Want:
- Ik heb een tekort aan DH fiets.
- Voorjaar begint en de geldboom staat weer in bloei.
- Met mijn M1 kwam ik niet echt genoeg over als poser.
- Op de DH had ik echt het idee dat ik een beter trappende fiets nodig had.
- Kikker had op een te klein huis en verblijft nu op een oversized.
- Mijn skills kwamen niet goed tot hun recht op de M1, ik had iets beters nodig.
- Mijn vriendin haar fiets heeft haar meer gekost dan mijn DH fiets mij heeft gekost.
Eigenlijk is alleen de laatste waar en gaat het voor de rest naar boven alleen maar meer naar onjuist, haha!
Maarja, hij is er dan toch maar mooi. Goed op tijd voor dit seizoen en tegen een mooie prijs alhoewel de uiteindelijke berekening te vergelijken is met die van de Betuwelijn. Tja, Deore crankstelletje stond gewoon niet zo best. Natuurlijk gehaald bij Kees Oldenberg want daar smaakt de koffie gewoon beter!!!
Intense M3 2005 maat L
Parelmoer wit
Fox DHX 5.0
240mm travel
Boxxer 04/05 Worldcup 178mm travel
Chris King naven met 721 CD velgen
Shimano Saint remmen 8" voor en 6" achter, XT hendels
RaceFace Diabolus cranks, stuurpen en stuur
Shimano Dura Ace achterderailleur
XTR shifter + XTR barendshifter
MRP system 3
Azonic pedalen
??? zadelpen (moet ik nog regelen)
??? zadel (witte denk ik)

Wit parelmoer is in het echt een ongelofelijk mooie kleur. Ik heb eigenlijk altijd een hekel aan witte fietsen, auto's en noem maar op gehad. Dat kan natuurlijk niet meer als je twee witte fietsen hebt dus bij deze vind ik wit mooi.
Maar even zonder grappen, als je op de foto's naar het wit kijkt zie je niet de kleuren van de glans die er overheen zit. Je ziet wel een vervaging van het wit. Het schijnt vrij fel terug in de zon.
Ik ben er echt heel gelukkig mee!!!!