NK
Moderator:Beheerders
Re: NK
Gène schreef:Wie liep er op de zaterdag met z'n DP rode t-shirt en z'n way to oversized Oakley in down town Noorbeek te pimpen???
Het mooie was, zonder fiets...
mzzl
Gène
Posers... dát zijn t....
Kan Daniel Prijkel zijn geweest, of één van de 'crew' gasten. Ikzelf was er enkel vandaag en toch weer een leuk dagje gehad.
Weer een leuk fietslesje van de heer Bart B. mogen aanschouwen. Die gast staat zovér boven de rest van ons landje .. ongehoord.
---www.cjmedia.nl---
Dan heb je mij ook gezien. Ik zat iedere keer in de achterhoede. Laatste ronde ben ik kapot gegaan en was niet meer vooruit te branden. 61 ste is dan nog niet zo slecht.
De Brentjes kwam me in de vijfde voor mij, zesde voor hem, ronde voorbij. Ik voelde me direct weer een toerrijder die ff kwam kijke. Wat rijd die man hard!!!
Ben op het moment total los. Heb me helemaal de pleuris getrapt, maar heb ronde lang met kippevel gereden, wat een kick.
Het rondje was wel een beetje suf, het leek wel een veldrit, de weilanden liepen voor geen meter.
Och ja, nu maar hopen dat komend jaar weer een NK in zuid-limburg is, dan doe ik weer mee.
mzzl
Gène
De Brentjes kwam me in de vijfde voor mij, zesde voor hem, ronde voorbij. Ik voelde me direct weer een toerrijder die ff kwam kijke. Wat rijd die man hard!!!
Ben op het moment total los. Heb me helemaal de pleuris getrapt, maar heb ronde lang met kippevel gereden, wat een kick.
Het rondje was wel een beetje suf, het leek wel een veldrit, de weilanden liepen voor geen meter.
Och ja, nu maar hopen dat komend jaar weer een NK in zuid-limburg is, dan doe ik weer mee.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Ik heb er helaas weinig van kunnen genieten... Rond de 15e plek ging ik het weiland in (na de lange afdaling), maar daar begonnen de problemen: ademhalen ging pijn doen, minder diep ademhalen hielp maar toen liepen mijn benen vol en toen moest ik wel diep ademhalen: geen goede zaak. Het duurde nog erg lang voordat Groenendaal voorbij kwam
. Na 1 ronde heb ik de eer aan mijzelf gehouden en besloten dat naar de huisarts luisteren soms toch verstandig is.