Dood

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
BLRacing
Dood

Bericht door BLRacing » ma jun 12, 2006 8:09 pm

Ik stel deze vraag maar even hier.
Ik kom al jaren op DP maar nu begint het me op te vallen.
Ik heb het gevoel dat het DP forum een beetje aan het doodbloeden is de laaste tijd en dat hoor ik ook van anderen. Klopt dit met het aantal nieuwe topics wat geopend word en het aantal nieuwe members dat zich aanmeld.
Natuurlijk lopen de verkoop secties wel goed en de zandbak gaat ook wel aardig. Maar ik krijg het gevoel dat er steeds minder interessante onderwerpen langskomen in de rubriek onderdelen en sleutelen bijvoorbeeld. Vroeger kon je in de vorige layout de statistieken bekijken en allerlei gegevens aanroepen. Kan deze nu niet meer vinden. Maar jullie moderators is dit ook wel opgevallen denk ik. Het zou jammer zijn als het nu wat minder gaat. Nogmaals, ik kom bijna elke dag op DP sinds jaar en dag. Ben echt een verslaafde geworden van jullie site en ik denk dat er heel wat werk in zit om de site te onderhouden, waarvoor dank.
Keep on rocking dudes.

Sven

Bericht door Sven » ma jun 12, 2006 10:43 pm

BLRacing, mooi gesproken.

Altijd fijn om een feedback te krijgen, in ieder geval: dat er de moeite voor wordt genomen.

Je hebt inderdaad gelijk dat het wat rustiger is. Hou hierbij rekening dat het seizoen in volle gang is. De tendens is vaak dat het bezoekersaantal flink stijgt en daalt naarmate het jaar vordert in zijn seizoenen. Ik denk dat je eerder even moet afwachten om zoiets te onderstellen, daarvoor is het forum te kort werkend.

Wel heb je gelijk dat het niveau ietwat daalt en er wordt getracht door sommige regelementen ietwat strakker te trekken, zodat nieuwere members ook inzien waar ze voor staan.

Precieze statistieken op het forum zijn moeilijk te achterhalen. Er is bij een vooruitgang altijd een concessie, en als we kijken naar het vorige forum, merk ik toch duidelijk dat de functionaliteit (omgang, gebruik) flink verbeterd is. Ik denk dat het ontbreken van de statistische gegevens dan wel een concessie is.

Wel is er aan de onderzijde van het forumoverzicht nu een uitgebreider "wie is er online" versie, waar beknopt enkele gegevens staan. Een overzicht van de laatste tijd ontbreekt hier, zoals je al aangaf, inderdaad. Wel is er nu de optie om te zien wie waar is, dus zoals Deze knop aangeeft.

Vwb. sleutelen en onderdelen: moeilijk. Het opfrissen van deze rubrieken is vooral gerelateerd aan de vragen aan de users, en ook de users die hierop antwoorden. Ik denk dat er een menigte ook de interesse en de moeite moet tonen om hier ook op te antwoorden.

Nogmaals, fijn dat je de moeite neemt om dit allemaal aan te geven.
Verslaafd blijven en zolang je hier komt, is het allemaal goed!!

Keep on riding, dude... ;)

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » wo jun 14, 2006 9:36 pm

Kwa bezoekersaantal voor de hele site stijgt het nog steeds wat inhoud dat technisch gezien het forum en de site erg goed gebruikt worden. Forumstatistieken zitten helaas niet in deze software, het is wel sneller en biedt meer functionaliteit dus het is zeker een stap voorwaards.
We hebben erg veel leuke dingen in de pijplijn, teveel misschien zelfs maar deze knallen er vanzelf een keer uit. We zitten iig te denken aan nieuwe t-shirts en fietskleding zit er ook aan te komen, dan zijn we buiten de site ook herkenbaarder.

Le Mark

Bericht door Le Mark » do jun 15, 2006 10:56 am

Offtopic. Vooral in dit topic lekker dubieus.
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"

N I E L S

Bericht door N I E L S » do jun 22, 2006 1:27 pm

Ja, soms mis ik wel eens van die ervaren jongens die even de vloer aanvegen met alle vooroordelen. We hebben er nog wel een paar lopen die wel veel ervaring en/of kennis hebben maar sommigen is het teveel geworden (zal verder geen namen noemen). Ik vind het helemaal niet erg als er iemand is die het beter weet en dat je dan weer mensen hebt die het weer beter weten dan de eerste. Vaak vallen interessante dingen stil of worden er onzinnige dingen gezegd. En lange posts met interessante info komen ook niet zo vaak voorbij. In oude topics is soms nog wel eens wat leuks op dat soort gebied te lezen.

Wat ik jammer vind is dat er een regelmatig vijandigheid en arrogantie heerst tussen forumgebruikers. Ik begrijp vaak niet zo goed waarom.

En trouwens respect voor Sven zijn inzet want hij steekt er aardig tijd in en is denk ik een van de meest actieve moderators. Er is wel wat veranderd sinds hij begonnen is.
Door een goed beleid zorg je ervoor dat slecht gedrag niet makkelijk als normaal gezien gaat worden door nieuwe gebruikers. Je blijft er altijd een paar tussen hebben die gewoon de clue niet vatten maar opzich zijn er al behoorlijk wat mensen goed geintegreerd voor zover ik dat kan zeggen.

kooz
Contacteer:

Bericht door kooz » do jun 22, 2006 1:36 pm

ik ben het met niels eens dat het aantal mensen die er echt verstand van heeft en ook nuttige posts plaats een beetje terug aan het lopen is..
maar ik vind het forum sinds de opfrissing een stuk duidelijker geworden en erg fijn te lezen. ik ben meestal elke dag wel een lange tijd aanwezig..en vind ook dat sven zich goed bezighoud met het cleanen e.d. van de topics.
ik kom nog steeds met veel plezier op het forum..en heb er al een hoop geleerd..en leer nog elke dag bij :)

mijn mening

kooz

N I E L S

Bericht door N I E L S » vr jun 23, 2006 7:47 pm

Nou, dat laat maar weer eens zien hoe de gemiddelde DPer geeft om de problemen. :lol:

Erikje

Bericht door Erikje » vr jun 23, 2006 8:46 pm

N I E L S schreef:Nou, dat laat maar weer eens zien hoe de gemiddelde DPer geeft om de problemen. :lol:
De Mod's iig wel... ;)

Erikje

Plaats reactie