fiets sneller dan auto

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
didadunlop
fiets sneller dan auto

Bericht door didadunlop » za feb 18, 2006 8:02 pm

Op nu.nl

http://www.nu.nl/news/677932/12/Fiets_s ... erdam.html

In Top Gear was dat ook al een keer. Maar dan een marathon loper versus een kleine fiat.

BLRacing

Bericht door BLRacing » za feb 18, 2006 8:54 pm

Hoeveel rode stoplichten zouden ze genegeerd hebben :food:

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » zo feb 19, 2006 9:28 pm

dat is oud nieuws horen.
Voor wat jaren terug heeft de Fietsersbond het in diverse steden gedaan en telkens won de fiets. voorwaarde voor beide was dat je je aan de verkeersregels moest houden.

The Saint

Bericht door The Saint » do feb 23, 2006 12:40 pm

Toen ik nog in Rotterdam woonde en daar in het centrum werkte was ik altijd het snelst op de fiets. Wel eens geprobeerd om tijdens de spits met de auto in een grote stad binnen te komen? Ik was zelfs sneller als de Tram die in principe vrij baan heeft maar elke keer weer zo'n vervelende halte tegen komt.

:D
Een heilige met een zaklamp = Schijnheilige

BMW 1150GS
Cube Reaction.
Cannondale Taurine

manuel

Bericht door manuel » za feb 25, 2006 10:04 am

Moet je eens denken hoe dat in Parijs zit. Ik zit hier op een studio, een km of acht van mijn universiteit en telkens als het niet te verschrikkelijk regent, ga ik met de fiets. Kost zo'n 25min (met enkel hier en daar een verantwoord risico). Met de metro gaat dat vlot naar de 40 min toe en met de auto wil ik het niet eens weten. Vooral fijn is dat de fiets telkens precies even snel gaat, lekke banden daargelaten, in tegenstelling tot metro's waar men verdachte pakjes vindt of filegevoelige auto's.
If it ain't fixed, it's broken

Plaats reactie