Boogie / Tourtopic
Moderator:Beheerders
Aangezien niemand er hier nog over gerept heeft, doe ik het maar...
Klasse wat ie gisteren in de Pyreneeen liet zien, kopman Menchov naar voren helpen en zelf ook nog dik vooraan eindigen! Hiermee toont ie wel weer aan dat ie gewoonweg de beste NL-er is en dus ook het rood-wit-blauw verdiend draagt!
Klasse wat ie gisteren in de Pyreneeen liet zien, kopman Menchov naar voren helpen en zelf ook nog dik vooraan eindigen! Hiermee toont ie wel weer aan dat ie gewoonweg de beste NL-er is en dus ook het rood-wit-blauw verdiend draagt!
Laatst gewijzigd door Steelboy op ma jul 24, 2006 7:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat Boogie heeft laten zien gisteren was goed. Als hij niet zo zenuwachtig was in de laatste km's had hij behoorlijk wat voorjaars klassiekers op z'n naam geschreven. Maar het NL kampioenschap vond ik wel een aanfluiting. Vragen aan je mederijder of je mag winnen. Beetje flauw.
mzzl
Gène
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Ik hoorde hem vertellen dat het schakelen niet goed verliep , hij had een 39 voor gestoken ipv van een 41 , en die viel niet goed en dus meteen tempo weg.BOSS schreef:ongelofelijk zoals hij gisteren reed, als hij dat niveua kan vasthouden tot het einde word het nog een mooie tour voor de Rabo.
Vond wel dat Freire een beetje dom bezig was vandaag, hij weet dat hij de beste sprinter is dan laat je Popovich toch niet gaan in de laatste km's......
dusssss©
Dat van Freire , misschien een vriendendienst ( Breukink - Bruyneel ) die later van pas komt , maar misschien iets te veel gegokt op Ballan.
-
- Contacteer:
-
Ben niet naief, ik koers zelf ook. Al doe ik dat niet op hoog niveau, maar weet wel wat de spelletjes zijn. Wat ik dan zo suf vind dat het uitgerekend voor een camera moet gebeuren. Dat kunnen de ploegleiders toch ook onderling regelen. Daarnaast was het krampverhaal teveel geacteerd. us ik zie liever een sprint, dat maakt het wat geloofwaardiger.
mzzl
Gène
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
vandaag was ie ook weer erg goed...leuk om te zien hoe landis de man met de hamer tegen kwam. en perriero weer in het geel..wat zal phonak balen hadden ze hem dat half uur maar niet gegeven.
boogie ook vandaag weer erg sterk en rasmussen ook natuurlijk
hoop dat evans nog wat gaat proberen morgen. die had ik hoog op me lijstje staan
boogie ook vandaag weer erg sterk en rasmussen ook natuurlijk
hoop dat evans nog wat gaat proberen morgen. die had ik hoog op me lijstje staan
Steelboy schreef:Volgens Exar had ie de juiste apotheker... ik hou het erop dat ie gisteravond bruine bonen gegeten heeft!
Bonen? Die was toch al uit de Tour? Oh wacht.. dat was Boonen....
Ik geniet elke dag van deze Tour. Velen vind hem suf, maar juist nu is hij interessant omdat totaal niets, maar dan ook niets te voorspellen is.
Landis heeft in mijn ogen veruit de beste papieren voor de eindoverwinning. Hij weet wat hij kan in een tijdrit (goed, die moet ie ook naar behoren rijden). Al zijn directe concurrenten zeiden gisteren voor de camera 'ik hoop dat ik nog echt goede dag krijg'... daarmee aangevende wat het vertrouwen is wat ze in zich zelf hebben. Landis is daar veel anders in en daarmee mentaal al gewoon de sterkste en de concurrenten ver vooruit. Dat de concurrenten het denken, das één.. logisch. Het zo open zeggen voor elke camera is voor mij teken genoeg dat ze gewoon niet sterk genoeg zijn, fysiek en vooral mentaal.
die 30 seconde op Pereiro Sio rijdt Landis zeker weg... daarnaast zie ik Klöden met geen mogelijkheid 2.20 op Landis goed rijden in een 50km lange tijdrit.
---www.cjmedia.nl---
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik vind het echt een super tour tot nu toe! Het begon al met die schitterende 1e sprint week en Boogie in de Pyreneen en nu die drie waanzinnige Alpen etappes, echt super!
En Landis, je weet het niet he... Ik blijf geloven in de goedheid van de mens en gok dus ook op Bruine Bonen.
In ieder geval heeft ie een keer aangevallen en dus verdient hij het nu meer om geel te halen in Parijs dan tot de rit voor gister. Toen was het echt te suf voor woorden hoe hij reed.
Boogerd is, net als Brentjens en Van Moorsel, voor mij nu een blijvende held (hij was het al met vlagen dankzij zijn rijden en sympatieke uitstraling). Wat heeft die kerel een karakter getoont en laten zien waar hij goed in is. Het leuke is dat nu over hem wordt gesproken als superknecht en dat iedereen het met respect uitspreekt. Ik vind dat hij een beetje rond rijdt als de grote coordinator, controlerend en aanvallend als het nodig is.
Ik had na dat gekloot met die dokter al gehoopt dat het een aantrekkelijke tour zou worden, maar dit overtreft alles!
JJ
En Landis, je weet het niet he... Ik blijf geloven in de goedheid van de mens en gok dus ook op Bruine Bonen.
In ieder geval heeft ie een keer aangevallen en dus verdient hij het nu meer om geel te halen in Parijs dan tot de rit voor gister. Toen was het echt te suf voor woorden hoe hij reed.
Boogerd is, net als Brentjens en Van Moorsel, voor mij nu een blijvende held (hij was het al met vlagen dankzij zijn rijden en sympatieke uitstraling). Wat heeft die kerel een karakter getoont en laten zien waar hij goed in is. Het leuke is dat nu over hem wordt gesproken als superknecht en dat iedereen het met respect uitspreekt. Ik vind dat hij een beetje rond rijdt als de grote coordinator, controlerend en aanvallend als het nodig is.
Ik had na dat gekloot met die dokter al gehoopt dat het een aantrekkelijke tour zou worden, maar dit overtreft alles!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ben ook zeker benieuwd wat er zo gaat gebeuren. Voor een aantal mensen is dit de laatste kans misschien.
Hoe werkt dat in die laatste rit?
De afgelopen jaren was het champagne drinken en sprinten in Parijs, maar een ontsnapping zou wel zo stoer zijn. Of is dat 'not done'??
JJ
Hoe werkt dat in die laatste rit?
De afgelopen jaren was het champagne drinken en sprinten in Parijs, maar een ontsnapping zou wel zo stoer zijn. Of is dat 'not done'??
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Zo, het zit erop... lekker spannend in de tijdrit en nog behoorlijk wat verschuivingen (Sastre). Jammer dat Evans niet nog hoger is geeindigd, die had ik stiekem op het podium verwacht (weliswaar tezamen met Menchov en Landis, dus helemaal uitgekomen is die voorspelling niet).
Kloden is een waardige vervanger gebleken voor Ulrich... vanaf nu is het 'Der Andreas'
Kloden is een waardige vervanger gebleken voor Ulrich... vanaf nu is het 'Der Andreas'