischer worldcup ski, maar das nog afwachten
Blijft leuk zo'n ski gerelateerde bijbaan
Dit jaar hoop ik op een paar race tigers voor 2006/2007 of een elan GSX, er is ook nog een klein kansje op een "echte" FIS fischer worldcup ski, maar das nog afwachten
Blijft leuk zo'n ski gerelateerde bijbaan

sinds gisteravond terug uit Frankrijk. was super. Vrijdag en zaterdag zalig kunnen knallen op bijna lege pistes aangezien het nog geen vakantie was, zondag begon de krokusvakantie en dat was duidelijk te merken.
Uiteindelijk de Zenith Z9 en de 9S getest. Ik had de 9X al eens getest en de Zenith beviel me zoveel beter dat ik de 9X-test heb geruild voor de 9S. Wel in lengte 172cm voor ong 175cm.
Zenith is echt een super allround piste ski. De 9S is en blijft een slalomski en voor mij iets te nerveus. Ze wil niets anders dan bochten maken. Ik twijfel momenteel tussen de Z9 en de Allstar (welke wel een voorkeur heeft). Z9 is allrounder, de Allstar is superstabiel maar minder goed in korte bochten.
Uiteindelijk de Zenith Z9 en de 9S getest. Ik had de 9X al eens getest en de Zenith beviel me zoveel beter dat ik de 9X-test heb geruild voor de 9S. Wel in lengte 172cm voor ong 175cm.
Zenith is echt een super allround piste ski. De 9S is en blijft een slalomski en voor mij iets te nerveus. Ze wil niets anders dan bochten maken. Ik twijfel momenteel tussen de Z9 en de Allstar (welke wel een voorkeur heeft). Z9 is allrounder, de Allstar is superstabiel maar minder goed in korte bochten.
- Xircuit
- Contacteer:
Moet één hele week langer wachter.. .@($_(&@!!!
Maar hier zijn dan iig mijn Schoenen, bij het aanmeten lijkt het wel alsof je voeten in 2 worden gebroken, maar uit eindelijk zitten ze Super, Grandioos, Fantastisch! Op de voet moet de linker nogwe iets worden aangepast, maar dat gebeurd morgen.

Volgende week woensdag even proberen in Botrop, kijken of ze dan verder moeten worden aagepast.
@ les alpes: Z9 of Allstar? Ze zijn allebei erg goed.... het is maar net wat je voorkeur heeft!
Maar hier zijn dan iig mijn Schoenen, bij het aanmeten lijkt het wel alsof je voeten in 2 worden gebroken, maar uit eindelijk zitten ze Super, Grandioos, Fantastisch! Op de voet moet de linker nogwe iets worden aangepast, maar dat gebeurd morgen.

Volgende week woensdag even proberen in Botrop, kijken of ze dan verder moeten worden aagepast.
@ les alpes: Z9 of Allstar? Ze zijn allebei erg goed.... het is maar net wat je voorkeur heeft!