streete meeting nijmegen 22-04-06
Moderator:Beheerders
-
22-04-06
jongens mtbers bmxers iedereen streetmeeting nijmegen locatie
locatie grifpark nijmegen
waneer zaterdag 22-04-06
hoelaat 12.00
ik zie jullie daar gr roel
jongens mtbers bmxers iedereen streetmeeting nijmegen locatie
locatie grifpark nijmegen
waneer zaterdag 22-04-06
hoelaat 12.00
ik zie jullie daar gr roel
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... c&start=25
dus deze discussie loopt ook al en er is weinig animo?!
dus deze discussie loopt ook al en er is weinig animo?!

Orbea Lanza o6 custom
Batavus old school racefiets pro x-chromo (campagnolo afmontage)
zet mij maar op onder voorbehoud. ik ben aan het afstuderen en pas van een meter naar beneden bedropt...op mijn gezicht. ben nog een beetje blauw en niet al te ruim in de tijd, maar als er een concretere afspraak is omtrent datum en tijd dan ben ik misschien van de partij (als ik een auto heb, maar dat zal wel)...
Orbea Lanza o6 custom
Hoe wist jij dat ik mee zou gaan ? En beter op zondag idd .Nami schreef:Inderdaad, we zouden zondag gaan. En ik denk dat er best wel wat animo is... al zijn we maar met z'n drieën/vieren, das ook leuk toch?
Nami
enpro
pietervds
Nami
Enpro
Pietervds
Kris (eek)
en mischien nog een vriend van me
Je hebt mensen en je hebt potloden........
het is het grifTpark
http://dompics.schippie.nl/?m=200408
Griftpark ligt volgens mij in Lent. als je in het centrum staat aan de andere kant van de waal. Misschien handiger om gewoon in het centrum af te spreken dan ligt het griftpark alsnog op een steenworp.
http://dompics.schippie.nl/?m=200408
Griftpark ligt volgens mij in Lent. als je in het centrum staat aan de andere kant van de waal. Misschien handiger om gewoon in het centrum af te spreken dan ligt het griftpark alsnog op een steenworp.
Orbea Lanza o6 custom
Mensen komt dat zien! enpro gaat een roltrap nemen! Het is de grote dag! De pure waarheid over ons menselijk bestaan wordt vandaag onthuld! Lang hebben wij gewacht op dit heugelijke moment... maar nu wordt het werkelijkheid!
He maar dat wil ik wel is zien dan die roltrap, hij moet natuurlijk wel naar boven gaan he?

He maar dat wil ik wel is zien dan die roltrap, hij moet natuurlijk wel naar boven gaan he?

Prima !!! de waag will do. Al heb ik geen id waar dat is maar daar kom ik wel achter
. En uh dat van die roltrap weet ik nog niet helemaal zeker ...... Er is net een grote kneus op zn gezicht gegaan op mijn bike
en mn vork was behoorlijk scheef en nu heb ik hem wel weer redelijk recht gebogen maar jah ik vertrouw hem nog niet helemaal
mn remklauw bevestiggingen waren ook een beetje uit de richting hij is wat % kwijt aan stijfheid
Dus de befaamde enpro-rollover-escalator-uhh-stunt zit ik niet meer in denk . Maar jah wie weet ben ik wel zo gek . Hij is wel extreem lang he dus vandaar deze aankondigging 

-
Goed,
zaterdag dus Enpro en Planetx
Zondag 12:30 Waag:
Enpro
Nami
Pietervds
Kris?
De waag is als je vanaf het station de straat naar beneden neemt en dan alsmaar rechtdoor. Dan kom je in het centrum op plein 44 waar alle bussen stoppen en het centrum in gaan evt. als je dan rechtdoor rijdt en dus omhoog gaat rijdt je recht op de waag.
Enpro
Nami
Pietervds
Kris?
De waag is als je vanaf het station de straat naar beneden neemt en dan alsmaar rechtdoor. Dan kom je in het centrum op plein 44 waar alle bussen stoppen en het centrum in gaan evt. als je dan rechtdoor rijdt en dus omhoog gaat rijdt je recht op de waag.
Orbea Lanza o6 custom
pietervds schreef:Goed,
Enpro
Nami
Pietervds
Kris?
Ja, ik ook
-
http://www.skateboardfederatie.nl/news/ ... druten.htm
wat vinden we hier van ? mischien ff naar toe fietsen ?
wat vinden we hier van ? mischien ff naar toe fietsen ?