Arnhem 6 Juni topic
Moderators:JJ, Beheerders
Dus, iemand plannen, om met grote en/of ongeschakelde fiets aan de start te verschijnen?
Moet dit weer een NK worden, of proberen te blijven variëren? Van mij mag een NK ofwel vroeger of weer heel laat, eind Mei t/m eind Oktober heb ik traditioneel hardnekkige astma.
Het is een leuk SS rondje (lees : zwaar klote, dus goed) en als ik vervoer heb zal ik dan ook wel op komen draven, waarschijnlijk met SS om alvast wat ervaring op te doen voor het WK Stockholm.
Zetten we een SS Cup op waar Arnhem een points event in is? Er komt ook een Bergrace in Doorwerth begin Mei, met naar verluid erg mooi+zwaar parcours (loopstukken?). Ook leuk als SS Cup event.
Voorstel : SS Cup NL , point races : Doorwerth, Arnhem en nader te bepalen NKSS. Een herhaling van wat we in Dorst deden is wat mij betreft tóch een must. Mag voor mij weer een NK worden, of ander cup even.
we kunnen misschien ook nog eens iets doen met 2 rondjes Schoorl, ook heel tof (kut) op de SS. Dolle pret (pijn).
[/bla]
Moet dit weer een NK worden, of proberen te blijven variëren? Van mij mag een NK ofwel vroeger of weer heel laat, eind Mei t/m eind Oktober heb ik traditioneel hardnekkige astma.
Het is een leuk SS rondje (lees : zwaar klote, dus goed) en als ik vervoer heb zal ik dan ook wel op komen draven, waarschijnlijk met SS om alvast wat ervaring op te doen voor het WK Stockholm.
Zetten we een SS Cup op waar Arnhem een points event in is? Er komt ook een Bergrace in Doorwerth begin Mei, met naar verluid erg mooi+zwaar parcours (loopstukken?). Ook leuk als SS Cup event.
Voorstel : SS Cup NL , point races : Doorwerth, Arnhem en nader te bepalen NKSS. Een herhaling van wat we in Dorst deden is wat mij betreft tóch een must. Mag voor mij weer een NK worden, of ander cup even.
we kunnen misschien ook nog eens iets doen met 2 rondjes Schoorl, ook heel tof (kut) op de SS. Dolle pret (pijn).
[/bla]
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Kellerwald staat wel in de agenda, even kijken wat mijn marathon maatje er van vindt
Vorig jaar zijn we ook geweest en het is echt een leuke tour, alleen jammer dat het twee rondjes zijn (of drie voor de bikkels) (of 1 voor de uitslapers).
Nog 12 weken dus genoeg tijd om kilometers te verzamelen lijkt me
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Kellerwald voor SS is 80 km dacht ik. Al gauw een uurtje of 4 fietsen. Zijn dat 2 ronden? Geen rondJES dusJJ schreef:Kellerwald staat wel in de agenda, even kijken wat mijn marathon maatje er van vindtVorig jaar zijn we ook geweest en het is echt een leuke tour, alleen jammer dat het twee rondjes zijn (of drie voor de bikkels) (of 1 voor de uitslapers).
JJ
- Xircuit
- Contacteer:
Deze mail kreeg ik net van stichting Bergrace:
Misschien is de 14 Mei dan een mogelijkheid!? Klinkt iig erg goed!
Beste Mountainbiker & Bergrace deelnemer,
De stichting “ van Berg tot Berg race” heeft goed nieuws te melden voor mountainbikend Nederland
en met name voor de Bergrace Off the Road fans.
De inschrijving voor Arnhem is geopend.
Inschrijven is uitsluitend mogelijk via de site www.bergrace.nl onder het kopje Bergrace Off the
Road.
En er komt een tweede Bergrace Off the Road let wel op 14 mei op landgoed Mariëndaal te
Oosterbeek.
Van de eigenaar cq beheerder van het landgoed, stichting “Het Geldersch Landschap”, hebben wij
toestemming gekregen om op Mariëndaal een mountainbike wedstrijd te organiseren.
Een geweldig mooie locatie met heel veel hoogte verschil variërend tussen de 20 tot 76 meter
boven NAP.
Volgens deskundigen zijn er slopende hellingen en steile afdalingen en is het misschien nog wel
zwaarder dan stadspark Klarenbeek te Arnhem.
Over deze nieuwe wedstrijd wordt je op de hoogte gehouden en alle informatie is ook binnenkort
te vinden op onze site www.bergrace.nl
De wedstrijden in Oosterbeek en Arnhem hebben als toevoeging de naam “Mini Top Nederland”
gekregen
want tijdens deze twee wedstrijden wordt uitgemaakt wie de beste biker van Nederland wordt over
75, 105 en 150 minuten.
De opzet en entourage in Oosterbeek zal gelijk zijn aan die van Arnhem. Het worden dus twee
geweldige mountainbike dagen.
Wellicht tot ziens tijdens deze twee wedstrijden.
Met sportieve groet,
Bergraceteam
Misschien is de 14 Mei dan een mogelijkheid!? Klinkt iig erg goed!
Ich Heisse Super Fantastisch!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
How about een singlespeed cup? inschrijven in de 75 minuten wedstrijden en zelf een klassement filteren uit de Bergrace uitslag?
Iedere ss-er doet mee, twee bergrace wedstrijden en een nog nader te organiseren derde race, beste na drie race wint de cup!
1 van de races wordt het NK, wrs. de laatste nu ng onbekende race.
Is nu nog een brain wave maar ik voel er wel wat voor, moet makkelijk te doen zijn.
Even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken....
JJ
Iedere ss-er doet mee, twee bergrace wedstrijden en een nog nader te organiseren derde race, beste na drie race wint de cup!
1 van de races wordt het NK, wrs. de laatste nu ng onbekende race.
Is nu nog een brain wave maar ik voel er wel wat voor, moet makkelijk te doen zijn.
Even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken....
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Waarom geen middenweg, 105 minuten?wictor schreef:Helemaal voor.Zijn er nog meer gegadigden voor een SS150 - dan mail ik Hans even m.b.t. een aparte start?
Ik ben sowieso niet van het rondjes rijden, dus om 2.5 uur rondjes te moeten rijden??
Voor een cup is de korte het best, dan krijg je denk ik een groter aantal deelnemers...