wie wint het NK single speed en andere uitslagen Arnhem?

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » wo jun 14, 2006 7:44 pm

ja, alleen mag dat dan weer niet met de 29-ers....

TBB

Hubert !

Bericht door Hubert ! » wo jun 14, 2006 8:15 pm

Tall Boy Bram schreef:ja, alleen mag dat dan weer niet met de 29-ers....

TBB
Als ze jou naast je 29er zien staan gaan ze eerder controleren of je niet stiekem met 24" wielen wil gaan starten ....... ;)

Hilco

Bericht door Hilco » do jun 15, 2006 6:53 am

Tall Boy Brandaris :arms:

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » do jun 15, 2006 7:40 pm

wictor schreef:Cloxxki, niks houdt ons tegen (nouja, mij ff wel) om gewoon de KNWU en andere koersen SS te rijden!
Ben deed dat in zijn wedstrijd jaren best vaak, en reed dan beter dan anders. Ik heb Heeswijk een keer geprobeerd, 2x zelfs geloof ik, en dat ging mij heel slecht af. Het spinnen is me te zwaar.

Misschien moet ik Rijswijk nog even verkennen (kan as maandag), alvast voor de zondag erna. Trainen SS ging daar wel aardig altijd geloof ik. Jammer van die lange start over de wielerbaan, dan lig ik bijna achteraan, terwijl je het verschil moet maken op de (singletrack klims). Niet zo handig dus waarschijnlijk...

Coen, Hubert en stef hebben bewezen dat het op Zoetermeer (Beneluxkampioenschap begin Juli) heel goed kan. Ik mis toch wat power en macht om dat 80-90min te doen in een Amateur veld vrees ik. Veel duivelse klims, en heel veel rottige.

Zaterdag de Cyclo van Amerongen (open voor iedereen), 50 of 100km. Daar zal het wel goed gaan schat ik. Als ik daar gewoon fiets is niks echt te steil of te snel ofzo.

Exar

Bericht door Exar » do jun 15, 2006 8:15 pm

Het rondje in Rijswijk ging Ben vorig volgens mij best goed af op de SS, maar met 120 amateurs die je voorbij gaan op de wielerbaan heb je nogal wat werk te verzetten er na. Als je echt wil, Klok, start je gewoon geared en zet je hem in je gewenste SS-versnelling op de eerste offroadklim, en hou je hem daar. Problem solved!

Kerensky

Bericht door Kerensky » zo jun 18, 2006 10:41 pm

Cloxxki schreef: Zaterdag de Cyclo van Amerongen (open voor iedereen), 50 of 100km. Daar zal het wel goed gaan schat ik. Als ik daar gewoon fiets is niks echt
te steil of te snel ofzo.
Zaterdag nog de 100km gereden op de SS, goed uitgezette route met wat singletracks. 1e en 2e ronde gingen lekker, 3e ronde een mega inzinking en de 4e ronde ook maar uitgereden. En net wat Cloxxki zegt, niks is te steil maar na 100km is elke hobbel al te veel.
Topper, volgend jaar weer.

Jaap

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » ma jun 19, 2006 8:28 am

Ik reed daar met de tandem. Geared. Hoe vaak Tas me niet in mijn rug porde en zei: "tandje lichter/tandje erbij, ik kan merken dat jij alleen nog maar SS rijdt". Dat klopte wel, want ik trap gewoon effe wat harder. Achteraf had ik dan ook liever met de Surly daar gereden.

TBB

Cloxxki

Bericht door Cloxxki » ma jun 19, 2006 7:50 pm

Mijn afwezigheid had iets te maken met een combinatie van uitslapen en geen vervoer hebben. Jammer dat ik er niet was. Lijkt me een goed evenement voor een Pugsley tandem.
Zondag even een paar meter op de Pugs van Hubert gerold, banden op 1 bar. Rolde bijna even snel als Big Apples 28x2.35 op 3 bar!
Wie last even 2 XL Pugsleys aan elkaar?

Hilco

Bericht door Hilco » ma jun 19, 2006 9:22 pm

@TBB: tijd om de shifters op het stokerstuur te zetten ?

dubbelop
Contacteer:

Bericht door dubbelop » ma jun 19, 2006 10:05 pm

Hilco schreef:@TBB: tijd om de shifters op het stokerstuur te zetten ?
Hihi, het zal niet de eerste keer zijn 8) Ergens in de jaren '90 kocht een of andere bergbeklimmer (ben zijn naam even kwijt) een tandem om met zijn vriendin te fietsen. Helaas was het meissie een kop groter dus zij ging voorop. Maar natuurlijk moest het egootje achterop schakelen, dus dat kostte een vermogen om de shifters om te zetten :lol:
Mvg,
Marten
www.tandemclub.nl

Plaats reactie