DE meeting van 2006: XC Posbank 19 MAART
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Liefst 10 uur aanhouden, want een X uur afspreken is meestal een uur later op de fiets... Gezien dat er nog wel eens wat moet worden gemonteerd en VOORAL moet worden geouwehoert.
Zondag 19 maart, 10:00 uur @ parkeerplaats Prinsheerlijk te Rheden
Adres:
Prinsheerlijk
Schietbergseweg 28
6991JD Rheden
Zondag 19 maart, 10:00 uur @ parkeerplaats Prinsheerlijk te Rheden
Adres:
Prinsheerlijk
Schietbergseweg 28
6991JD Rheden
Ich Heisse Super Fantastisch!
Ja das ook zo, 10 uur goede tijd!!Xircuit schreef:Liefst 10 uur aanhouden, want een X uur afspreken is meestal een uur later op de fiets... Gezien dat er nog wel eens wat moet worden gemonteerd en VOORAL moet worden geouwehoert.
iedereen is welkom!! toch......?Hotsnail schreef:ook al ken ik nog niemand lijkt het me leuk om mee te gaan. Ben ik welkom?

keybone collector!!!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
OPPASSEN LUITJES
Hoe denken jullie dit bij de bospik te gaan brengen, op de posbank is het de bedoeling dat men 5 euri betaalt en daarvoor een lelijke sticker voor krijgt om die vervolgens op zijn bike te plakken, en als ze je van de route af betrappen word je zo een beetje geexecuteerd. verder het is daar leuk biken succes
- Xircuit
- Contacteer:
Nou, dat is vrij simpel:
1. Je koopt een sticker.
2. Of niet, want ik ben ik 5 jaar posbank nog nooit (maar dan ook echt nog nooit) een "bospik" tegen gekomen.
--> op 100m van de parkeerplaats zit een tentje waar je zon ding kunt kopen. En ik heb 'm in mijn camelbak zitten, want ik heb namelijk 88 fietsen en 23 helmen.
1. Je koopt een sticker.
2. Of niet, want ik ben ik 5 jaar posbank nog nooit (maar dan ook echt nog nooit) een "bospik" tegen gekomen.
--> op 100m van de parkeerplaats zit een tentje waar je zon ding kunt kopen. En ik heb 'm in mijn camelbak zitten, want ik heb namelijk 88 fietsen en 23 helmen.
Ich Heisse Super Fantastisch!
Tja en naast die fully (die overigens bij de LBS in delen ligt...) heb ik gelukkig nog mijn Rig. De vraag is natuurlijk op welke on-one jij komt? Wordt bikkelen op de SS of posen met je British Racing Green geared bike??Het TUIG schreef:Ik was in de veronderstellig dat het een SS meeting zou zijn.
Maar volgens mij hebben:Hotsnail,Jurriaan en Scaluner een fully.
Moet ik dan ook maar op m'n fully komen?