BELONING !!!!

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
sneeuwpop
BELONING !!!!

Bericht door sneeuwpop » ma jun 26, 2006 6:57 pm

Wie O Wie heeft er voor mij een aankoopbonnetje van een Magura Marta (géén SL) schijfrem, gekocht 2003 of 2004? Eventueel kan ik ook wel een kopie gebruiken.

Ik heb namelijk ook problemen met m'n remhendel en heb er geen aankoopbon meer van.

Als je iets voor me hebt, stuur ff berichtje naar m'n PB.

greets, david

:arms: :arms: :arms: :arms: :arms:
Laatst gewijzigd door sneeuwpop op di jun 27, 2006 11:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma jun 26, 2006 8:04 pm

Heeeeeeeeeeey da mag nie, da's fraude 8)

Heb je het spul wel in NL gekocht? Serienrs kunnen dat verraden nl.

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » ma jun 26, 2006 9:19 pm

Ja, die dingen komen gewoon uit nederland. Zijn alleen 2e hands en de vorige eigenaar kreeg deze remmen standaard op de fiets, die ik dus weer heb overgenomen. En hij heeft helaas er geen rekening van.

Maar heb je, ipv commentaar, dat stukje papier voor mij????

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di jun 27, 2006 7:51 am

Als je nou gewoon eens naar je vaste LBS gaat, als je die hebt, dan lukt het vast ook wel zonder bonnetje. Ook al heb je het spul daar niet gekocht.
Bij mij LBS krijg ik zelfs nooit een bonnetje, problemen worden altijd gewoon netjes opgelost.

enne het was geen commentaar, ik probeer je alleen te helpen

dusssssss©
DE site

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » di jun 27, 2006 11:15 am

Winkels en importeurs lezen dit forum ook overigens :)

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » di jun 27, 2006 11:28 am

@BOSS: Dat "fraude" klinkt wel naar commentaar, maar ik waardeer je reactie en ik zal het wel zonder bon bij m'n LBS proberen. tnx

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di jun 27, 2006 3:43 pm

sneeuwpop schreef:@BOSS: Dat "fraude" klinkt wel naar commentaar, maar ik waardeer je reactie en ik zal het wel zonder bon bij m'n LBS proberen. tnx
klopt, maar deze, 8) , heft dat dan weer op.....

dussssss©
DE site

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » di jun 27, 2006 3:47 pm

:oops:
You're the boss

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di jun 27, 2006 3:50 pm

sneeuwpop schreef::oops:
You're the boss
dusssssss©
DE site

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » di jun 27, 2006 6:38 pm

ik ben een half jaar geleden met 2de hands clara's naar de lbs geweest en die werden vervolgens door Magura onder garantie hersteld. (was een bekend probleem van deze clara's)

TuneBrother

Re: BELONING !!!!

Bericht door TuneBrother » za jul 15, 2006 5:55 pm

sneeuwpop schreef:Wie O Wie heeft er voor mij een aankoopbonnetje van een Magura Marta (géén SL) schijfrem, gekocht 2003 of 2004? Eventueel kan ik ook wel een kopie gebruiken.
de reinste fraude! jij wordt nog wel een keer in je nekvel gepakt!

sommige mensen denken ook nooit na voor ze iets doen :(
Of-the-shelf is dialed for the masses, Principia tubing is dialed for performance!

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » za jul 15, 2006 7:58 pm

Fraude, fraude, ik zeg een beetje het recht in eigen handen nemen!!!

Waarom zou er wel 5 jaar garantie voor de eerste gebruiker zijn, maar niet voor de tweede eigenaar? Gewoon belachelijke regels!!! :argue:
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

TuneBrother

Bericht door TuneBrother » ma jul 17, 2006 7:40 pm

sneeuwpop schreef:Fraude, fraude, ik zeg een beetje het recht in eigen handen nemen!!!

Waarom zou er wel 5 jaar garantie voor de eerste gebruiker zijn, maar niet voor de tweede eigenaar? Gewoon belachelijke regels!!! :argue:

veel succes, zoals ik al waarschuwde (maar dat snap je dus niet) jij loopt nog wel eens tegen de lamp
Of-the-shelf is dialed for the masses, Principia tubing is dialed for performance!

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » ma jul 17, 2006 8:59 pm

Snap ik heus wel, tunebrother, dat jij alles precies volgens de regeltjes wilt doen. Daarentegen ben ik het gewoon niet eens met deze gang van zaken. Aangezien je als eenzame consument niet tegen zulke magnaten kan wedijveren, moet je soms een leugentje om eigen bestwil doen.

Voor de duidelijkheid: Mijn remmen zijn dus gewoon in een nederlandse winkel gekocht en zaten op de bike die ik laatst 2e hands over heb genomen. Ik heb ze dus niet gejat en heb ze ook niet cheap uit het buitenland gehaald! :arms:
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

TuneBrother

Bericht door TuneBrother » do jul 20, 2006 8:29 pm

;)

Gast

Bericht door Gast » do jul 20, 2006 8:59 pm

sneeuwpop schreef:Fraude, fraude, ik zeg een beetje het recht in eigen handen nemen!!!

Dat is nu eenmaal het risico van dinge 2de hands kopen, wil je dit niet lopen dan moet je nieuwe spullen kopen.

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » vr jul 21, 2006 11:21 pm

Mijn probleem heb ik inmiddels zelf opgelost. Heb op ebay een oude Louise-remgreep gekocht en deze gebruikt als remhendel op de marta remklauw. Werkt perfect!!!

Fry

Bericht door Fry » zo jul 23, 2006 9:52 am

ik heb vorig jaar zonder aankoopbewijs proberen een remhendel van een marta SL proberen te vervangen bij mijn "lbs". Het hele ding ligt nu in de schuif in de garage en ik heb een andere rem gekocht.

Plaats reactie