De auto van de Biker; Part 6
Moderator:Beheerders
- Pieter en zijn V10
- Xircuit
- Contacteer:
Die foto's zijn niet te doen, zeker voor mij niet omdat ik toch meer in de europeese auto's zit. De Taurus is nog te herkennen maar de rest... Op autoweek.nl deden ze dit soort quizen regelmatig, maar die waren toch net iets beter te doen. Net zoiets als de raadjeplaatjes quizen die ik wel eens op DP heb gepost...
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
-
SorryXircuit schreef:Die foto's zijn niet te doen, zeker voor mij niet omdat ik toch meer in de europeese auto's zit. De Taurus is nog te herkennen maar de rest... Op autoweek.nl deden ze dit soort quizen regelmatig, maar die waren toch net iets beter te doen. Net zoiets als de raadjeplaatjes quizen die ik wel eens op DP heb gepost...

Stickers?!
- Xircuit
- Contacteer:
Faxmulder schreef:jah wanneer komen die weer????
Ik maak er eerst wel een op auto niveau!
EDIT: iets groter:

Laatst gewijzigd door Xircuit op ma apr 10, 2006 6:44 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Ich Heisse Super Fantastisch!
die zijn wel heel klein he die plaatjes!! Maar nu groter dus aanpassing
Maar ik ga voor:
1 Audi quatro
2 Porsch 959
3 WTF? clownsmobiel?
4 Renault Clio (V6)
5 Subaru Legacy?
Maar ik ga voor:
1 Audi quatro
2 Porsch 959
3 WTF? clownsmobiel?
4 Renault Clio (V6)
5 Subaru Legacy?
Laatst gewijzigd door Faxmulder op ma apr 10, 2006 9:52 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Okay, uitsluitsel:
@Jurriaan
Nee hoor, geen één van de auto's is een SAAB. Ik vind het wel stoer dat je het geprobeerd hebt en ik zal een sticker voor je klaarleggen.
@Faxmulder
1 - Jeep Grand Cherokee begin/half negentiger jaren. Bijna zo dik als een RR en vaak ook met V8 ...en je moest natuurlijk ff inkomen.
2 - Detail: In Europa hadden we een Taunus, de voorloper vd Sierra. In de VS kennen ze de Taurus. Enfin, het idee is duidelijk. Okay dus.
3 - Chapeau!
4 - Nwe RR dacht ik ook in eerste oogopslag. In de tweede zag ik het klepje bij de spiegel en de uitsparing voor de gordels achter. Het is een Merc w124.
5 - In eerste oogopslag dacht ook ik Renault. Nu wederom beschouwende zeg ik; Hmmm? Neeeh... overpeinz overpeinz CityRover? (Tata) Ben niet helemaal zeker. We vergeten deze ff en wie het mij weet te vertellen krijgt een sticker.
Faxmulder, ik vind dat jij sowieso jouw auto op mag gaan opwaarderen met een mooie Fat Chance sticker! NL is het land waar we snel genoegen nemen met zesjes en daar ging jij ruim overheen. In tegenstelling tot Jurriaan krijg jij hem echter opgestuurd en je krijgt ook een grotere.
(Idee: Je kan de sticker natuurlijk ook op eBay flikkeren en een avondje gaan stappen)
@Jurriaan
Nee hoor, geen één van de auto's is een SAAB. Ik vind het wel stoer dat je het geprobeerd hebt en ik zal een sticker voor je klaarleggen.
@Faxmulder
1 - Jeep Grand Cherokee begin/half negentiger jaren. Bijna zo dik als een RR en vaak ook met V8 ...en je moest natuurlijk ff inkomen.
2 - Detail: In Europa hadden we een Taunus, de voorloper vd Sierra. In de VS kennen ze de Taurus. Enfin, het idee is duidelijk. Okay dus.
3 - Chapeau!
4 - Nwe RR dacht ik ook in eerste oogopslag. In de tweede zag ik het klepje bij de spiegel en de uitsparing voor de gordels achter. Het is een Merc w124.
5 - In eerste oogopslag dacht ook ik Renault. Nu wederom beschouwende zeg ik; Hmmm? Neeeh... overpeinz overpeinz CityRover? (Tata) Ben niet helemaal zeker. We vergeten deze ff en wie het mij weet te vertellen krijgt een sticker.
Faxmulder, ik vind dat jij sowieso jouw auto op mag gaan opwaarderen met een mooie Fat Chance sticker! NL is het land waar we snel genoegen nemen met zesjes en daar ging jij ruim overheen. In tegenstelling tot Jurriaan krijg jij hem echter opgestuurd en je krijgt ook een grotere.
(Idee: Je kan de sticker natuurlijk ook op eBay flikkeren en een avondje gaan stappen)
Cool stickers 
maar moet ook ff zeggen (&#^$*&#^$*&^#$*& want mijn eerste gedachten voor de 1e waren Jeep Grand Cherokee...Maar had wel verwacht dat die hendels gespoten zouden zijn (baal ik wel van uiteraard)
Ik dacht dat de Nieuwe Taunus heette en de oude Taurus... Maar oke...Was wel de goede iig
5e Ohw wacht ff.. Was die foto niet van een Honda Civic btw?? 5 deurs model...
maar oke.. je hebt wel gelijk over die namaak m5's....Maar ging er wel vanuit dat t een echte was.

