Schoorl weer zandbak binnenkort?
Moderator:Beheerders
Verleden zondag begon ik al te merken dat het zand op een aantal plekken al flink mul begon te worden. Deze week zal ook niet echt helpen met dat mooie weer. Een flinke regenbui aankomende nacht zou wel fijn zijn eigenlijk.
Hoe lang denken jullie dat het nog duurt voordat het onbegaanbaar is?
De klim was de afdaling waard
Re: Schoorl weer zandbak binnenkort?
Wat bedoel je met onbegaanbaar?XTC840 schreef:Verleden zondag begon ik al te merken dat het zand op een aantal plekken al flink mul begon te worden. Deze week zal ook niet echt helpen met dat mooie weer. Een flinke regenbui aankomende nacht zou wel fijn zijn eigenlijk.
Ik rij hem gewoon de hele zomer door alleen op sommige stukken moet je soms dan wel afstappen als het echt mul en steil tegelijk is.
Het gaat weer regenen op koninginnedag dus dat komt wel weer goed met de baan!

Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re: Schoorl weer zandbak binnenkort?
Onbegaanbaar? koop een Pugsly!!XTC840 schreef:Hoe lang denken jullie dat het nog duurt voordat het onbegaanbaar is?
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Schoorl is nog steeds goed te rijden, er komen inderdaad wel wat mulle zand stukken ,maar ja dat gebeurt ieder jaar das niets nieuws.Het is alleen te hopen dat het een beetje op tijd onderhouden word .Want dat gebeurt vaak te laat. Als je nu al houtsnippers gaat uitstrooien op de baan dan heb je straks minder last van de mulle zand bakken
Op de Pugs na, wat een goede oplossing is voor veel problemen in de wereld,
vraag ik me af
Zijn jullie allemaal vrijwilliger bij het opknappen van de baan of vragen jullie je af wie de snippers gaat stooien?????
en voor wie weet hoe dit geregeld is in Schoorl, misschien kunnen we wat info uitwisselen, in Noordwijk lijken sommige klimmetjes het zeer goed te houden na de laatste opknapbeurt vorig jaar.
vraag ik me af
Zijn jullie allemaal vrijwilliger bij het opknappen van de baan of vragen jullie je af wie de snippers gaat stooien?????
en voor wie weet hoe dit geregeld is in Schoorl, misschien kunnen we wat info uitwisselen, in Noordwijk lijken sommige klimmetjes het zeer goed te houden na de laatste opknapbeurt vorig jaar.
If you're a gangster... what are you doing in show business?
Tuurlijk is het nooit echt onbegaanbaar. Ik hou alleen niet van moeten afstappen omdat m'n voorwiel tot z'n naaf in het zand vast staat en ik over m'n stuur zand kan happen 
De fikse regenbui is uitgebleven (maar goed ook, hoefden we niet door de regen te fietsen zondag
)

De fikse regenbui is uitgebleven (maar goed ook, hoefden we niet door de regen te fietsen zondag

Ik weet hoe het in Schoorl geregeld is, en jah er zijn een aantal vrijwilligers.TOBY schreef:Op de Pugs na, wat een goede oplossing is voor veel problemen in de wereld,
vraag ik me af
PB me maar.
dussssss©
Nou ja zeggg..... ik probeer alleen maar een conversatie te beginnenBOSS schreef:Niet lopen miepen!!!
Schoorl is gemiddeld genomen over het gehele jaar het best begaanbare en best onderhouden parcours van NL.
Als je niet van zand hou moet je een racefiets kopen!![]()
![]()
dusssssss©

Ik heb ook een racefiets.

Ik zal niet meer miepen.

Wat gaat er mee zandhappen binnenkort???

De regen komt hier nu met bakken uit de hemel, morgen en overmorgen ligt het er dus naar jou maatstaven prima bij, daarna weer zand want het word 24 graden OLÉ!!!XTC840 schreef:Nou ja zeggg..... ik probeer alleen maar een conversatie te beginnenBOSS schreef:Niet lopen miepen!!!
Schoorl is gemiddeld genomen over het gehele jaar het best begaanbare en best onderhouden parcours van NL.
Als je niet van zand hou moet je een racefiets kopen!![]()
![]()
dusssssss©![]()
Ik heb ook een racefiets.![]()
Ik zal niet meer miepen.![]()
Wat gaat er mee zandhappen binnenkort???![]()
dussssss©
24 graden?
da's dan wel weer lekker.
Hier regent het ook (en ik ben met de fiets naar m'n werk, dat wordt dus natregenen vanavond...
Wie rijdt er eigenlijk op Schoorl zondags rond 12:00 en met welke fiers?
Lijkt me wel leuk om te weten, kan ik eens opleten of iemand van hier tegenkom

da's dan wel weer lekker.
Hier regent het ook (en ik ben met de fiets naar m'n werk, dat wordt dus natregenen vanavond...
Wie rijdt er eigenlijk op Schoorl zondags rond 12:00 en met welke fiers?
Lijkt me wel leuk om te weten, kan ik eens opleten of iemand van hier tegenkom
-
neehoor, niets persoonlijks. Zondag zie je mij daar gewoon niet, hooguit een keer midden in de zomer om 6 uur s'ochtends oid.XTC840 schreef:Is dat een steek onder water naar mij of bedoel je dat in het algemeen?![]()
Als je mij bedoelt, ik rij nooit iemand in de weg, ga altijd netjes aan de kant voor snellere rijders.
Zondag is mij gewoon TE druk, op zondag heb ik zo mijn eigen routejes ergens anders...........

dussssss©
-