I'm back
Moderator:Beheerders
Hey,
sommige zullen mij maybe nog kennen andere maybe niet.
Ben dus Jeroen uit Zuid-Limburg. Tot ongeveer 2jaar terug reed ik nog mtb, meeste street, dirt, skatepark en soms hier en daar eens een dagje bad wildbad of winterberg.
Ik ben toen met mountainbiken gestopt en gaan bmx'en, vond dat toch beter te beoefenen in NL en vond het toen leuker.
Maar de laatste paar weken ben ik het bmx'en een beetje zat aan het gaan worden, niet meer echt mijn ding en ik had weer zin in snelheid, bossen, wortels, drops, jumps, rotsen. Dus heb de knoop door gehakt en de bmx de verkoop in gedaan.
Ik heb altijd al een downhill bike willen hebben en ook dan natuurlijke downhillen, dus zoiets in die richting zal er nu ook voor in de plaats komen. Moet gewoon ene leuke speel fietsje zijn waar je wel wat meerdere kanten mee op kan.
Ga morgen een beetje rond kijken hier in het zuiden, maar heb al ergens mijn oog op laten vallen.
Kona stinky-deluxe compleet, maar dan met ketting geleider, marz. 66 RC2X (170mm) en maybe me trailking pedalen en chris king headsetje van bmx erin. Maar eerst eens ff kijken.
sommige zullen mij maybe nog kennen andere maybe niet.
Ben dus Jeroen uit Zuid-Limburg. Tot ongeveer 2jaar terug reed ik nog mtb, meeste street, dirt, skatepark en soms hier en daar eens een dagje bad wildbad of winterberg.
Ik ben toen met mountainbiken gestopt en gaan bmx'en, vond dat toch beter te beoefenen in NL en vond het toen leuker.
Maar de laatste paar weken ben ik het bmx'en een beetje zat aan het gaan worden, niet meer echt mijn ding en ik had weer zin in snelheid, bossen, wortels, drops, jumps, rotsen. Dus heb de knoop door gehakt en de bmx de verkoop in gedaan.
Ik heb altijd al een downhill bike willen hebben en ook dan natuurlijke downhillen, dus zoiets in die richting zal er nu ook voor in de plaats komen. Moet gewoon ene leuke speel fietsje zijn waar je wel wat meerdere kanten mee op kan.
Ga morgen een beetje rond kijken hier in het zuiden, maar heb al ergens mijn oog op laten vallen.
Kona stinky-deluxe compleet, maar dan met ketting geleider, marz. 66 RC2X (170mm) en maybe me trailking pedalen en chris king headsetje van bmx erin. Maar eerst eens ff kijken.
-
- Contacteer:
heej tuup,eerst natuurlijk welkom terug en als ik je een tip mag geven.....ga eens kijken bij bikes4fun in vaals(als je daar nog niet bent geweest......)rob maakt echt goede prijzen en is zekers niet te flauw!
(ik heb een jaartje terug jouw lazer overgenomen remembah?)
grtz
(ik heb een jaartje terug jouw lazer overgenomen remembah?)
grtz
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Vandaag dus nieuwe bike gekocht.
Dit is het geworden:
Complete stinky deluxe,

Maar met deze vork:

En een E-thirteen ketting geleider, ga zonder versnellingen rijden voren.
Wanneer ik heb hem weet ik niet, kan niet zomaar ff gauw paar duizend euro ophoesten, dus heb hem beetje op afbetaling gekocht. Dus zal nog wel enkele weken of maandjes duren. Eerst ook bmx verkopen.
Dit is het geworden:
Complete stinky deluxe,

Maar met deze vork:

En een E-thirteen ketting geleider, ga zonder versnellingen rijden voren.
Wanneer ik heb hem weet ik niet, kan niet zomaar ff gauw paar duizend euro ophoesten, dus heb hem beetje op afbetaling gekocht. Dus zal nog wel enkele weken of maandjes duren. Eerst ook bmx verkopen.
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Hey Tuup, mooie bike met een vette vork!!
Je hebt nu wel een Kona gekocht (das al heel wat) maar of je het bij ons haalt???????
Greetz Firefox
ps Never send a boy to do a man's job
Even voor de duidelijkheid, het is niet Goofy team MAARE ' Team Solid'.Maarja beter als het goofy team, grote mond nix daar
Je hebt nu wel een Kona gekocht (das al heel wat) maar of je het bij ons haalt???????
Greetz Firefox

ps Never send a boy to do a man's job

--You are never too old to freeride-- www.team-solid.nl
--Coilair Supreme Rulezz--
--Coilair Supreme Rulezz--
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer: