Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
TuneBrother
Bericht
door TuneBrother » zo apr 09, 2006 7:50 pm
Ik weet het zo niet precies meer uit mijn hoofd te vertellen. Is al bijna een jaar geleden, het kwam er iig op neer dat de arm niet recht op de as zat. Hierdoor voelde je tijdens de trapbeweging telkens een knik in de trapbeweging. Na veel problemen en heen en weer bellen is het wel opgelost, maar het ging niet echt vanzelf.
Of-the-shelf is dialed for the masses, Principia tubing is dialed for performance!
-
Hubert ! - Berichten:1573
Bericht
door Hubert ! » zo apr 09, 2006 8:33 pm
Ik rijdt nu één jaar met m'n XTR trapas, laatst cranks gedemonteerd voor inspectie, maar tegen alle verwachtingen in "lopen" de lagers nog goed. Het aantal kilometers dat ik er nu mee gereden heb schat ik op zo'n 5000, opzich geen schokkend aantal voor bracketlagers aangezien bijvoorbeeld de eerder genoemde BB UN72 stukken langer meegaat.
-
nuppilup - Berichten:321
Bericht
door nuppilup » do apr 13, 2006 10:22 am
Rij met de XT Hollowtech II. De Cranks en de bracketas zijn aanmerkelijk stijver dan de voorgaande versies. Heb er ongeveer 3000 km mee gereden en heb er tot nog toe geen enkel probleem mee gehad. Oh ja: weeg 92 kilo en rijdt een FS.
-
TheBigLjeweetwel
Bericht
door TheBigLjeweetwel » do apr 13, 2006 10:52 am
Al bijna 1.5 jaar met Saint cranks, en denk half jaar met Lx htII no problemos what so ever met die lagers. Lopen als een zonnetje. Toch echt heel serieus gebruikt voor allerlei gebruiken.

Wil alleen nog maar met die rijden.