Darren Berrecloth in Discovery Stunt Junkies 2 feb!!!!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Bomber
Contacteer:
Darren Berrecloth in Discovery Stunt Junkies 2 feb!!!!

Bericht door Bomber » za jan 07, 2006 11:54 am

Afbeelding

January 5, 2005- Morgan Hill, CA - Thanks to his BMX lineage and progressive stunts such as the Superman seat grab and 360° drops, Specialized Factory rider Darren Berrecloth was selected to be one of the first athletes to be featured on the Discovery Channel's new series, Stunt Junkies. Each 60-minute episode of Stunt Junkies takes viewers behind the scenes of an unimaginable stunt, for a close look at what it's like to push the limits of personal expression and defy danger.

During the filming of Darren's episode, the Discovery Channel paid a visit to Specialized, the people that provide Darren with his boundary busting bikes. The film crew got an inside look at how Berrecloth's latest rig, a 2006 Specialized Demo 8, was engineered, tested and built. With the Discovery Channel cameras rolling, Berrecloth even took the time to launch from a two-story high loading dock into the Specialized warehouse. “We've had a lot of interesting things happen around the office in the past 30 something years, but nothing that crazy,” says Specialized founder and president, Mike Sinyard.

From Morgan Hill, it was off to Utah in the search for the hair-raising stunt, a virgin line down the side of a sandstone cliff, that would be the highlight of Berrecloth's episode. After using a helicopter to scout the boulder strewn bluffs of Southwestern Utah for the perfect line, Darren had his spot--a never-before-dropped descent that had never been hiked let alone ridden. A few cans of Red Bull and a day's filming later, and Berrecloth had finished off one of the most thrilling Stunt Junkies episodes to date. “I am always pushing myself to learn new things and see new places; it's what makes me tick,” says the 24 year-old Victoria, B.C. resident.

Dikke shit foks... dit is dus allemaal te zien op Discovery channel, 2 Februari om 11 uur (check het voor de zekerheid, ben niet helemaal zeker van het tijdstip ;) ) in het programma Stunt Junkies! Zorg dat je DVD recorder of Video Recorder aan staat! :p

Groeten S.

SebaZ

Bericht door SebaZ » zo jan 08, 2006 1:30 pm

Zal het zeker checken, tnx :)

Brum.

Bericht door Brum. » zo jan 08, 2006 2:13 pm

Is dat de Europese uitzendtijd of de USA-iïge?

Bro

Bericht door Bro » di jan 10, 2006 9:36 am

Ik kan stunt junkies niet vinden op de nederlandse discovery site .. word t hier wel uitgezonden?

mr-s
Contacteer:

Bericht door mr-s » di jan 10, 2006 6:39 pm

ik kan het ook niet vinden op de nederlandse discovery

Mathijs

Bericht door Mathijs » di jan 10, 2006 9:05 pm

Is dit niet voor Discovere afdeling USA??

Ik denk dat we voordat het hier uitgezonden is wel een paar maanden later zullen zijn. Als het uberhaupt deze kant van de grote plas bereikt.
Mathijs: De Benjamin

mr-s
Contacteer:

Bericht door mr-s » di jan 10, 2006 10:11 pm

Mathijs schreef:Is dit niet voor Discovere afdeling USA??

Ik denk dat we voordat het hier uitgezonden is wel een paar maanden later zullen zijn. Als het uberhaupt deze kant van de grote plas bereikt.
ik hoop wel dat het hier op tv komt ;)

Bomber
Contacteer:

Bericht door Bomber » wo jan 11, 2006 12:01 pm

GVD.. kan het ook niet vinden :(

Sorry jongens... We moeten denk nog wat maandjes wachten :swear:

Zou je met een schotel het discovery USA channel kunnen ontvangen?
Als dit zo is bel ik gewoon aan bij een iemand met een schotel op het balkon en ga gezellig daar op de bank zitten :idea:

Greetz S.

ELVIS

Bericht door ELVIS » wo jan 11, 2006 8:16 pm

Bomber schreef:GVD.. kan het ook niet vinden :(

Als dit zo is bel ik gewoon aan bij een iemand met een schotel op het balkon en ga gezellig daar op de bank zitten :idea:

Greetz S.
Je zou het nog doen ook he gevaarlijke gek :lol:

Bittah Pupil

Bericht door Bittah Pupil » wo feb 01, 2006 9:29 pm

Ik neem aan dat het inderdaad nog eventjes duurt, voordat het hier wordt uitgezonden. Bij donderdag (morgen) staat er namelijk niks in de televisie-gids ..

Sjase
Contacteer:

Bericht door Sjase » do feb 02, 2006 9:28 am

Het is toch ook duidelijk dat ze Discovery USA bedoelen. Kijk maar eens op de internationale site van discovery en dan USA, daar staat Stunt Junkies wel bij de programma´s.

