Bike park weluwe??

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Beast of the east
Bike park weluwe??

Bericht door Beast of the east » ma mei 08, 2006 11:04 am

Wie weet er een bike-park op de veluwe, bestaat dat?? Een toegewijde biker uit deventer die geen bike park kan vinden om te oefenen, bij apeldoorn is er een, een dirt baan en een park bij de uchgelseberg.. wie kan me helpen, ik wil vliegen!!! Ik rij op een Cannondale Beast of the East met een bomber Z1 MCR 2001 (130mm) en lx v-brakes. Wie wil me helpen om grote jumps te maken... mail me @ Napalmdad@gmail.com please help me???!!!! And if U dont't ***K U!!!!! No offence!! bike 4 ever....

Steel Farmer
Contacteer:

Bericht door Steel Farmer » ma mei 08, 2006 11:39 am

He pb me maar als je een keer neer a'doorn wil kome dan kunne we wel erges meeten dan laten we je de spots wel zien :drunk:

Jass
Contacteer:

Re: Bike park weluwe??

Bericht door Jass » ma mei 08, 2006 11:46 am

Beast of the east schreef: And if U dont't ***K U!!!!! No offence!! bike 4 ever....
Lekkere attitude als je wil dat mensen je spots laten zien.
Maaruh een bikepark is er niet, bmx-baan is off limits voor 26 inchers voor zover ik begreep. Local spots zijn er wel, zie Steel Farmers post.

Beast of the east

HEEJ JASS can we meet

Bericht door Beast of the east » ma mei 08, 2006 12:03 pm

Heej Jass je komt uit deventer, can we meet?? zowiezo om ff info en ervaringen uit te wisselen

Beast of the east

heb nog nooit forums uitgechecked

Bericht door Beast of the east » ma mei 08, 2006 12:08 pm

Dit izz de eerste keer dat ik een forum check, ben op zoek naar bikers uit deventer die mij de les kunnen lezen.... snappie?? Ik kan niet veel maar bike is mijn leben, misschien ken je me wel van zien rijden in deventer, ik rijd op een cannondale Beast of the east met een marzocchi bomber mcr 2001, is oldskool shit maar het rijd geweldig, cker

Beast of the east

Bericht door Beast of the east » ma mei 08, 2006 12:41 pm

heej jass wat is steel farmers post, kun je me een link sturen?? I want to know... :D

Marklesss
Contacteer:

Bericht door Marklesss » ma mei 08, 2006 12:42 pm

Steel Farmer schreef:He pb me maar als je een keer neer a'doorn wil kome dan kunne we wel erges meeten dan laten we je de spots wel zien :drunk:
Dit bedoelt hij met steel farmers post :angelnot:
:: Turner DHR / Turner 4X / Turner Flux ::

Steel Farmer
Contacteer:

Bericht door Steel Farmer » ma mei 08, 2006 5:19 pm

Zucht :lol: iedereen moet het eens leren zullen we maar zeggen. Mail me op caspervoogt@hotmail.com anders.

Plaats reactie