OPLICHTING, nee toch niet !!!!!!!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
ELVIS
OPLICHTING, nee toch niet !!!!!!!

Bericht door ELVIS » vr jan 20, 2006 1:59 pm

www.rockon.de

Heb 2 januari een bestelling geplaatst, en betaald.

5 emails later nog steeds geen antwoord, nalevering staat er. :?

Iemand ervaring met deze winkel, of van horen zeggen ervaringen. :evil:

MODEDIT:
Titel aangepast, die mag wat vriendelijker, ondanks de situatie. :o
Laatst gewijzigd door ELVIS op ma feb 06, 2006 1:11 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Gène

Bericht door Gène » vr jan 20, 2006 3:35 pm

Ik heb wel eens gehoord dat niet ieder post order bedrijf super snel is met z'n leveringen. Misschien nog even geduld hebben. Anders zou je stappen kunnen ondernemen.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Struik

Bericht door Struik » vr jan 20, 2006 3:51 pm

Zal wel loslopen denk ik

ik heb n duits bedrijfje ik geloof iets van 2 maanden gewacht.
ze lieten ook niks van zich horen. toen heb ik ze een mail gestuurd dat ik de bestelling wou annuleren omdat het te lang duurde. Kreeg ik metteen een mail terug met excuses dat het zo lang duurde maar dat de spullen niet op voorraad waren.

Omdat het zo lang duurde mocht ik 2 fietsen uitzoeken.

Het eind van het verhaal is niet op waarheid gebaseerd

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » vr jan 20, 2006 5:06 pm

Struik schreef: Omdat het zo lang duurde mocht ik 2 fietsen uitzoeken.

Het eind van het verhaal is niet op waarheid gebaseerd
Kwou net zeggen, zullen ze wel gauw door hun fietsen heen zitten. Ik zou dan 2 hele dikke fietsen kiezen. ...

Maar dat terzijde.

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jan 25, 2006 12:36 pm

Laat iedereen gewaarschuwd zijn, pure oplichterij die mij 175 euro armer heeft gemaakt.

geen reactie per meel of telefoon, na veel zoeken een paar reviews op een duitste site gevonden.

PURE OPLICHTERIJ.

Zal mij benieuwen wat ik doe als ik weer in Winterberg ben. :o

BLRacing

Bericht door BLRacing » wo jan 25, 2006 5:46 pm

Dit zie je helaas steeds vaker gebeuren. Gisteren was het ook al in het nieuws horen over internetoplichting. :x

volcomjerk

Bericht door volcomjerk » do jan 26, 2006 5:41 pm

Ik heb het ook mee gemaakt via ebay nog wel in de usa die gast heb me ook gelicht voor 105 eurie. ebay zegt ja niks aan te doen we zullen de persoon contacten. Tot op heden nog niks van gehoord. Als ik jou was ging ik op bezoek bij die gasten en als je geen geld terug krijgt, smeed ik op zn minst n hollandse klinker bij ze door de ramen. De ......

Roy

Pogo
Contacteer:

Bericht door Pogo » do jan 26, 2006 6:30 pm

Ja we gaan stenen gooien, daar zijn we in Breda goed in.
Let me know when...

:evil: Pogo :evil:

ELVIS

Bericht door ELVIS » do jan 26, 2006 6:45 pm

volcomjerk schreef:Ik heb het ook mee gemaakt via ebay nog wel in de usa die gast heb me ook gelicht voor 105 eurie. ebay zegt ja niks aan te doen we zullen de persoon contacten. Tot op heden nog niks van gehoord. Als ik jou was ging ik op bezoek bij die gasten en als je geen geld terug krijgt, smeed ik op zn minst n hollandse klinker bij ze door de ramen. De ......

Roy
De eerst volgende keer dat ik in Winterberg ben zal ik het ook zeker niet laten. Men kan veel vinden op internet :o
zure is alleen dat ik er twee weken gelden al geweest ben en toen geen tijd had. Tsja het blijft altijd een gok, ging 8 jaar goed met online kopen, dit is mijn eerste misser, zuur maar het is niet anders.

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » do jan 26, 2006 9:26 pm

volcomjerk schreef:Ik heb het ook mee gemaakt via ebay nog wel in de usa die gast heb me ook gelicht voor 105 eurie. ebay zegt ja niks aan te doen we zullen de persoon contacten. Tot op heden nog niks van gehoord. Als ik jou was ging ik op bezoek bij die gasten en als je geen geld terug krijgt, smeed ik op zn minst n hollandse klinker bij ze door de ramen. De ......

