Consumentenervaringen

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Maartentje

Bericht door Maartentje » di apr 11, 2006 5:48 pm

Ok, dan verschillen we daarover van mening...
It's you, not the bike

enpro
Contacteer:

Bericht door enpro » wo apr 12, 2006 8:47 am

N I E L S schreef:@ Maartentje:

@ msxx
Inderdaad, met je eens. "Ik denk dat ik hem koop" is niet hetzelfde als tonen dat je interesse hebt en is in mijn ogen een 99% afspraak.
En hier verschillen wij ook in mening . :roll:

Bv als je komt kijken voor iets dan denk je het tog te gaan kopen tog? anders kom je niet kijken . En dan ben je dus al verplicht om het te kopen in jullie ogen? nee natuurlijk niet , als je dan nog iets ziet waar je niet tevrede over bent heb je het volste recht om het niet te kopen vind ik . Voor mij is het gewoon, als het een goeie deal is voor bijde partijen hoef jeje meestal niet druk te maken dat er nix verkocht word.
Je hebt mensen en je hebt potloden........

N I E L S

Bericht door N I E L S » wo apr 12, 2006 9:00 am

Ja, dat is wel wat anders he? Jij hebt het over een fiets en niet over een onderdeel dat je laat verzenden. Daarnaast zien de meeste mensen waar ik het over heb echt niet af wanneer ze komen kijken maar wanneer ze geen keus kunnen maken of niet goed gekeken hebben naar wat ze hebben moeten.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

msxx
Contacteer:

Bericht door msxx » wo apr 12, 2006 9:40 am

enpro schreef:
N I E L S schreef:@ Maartentje:

@ msxx
Inderdaad, met je eens. "Ik denk dat ik hem koop" is niet hetzelfde als tonen dat je interesse hebt en is in mijn ogen een 99% afspraak.
En hier verschillen wij ook in mening . :roll:

Bv als je komt kijken voor iets dan denk je het tog te gaan kopen tog? anders kom je niet kijken . En dan ben je dus al verplicht om het te kopen in jullie ogen? nee natuurlijk niet , als je dan nog iets ziet waar je niet tevrede over bent heb je het volste recht om het niet te kopen vind ik . Voor mij is het gewoon, als het een goeie deal is voor bijde partijen hoef jeje meestal niet druk te maken dat er nix verkocht word.
Als je dan gewoon zegt: kijk, dat is voor mij interessant. Kan ik komen kijken zodat ik zeker weet dat het me bevalt?

Volgens mij ging het heel de tijd over zaken doen via het internet (daar refereerde je zelf aan) en dat is dus deal sluiten, centjes overmaken en verkochte zaken opsturen.
Daarbij heb je informatie en foto's, en je koopt het, of je doet een bod. Of je koopt het niet/doet geen bod.
'Ik denk dat ik het koop' is in die context een gebrek aan daadkracht waar je alleen maar verwarring mee zaait.

enpro
Contacteer:

Bericht door enpro » wo apr 12, 2006 4:09 pm

Jah als ik zeg ik denk dat ik het wel hebben bedoel ik daar dus mee dat ik eerst nog ff verder ga kijken voor iets beters als dat er niet is kom ik wel melden dat ik het zeker wil hebben.
Ik denk .... is voor mij dus alleen intresse tonen meer niet . En als iemand daar verward door raakt is dat aan hem zelf om dat aan te geven dat ie het verwarrend vind en duidelijkheid wil .
Maar jah ik heb al gezegt dat ik er igg aan zal denken de volgende keer ;)

Erikje

Bericht door Erikje » wo apr 12, 2006 7:02 pm

enpro schreef: Maar jah ik heb al gezegt dat ik er igg aan zal denken de volgende keer ;)
IGG of IIG? (In Geen Geval of In Ieder Geval)

Erikje

enpro
Contacteer:

Bericht door enpro » do apr 13, 2006 8:11 am

iig , :D

N I E L S

Bericht door N I E L S » di apr 25, 2006 4:04 pm

<censuur>
Laatst gewijzigd door N I E L S op di apr 25, 2006 4:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Sven

Bericht door Sven » di apr 25, 2006 4:07 pm

Niels?

Gaat ie een beetje?

Vertel het eens en probeer het op een verhaalvorm, censuur passen wij anders wel toe... ;)

N I E L S

Bericht door N I E L S » di apr 25, 2006 4:11 pm

D'n Helle schreef:Niels?

Gaat ie een beetje?

Vertel het eens en probeer het op een verhaalvorm, censuur passen wij anders wel toe... ;)
Die Steelfarmer houdt me eerst een tijd aan het lijntje en na een afspraak gemaakt te hebben ziet ie er opeens van af. Dat is al de tweede keer deze maand dat iemand niet weet wat ie wil en zo mijn tijd verdoet. Mondelinge afspraken zijn rechtsgeldig! Daarna beweert ie ook nog eens dat er niets geruild is en dat het zn goed recht is. :?
Moet je maar nadenken voordat je dingen afspreekt en zelf de consequenties op je nemen. Dat ie er gewoon vanaf kan zien maakt het niet opens rechtvaardig. Zo kan ik nog wel tig dingen noemen die niet kloppen.

Plaats reactie