Algemeen 4X meeting Groningen topic
Moderator:Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Oei. Toch vaag. Heb het zelf ook niet helemaal meegekregen aangezien ze nog een stuk achter mij zat. Maar het moet een rake klap zijn geweest.Arnetteman schreef:Mariëlle is weer thuis. Ze is wel het een en ander kwijt van wat er gebeurd is maar ze weet dat ze gevallen is omdat wij haar dat verteld hebben. Ze moet in ieder geval een week rust houden.
Na een grondige CSI analyse van Pieter leek het ons aannemelijk dat ze iets te fanatiek over de stepdown ging en doorschoot in de bocht ofzo (afgaande van de fikse krassen op de helm aan de linkerkant en de schaafwond op de linker schouder).
Maar iigv positief om te horen dat ze weer thuis is.
Mathijs: De Benjamin
Hoi Jongens,
Heel erg bedankt voor alle hulp en steun gisteren, weet er zelf niets meer van... gelukkig
. Ben echt een heel stuk kwijt, kan me pas weer iets herinneren vanaf gisterenavond rond een uurtje of 8.., maar weet dat Floris ook in het ziekenhuis was. Zit nu thuis met een heleboel pilletjes tegen de misselijkheid en ben verslaafd geraakt aan de paracetamol en ibuprofen! Lekker blauw en geschaafd dus (zere kont, kan niet zitten of liggen...), mag de hele week geen co-scappen lopen, nu maar hopen dat ik dit niet in hoef te halen en in de vakantie gewoon weer kan gaan fietsen
Ga natuurlijk niet stoppen met fietsen, weet niet eens dat ik gevallen ben, dus ook niet bang geworden. Wel eerst even wat rustig aan natuurlijk. Zal wel een vaag lang verhaal aan het worden zijn, heb nog niet alles op een rijtje..
In ieder geval fijn dat jullie me geholpen hebben en tot snel
Groetjes Marielle
Heel erg bedankt voor alle hulp en steun gisteren, weet er zelf niets meer van... gelukkig

In ieder geval fijn dat jullie me geholpen hebben en tot snel
Groetjes Marielle
-
- Free-Wheelz
- Arnetteman
- Free-Wheelz
- Arnetteman
- Arnetteman
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- Arnetteman
- Arnetteman
Is goed! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.mariëlle schreef:Hé jongens fijne vakantie in de Alpen!!
Ik wil de volgende keer ook wel mee
Groetjes Marielle
Maar goed, 4X in Grunn ging het over...
Als ik de bike weer op orde heb na de mishandeling van afgelopen week ben ik vast met regelmaat van de partij, aangien het VAKANTIE is.

Mathijs: De Benjamin
- Pieter en zijn V10
- Arnetteman