Nu (5jaar later) toch maar weer begonnen en een dirt/street bike gekocht
leeftijd
Moderator:Beheerders
-
Mechwarrior
- Arnetteman
-
dirty maus
Mijn eerste bike was een echt een hele mooie, namelijk een Nomad van Cross, ik weet niet of iemand die wel eens heeft zien rijden, zo'n soort fiets die zo cool lijkt omdat ie full-suspension is.
Hmm maar ok... Ik heb nu, ik denk, iets meer dan een jaar een Agent!Orange waar ik nog wel een tijd op zal blijven rijden.
ben nu 16,5 ongeveer.
Ruben
Hmm maar ok... Ik heb nu, ik denk, iets meer dan een jaar een Agent!Orange waar ik nog wel een tijd op zal blijven rijden.
ben nu 16,5 ongeveer.
Ruben
- Arnetteman
mijn eerste dirt bike heb ik op mijn 17de gekocht ondertussen al
de marzocchi
doorgesprongen mijn 2de bike heb ik op mijn 18de gekocht (q-bike shaolin)
www.flybikers.tk
de marzocchi
www.flybikers.tk
Ik heb op mijn 14e eerst een racefiets gekocht.(oudje) Ik kwam erachter dat dat niet iets voor mij was, wel leuk, maar niet extreem genoeg. Heb ik nog steeds op mijn 14e een oudere Giant Chigago gekocht voor 100 euro waar mn ouders 70 aan meebetaalt hebben. Mountainbiken was het ook niet echt, het was wel leuk maar met die Giant kon ik gewoon niet wat ik wilde.
Eind December heb ik een Giant Warp Full Suspension gekocht voor 325 eurie waar ik nu nog steeds op rijd.. 16 Maart word ik 15. Racefiets en Giant warp heb ik allemaal zelf betaalt van mijn krantenwijkje.. Zit nu een Magura Julie (oude type, grijs met rood) 180mm Disc hydraulische schijfrem voor op, en ik heb de achterrem ook liggen maar alleen nog geen wiel voor weten te vinden..
Binnen een jaar 3 verschillende fietsen gehad op mijn 14e
Eind December heb ik een Giant Warp Full Suspension gekocht voor 325 eurie waar ik nu nog steeds op rijd.. 16 Maart word ik 15. Racefiets en Giant warp heb ik allemaal zelf betaalt van mijn krantenwijkje.. Zit nu een Magura Julie (oude type, grijs met rood) 180mm Disc hydraulische schijfrem voor op, en ik heb de achterrem ook liggen maar alleen nog geen wiel voor weten te vinden..
Binnen een jaar 3 verschillende fietsen gehad op mijn 14e
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
Een jaar of 8 mn eerste mtb achtig ding geval van de lbs.
11/12: wheeler 2000 van zeker meer dan 1000 gulden toen. wel lang voor moeten zeuren.
15: kenosha .... uhh igg een fully. cheapo afmontage en gruiwelijk zwaar frame maar ik heb er veel plezier van gehad.
23: kenosha booster als noodoplossing .
23 en een half t/m nu 24 : zelf bouwpakket cocaine dirt/streetbike
11/12: wheeler 2000 van zeker meer dan 1000 gulden toen. wel lang voor moeten zeuren.
15: kenosha .... uhh igg een fully. cheapo afmontage en gruiwelijk zwaar frame maar ik heb er veel plezier van gehad.
23: kenosha booster als noodoplossing .
23 en een half t/m nu 24 : zelf bouwpakket cocaine dirt/streetbike
Je hebt mensen en je hebt potloden........
-
downhillbiker