verkoop big hit 2005 nieuwstaat + extra's
Moderator:Beheerders
waarschijnlijk komt er een bighit 2005 te koop te staan met veel minder dan 100 km gereden en nagel nieuw
via deze post wil ik de animo even checken hij is absoluut nieuw geen schade krassen oid... wie geeft een gil en zegt dat ie m wil hebben en voor hoeveel? ik heb zelf wel wat in gedachten maar roep maar en wie eeet heb je een dezer dagen een big hit
via deze post wil ik de animo even checken hij is absoluut nieuw geen schade krassen oid... wie geeft een gil en zegt dat ie m wil hebben en voor hoeveel? ik heb zelf wel wat in gedachten maar roep maar en wie eeet heb je een dezer dagen een big hit
Laatst gewijzigd door snipah op vr jul 14, 2006 2:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
er waren in 2005 2 modellen de normale en de pro uitvoering dacht ik.
ik heb de normale uitvoering met ge upgrade seals in de stance kingpin vork. boekjes manuals alles erop en eraan.
ik doe m weg omdat ik er veel te weinig mee doe door tijdgebrek voornamelijk en ik een ander ook een kans wil geven om voor een redelijke prijs 1e rang te kunnen zitten/rijden
ik heb de normale uitvoering met ge upgrade seals in de stance kingpin vork. boekjes manuals alles erop en eraan.
ik doe m weg omdat ik er veel te weinig mee doe door tijdgebrek voornamelijk en ik een ander ook een kans wil geven om voor een redelijke prijs 1e rang te kunnen zitten/rijden

k denk dat het de dees is, Specilized big hit FSR 2005
FRAME FSR technology, A1 Premium Aluminum TransForm Monocoque frame, asymmetrical 6mm offset rear triangle, 4-position adjustable travel/head angle standard link, 3-position spring rate progression adjust, full sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 7.5”/6.2” travel
REAR SHOCK Fox Vanilla R external rebound adjust, ProPedal damping S:450, M:550, L: 650, 8.75x2.5”
FORK Manitou Stance Kingpin 170mm, external rebound adjust, air assist, double clamp 20mm hex thru-axle
HEADSET Cr-Mo, 1 1/8” threadless, all alloy and steel construction, loose ball bearing with seals
STEM Truvativ Hussefelt forged/CNC stem, 5 degree x 40mm, black
HANDLEBARS Specialized Demo rise bar, 6061 butted alloy, 31.8mm clamp, 6 degree upsweep, 9 degree backsweep, 670mm
TAPE / GRIPS Specialized MTB grip, black, double density Kraton
FRONT BRAKE Hayes HFX-9 full hydraulic disc, 8” rotor
REAR BRAKE Hayes HFX-9 full hydraulic disc, 8” rotor
BRAKE LEVERS Hayes HFX-9 full hydraulic disc
FRONT DERAILLEUR Shimano M-570 LX, E-type, bottom pull
REAR DERAILLEUR Shimano M-750 XT, short cage, standard spring
SHIFT LEVERS Shimano M-510 Deore
CASSETTE Shimano HG-50 LX, 9-speed, 11x34t
CHAIN Shimano HG-73
CRANKSET Truvativ Hussefelt, ISIS spline, 170mm
CHAINRINGS 24/36 4-bolt, compact 104/64mm pattern, Poly bash/rock guard
BOTTOM BRACKET Truvativ ISIS Gigapipe 3 bearing DH, 73mm shell, 118mm spindle, E-Type
PEDALS Alloy platform, 3mm pressed pins, 9/16” Cr-Mo axle
RIMS Sun Single Track, 26” front, 24” rear, black, eyelets
FRONT HUB Specialized Stout disc, 36 hole, cartridge bearings, 20mm alloy thru-axle
REAR HUB Specialized Stout disc, 36 hole bolt on axle
SPOKES 2.0mm (14g) stainless, black, brass nipples
FRONT TIRE Specialized Roller RS 26 x 2.3” Cap Ply reinforced casing
REAR TIRE Specialized Roller RS 24 x 2.3” Cap Ply reinforced casing
TUBES Specialized 24/26” x 2.4/2.75”, schraeder valve
SADDLE Specialized freeride, 8mm steel rails, X-Brace
SEAT POST Truvativ XR , black, 30.9 x 300mm for 8mm rails
SEAT BINDER Alloy collar with Q/R, 34.9mm clamp I.D., black
NOTES Chain stay/seat stay protector, derailleur protector, reflectors, owners manual
Rechtstreeks geript van de Speci site

Als hij min of meer standaard is hij volgens mij zo een 1000 eurie waard,
Een goede fiets voor beginneling, kan je na een tijd mindere onderdelen(te beginnen bij de vork) vervangen
dat is m inderdaad, zoals het er staat met nieuwe seals in de poten.
duizend euro zou die zeker waard moeten wezen en een beetje meer denk ik toch wel, ding is nagelnieuw... wegens tijdgebrek moet ie weg, dus beetje meer dan 1000 lijkt me wel wel redelijk, ik hoef geen nieuwprijs te hebben maar wel een reeel bod lijkt me redelijk
duizend euro zou die zeker waard moeten wezen en een beetje meer denk ik toch wel, ding is nagelnieuw... wegens tijdgebrek moet ie weg, dus beetje meer dan 1000 lijkt me wel wel redelijk, ik hoef geen nieuwprijs te hebben maar wel een reeel bod lijkt me redelijk
viel me ook al op dat t niet storm loopt voor zo'n mooi fietsje voor een schappelijke prijs die ook nog een heel eind zelf te bepalen is .... jammer op zich... had wel wat meer animo verwacht... het zal wel een slecht jaar zijn denk ik zo maar we wachten even en dan zien we het wel, en ondertussen maar hopen dat hetgeen waar ik me oog op heb laten vallen niet voor me neus word weggekaapt
heren,
na wat problemen met computer camera enz. nieuwe kans.
na het weekend worden er actuele foto's ge uploaded.
deze fiets gaat definitief de verkoop in. in dezelfde staat als hierboven 100 x gezegd is.
prijs €1500 voor fiets inclusief nog wat bescherming, en een giro switchblade helm. tevens nog wat onderdelen van eerdere fietsen gratis erbij ( wat remmen shifters kabels en nog wat klein spul)
stuur mailtje met als onderwerp bighit en we bekijken hoe en wat.
mvg gijs
na wat problemen met computer camera enz. nieuwe kans.
na het weekend worden er actuele foto's ge uploaded.
deze fiets gaat definitief de verkoop in. in dezelfde staat als hierboven 100 x gezegd is.
prijs €1500 voor fiets inclusief nog wat bescherming, en een giro switchblade helm. tevens nog wat onderdelen van eerdere fietsen gratis erbij ( wat remmen shifters kabels en nog wat klein spul)
stuur mailtje met als onderwerp bighit en we bekijken hoe en wat.
mvg gijs