Waarschijnlijk vanaf overmorgen ook wel ergens op internet te downen (hoop ik).

Bittah Pupil

Bericht door Bittah Pupil » wo feb 08, 2006 5:24 pm

Ik ben nu de 3e aflevering van Stunt Junkies aan het downloaden. Maar ik zie net op de site van Discovery Channel, dat Darren Berrecloth pas in de 4e aflevering komt. En die is nog niet te vinden op internet.

De 1e aflevering gaat trouwens over skydiven en de 2e gaat over freestyle ATV (quad), meja, dat kunnen jullie ook op de site van Discovery Channel zelf vinden.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » wo feb 08, 2006 6:35 pm

hoe heb je zeg gedownload? van een internetsite of via een downloadprogramma (bijv. kazaa)

Bittah Pupil

Bericht door Bittah Pupil » do feb 09, 2006 2:17 pm

Met Azureus, een Bittorrent ..

Jop @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Jop @ Team SoliD » zo mei 21, 2006 1:36 pm

sorry voor omhoog kicken, ik weet niet of deze link al is gepost namelijk:

http://broadbandsports.com/node/1084

das de hele afl
dual suspension koning

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo mei 21, 2006 4:50 pm

Wow your are the best. :arms:

tHe shArk

Bericht door tHe shArk » ma mei 22, 2006 10:32 am

Sweet :D

BLRacing

Bericht door BLRacing » za sep 30, 2006 7:34 pm

Nou het is inmiddels eind september en ik zag vanavond op Discovery een reclame voor Stunt Junkies.
Aanstaande vrijdag om 22:00 uur begint de eerste aflevering :o

ELVIS

Bericht door ELVIS » vr okt 06, 2006 5:49 pm

BLRacing schreef:Nou het is inmiddels eind september en ik zag vanavond op Discovery een reclame voor Stunt Junkies.
Aanstaande vrijdag om 22:00 uur begint de eerste aflevering :o

Das dus bijna luitjes, blijf scherp :shock:

anti.copy

Bericht door anti.copy » vr okt 06, 2006 6:29 pm

straks maar ff kijken dan :)

nathan

Bericht door nathan » za okt 07, 2006 4:43 pm

gister stunt junkies gekeken kwamen 2 afleveringen achter elkaar. 1e was een dude met een quard 2e zo'n hippy die van vliegtuig naar fliegtuig ging, best saai misschien volgende week wel die dikke shit waar we allemaal op wachten! :o

Loeky

Bericht door Loeky » zo okt 08, 2006 10:24 am

hmm ik heb het helaas moeten missen, maar vanavond (18.30 uur) de herhaling eens bekijken, ben benieuwd...

amigo

Bericht door amigo » zo okt 15, 2006 8:17 am

Afgelopen vrijdag de bewuste stunt junkies gekeken met Darren Berecloth, of hoe je dat ook schrijft.
Was wel indrukwekkend, er werd ook een beetje op de techniek in gegaan . Een kijkje in de keuken van de grote S .
Erg leuk was de test waar men probeerde een Demo 9 te breken in de test bank. Conclusie , bij 11 G breekt ie .....niet maar buigt de onderbuis slechts 8) . Andere conclusie bij 5 G breekt er wel iets anders ........ je polsen :cry:

Ik vond alleen dat de echte actie waar het om ging, slecht in beeld gebracht werd . Niet dat de prestatie slecht was.
Maar een gemiddelde mtb film is beter gefilmd dat dit
maar ja das mijn mening

LeToyBoy
Contacteer:

Bericht door LeToyBoy » zo okt 15, 2006 8:45 am

dat van die G's klopt volgens mij niet echt, er is laatst bij Adidas Slopestyle een test geweest hoeveel G's de rijders kregen, en bij een wallride kregen ze 4 G, net als bij de grote dirts, en bij de 10m drop kregen ze 7 G.

t lijkt me dus een beetje vaag als berrecloth zn pols bijna breekt bij een wallride/grote dirt :)

wat mij echt irriteerde is dat ze 20 minuten lang de hele tijd aan t zeggen waren dat als ie naar links valt dood is en naar rechts ook, dus hij moet precies in t midden blijven. na 200x vertellen weten wij dat ook wel :)
en ik vond t zonde dat dat stukje rijden maar 2 minuten duurde.

maar voor de rest was t wel leuk :)

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » zo okt 15, 2006 3:23 pm

Nou volgens mij werd er tussendoor ook wel erg veel getoond uit andere MTB films.
Maar dan nog, het is Discovery, dus een documentaire en geen MTB film, die koop je maar in de winkel.

Plaats reactie