Roy
Via Paypal betaald? Dan paypal contracteren. Dat heeft mij mijn geld terug geleverd bij het kopen via ebay van een naar later gebleken lekke demper.

volcomjerk

Bericht door volcomjerk » do jan 26, 2006 9:45 pm

Jurriaan
Via Paypal betaald? Dan paypal contracteren. Dat heeft mij mijn geld terug geleverd bij het kopen via ebay van een naar later gebleken lekke demper.
Nee helaas niet. Erg stom van me maar het rare is dat ik al eerder zaken gedaan had met de persoon en dat verliep prima, goede onderdelen en netjes optijd. Bij de 2e bestelling die wat groter was ging het mis. Maar k heb zn adres en als ik ooit nog eens in gettysburg kom breng ik een zak waaltjes mee van mn werk.

Roy

ELVIS

Bericht door ELVIS » ma feb 06, 2006 1:08 pm

En dan na meer dan een maand, jawel een aflevering, waarbij bijna alles aanwezig is :o

Ik heb hiervoor wel het E-mail terreur scenario in werking gesteld, op het moment dat ik emailde of ik STRAFANZEIGUNG moest beginnen werd er direct geantwoord dat mijn spullen per direct werden verzonden. Ik denk dat ik de gelukkige winnaar ben, eerdere reviews over deze zaak voorspelden echt niet veel goeds.

Ik heb mijn spullen dus inclusief een nog te innen check van 44 euro bij een bank omdat er iets was uitverkocht.

eenmalig en nooit weer bij die lui, maar ja het blijven Duitsers 8)

pinoisgeel
Contacteer:

Bericht door pinoisgeel » ma feb 06, 2006 6:02 pm

En daarom ga ik altijd naar m'n lbs...

ELVIS

Bericht door ELVIS » ma feb 06, 2006 6:55 pm

pinoisgeel schreef:En daarom ga ik altijd naar m'n lbs...
Yep, maar verkopen die ook kleding merken zoals Ezekiel, dragon en Etnies.

pinoisgeel
Contacteer:

Bericht door pinoisgeel » ma feb 06, 2006 7:10 pm

ELVIS schreef:
pinoisgeel schreef:En daarom ga ik altijd naar m'n lbs...
Yep, maar verkopen die ook kleding merken zoals Ezekiel, dragon en Etnies.
Dat zijn nou niet echt merken die je nergens vind. Met Dragon word je overal doodgegooit, etnies kun je in zo goed als elke skateshop vinden, en in veel skateshops vind je ook ezekiel...

Maar dat zijn niet echt mijn merken...

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » ma feb 06, 2006 8:46 pm

ELVIS schreef:En dan na meer dan een maand, jawel een aflevering, waarbij bijna alles aanwezig is :o

Ik heb hiervoor wel het E-mail terreur scenario in werking gesteld, op het moment dat ik emailde of ik STRAFANZEIGUNG moest beginnen werd er direct geantwoord dat mijn spullen per direct werden verzonden. Ik denk dat ik de gelukkige winnaar ben, eerdere reviews over deze zaak voorspelden echt niet veel goeds.

Ik heb mijn spullen dus inclusief een nog te innen check van 44 euro bij een bank omdat er iets was uitverkocht.

eenmalig en nooit weer bij die lui, maar ja het blijven Duitsers 8)
En wat denk je dat die check innen kost? Juist een eurotje of 12.
Toch maar de LBS? een goede LBS is bereidt ook excotisch spul te bestellen.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » di feb 07, 2006 7:24 pm

Jurriaan schreef:een goede LBS is bereidt ook excotisch spul te bestellen.
je moet dan wel geluk hebben dat je een goede lbs hebt: bij mij weten ze geeneens wat een stuurbuis is! vandaar dat sommige mensen (zoals ik) hun lbs niet vertouwen en toch maar hun spullen ergens anders kopen
en die 12 euro is minder dan voor hoeveel je je spullen hier kan kopen

MTB_Martijn

Bericht door MTB_Martijn » wo mar 01, 2006 8:13 pm

Roy
op zn minst n hollandse klinker bij ze door de ramen. De ......
wat dacht je van op zn minst een hollandse vuist op hun vuile knars :angelnot:

Foxtrot

Bericht door Foxtrot » vr mar 03, 2006 7:56 pm

Ik heb bij Rockon.de ook welis wat besteld. Kreeg na betaling keurig een bevestiging en kreeg het een week later in huis!

Plaats reactie