maar moet ook ff zeggen (&#^$*&#^$*&^#$*& want mijn eerste gedachten voor de 1e waren Jeep Grand Cherokee...Maar had wel verwacht dat die hendels gespoten zouden zijn (baal ik wel van uiteraard)
Ik dacht dat de Nieuwe Taunus heette en de oude Taurus... Maar oke...Was wel de goede iig

5e Ohw wacht ff.. Was die foto niet van een Honda Civic btw?? 5 deurs model...
maar oke.. je hebt wel gelijk over die namaak m5's....Maar ging er wel vanuit dat t een echte was.
-
Aha, nwe!
1 - Passat GT, maar ik kan niet zien of dat zwart nou schaduw is of luchttoevoer.
2 - 959
3 - Die moet ik nog eens beter bekijken
4 - Clio
5 - Accent
Edit: Na wat gedraai met mijn beeldscherm (ik heb een laptop) ben ik eruit. Geen deur, maar een achterlicht
3 is onomstoterlijk een 5 Turbo 2
Ik laat het hierbij. Kan het net wel gaan afstropen naar wat wat is, maar dat is de sport natuurlijk niet. Deze opgave is duidelijk moeilijker dan die ik opgesteld had.
1 - Passat GT, maar ik kan niet zien of dat zwart nou schaduw is of luchttoevoer.
2 - 959
3 - Die moet ik nog eens beter bekijken
4 - Clio
5 - Accent
Edit: Na wat gedraai met mijn beeldscherm (ik heb een laptop) ben ik eruit. Geen deur, maar een achterlicht

Ik laat het hierbij. Kan het net wel gaan afstropen naar wat wat is, maar dat is de sport natuurlijk niet. Deze opgave is duidelijk moeilijker dan die ik opgesteld had.
Laatst gewijzigd door Elevation12,000 op ma apr 10, 2006 7:38 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- Arnetteman
Foto 1: Quattro, Grand Cherrokee, VW Bus 3, Passat GT, helaas allemaal fout mensen.
Foto nummer 1 is meer dan overduidelijk 1 van de meest geweldige auto's ooit gebouwd. Een waar Italiaans raspaardje.
Natuurlijk, het is.
de Ferrari 288 GTO!!! Sublieme wagen
2, 3 en 4 ben ik het volledig mee eens, 5 kom ik zo ook niet uit. Ik neig naar Toyota maar het zou ook wel een Mazda of een Nissan kunnen zijn. Ik zoek nog ff verder.
maar nummer 1 is sowieso goed. 100% zeker.
Foto nummer 1 is meer dan overduidelijk 1 van de meest geweldige auto's ooit gebouwd. Een waar Italiaans raspaardje.
Natuurlijk, het is.
de Ferrari 288 GTO!!! Sublieme wagen
2, 3 en 4 ben ik het volledig mee eens, 5 kom ik zo ook niet uit. Ik neig naar Toyota maar het zou ook wel een Mazda of een Nissan kunnen zijn. Ik zoek nog ff verder.
maar nummer 1 is sowieso goed. 100% zeker.
-
- Arnetteman