bowl kortrijk
Moderator:Beheerders
yooo, hier keMo himself.
Ik geef grif toe dat dat filmpje qua edit helemaal niet speciaal is. Maar om mezelf even te verdedigen: Kon ook niet. Ik heb amper 15 minuten in de bowl gemogen, en heb dan nog foto's getrokken ook. En er zijn 2 maten die wa gefilmd hebben maar die niks kennen van mijn camera dus gewoon maar wa vastgehouden hebben eigenlijk. Dus heb daaruit wa beelden genomen om een idee te geven hoe de "illegale" ride was (kort dus), hoe de bowl eruitziet, en alle politie-tralala errond.
Daarom da er zelfs geen muziekje onderstaat.
dit gezegd zijnde hoop ik dat jullie alle vertrouwen blijven hebben in de movies die nog moeten komen op keMo.be.
greetz Ken
Ik geef grif toe dat dat filmpje qua edit helemaal niet speciaal is. Maar om mezelf even te verdedigen: Kon ook niet. Ik heb amper 15 minuten in de bowl gemogen, en heb dan nog foto's getrokken ook. En er zijn 2 maten die wa gefilmd hebben maar die niks kennen van mijn camera dus gewoon maar wa vastgehouden hebben eigenlijk. Dus heb daaruit wa beelden genomen om een idee te geven hoe de "illegale" ride was (kort dus), hoe de bowl eruitziet, en alle politie-tralala errond.
dit gezegd zijnde hoop ik dat jullie alle vertrouwen blijven hebben in de movies die nog moeten komen op keMo.be.
greetz Ken
no offence, hé dude. Je site is super voor de vlaamse bmx scene.keMo.be schreef:yooo, hier keMo himself.
greetz Ken

en idd, wa nen tralala voor een bowl.

tsss...die wouten/flikken/blauwen eromheen is echt belachelijk. ik zou me echt schamen als ik daar als agent moest staan. In Nl zouden ze daar zo'n beveiligingskneus neerzetten die eens in het uur in een bestelwagen een rondje er omheen rijdt en dat is nog dommer. anyway ik vind de bowl helemaal niet interessant eigenlijk. je kunt een transfer maken en er zit een koepel in....?
mensen als de bowl open is
kunnen we mes een afspreken om samen te gaan met een hele hoop mensen
vb we kunnen eerst naar de warande gaan en dan met de fiets naar de bowl (op 2km van elkaar niet zooo ver) dat lijk me wel eens leuk
maar het is maar voor einde maand de opening!
wie zin heeft plaats bericht
bmx,skate,dirtbike24"of26",blades
kunnen we mes een afspreken om samen te gaan met een hele hoop mensen
vb we kunnen eerst naar de warande gaan en dan met de fiets naar de bowl (op 2km van elkaar niet zooo ver) dat lijk me wel eens leuk
maar het is maar voor einde maand de opening!

wie zin heeft plaats bericht

bmx,skate,dirtbike24"of26",blades

Big hit, P3 ,Gaint terrago ,
De bowl is sinds vorige week inderdaad open.
En ik heb er mijn eerste BMX-pictures geschoten.
check www.keMo.be en klik door bij pics naar de non event pictures
greetz Ken
En ik heb er mijn eerste BMX-pictures geschoten.
check www.keMo.be en klik door bij pics naar de non event pictures
greetz Ken