Weer een in de categorie erg grappig uit Zweden!
Moderator:Beheerders
Tijdens de eerste meeting in Zweden op het SSWC kwamen we dit tegen, niet uit Zweden maar Duitsland, de vork zit nu weer goed, ik heb de pen omgedraaid voor deze held! Helaas staat zijn pa de monteur met het rode hoofd er niet op. De jongen gaat later singlespeed rijden zei ie trouwens

If you're a gangster... what are you doing in show business?
Re: Weer een in de categorie erg grappig uit Zweden!
Haha, heb jij hem dat niet heel toevallig aangepraat?TOBY schreef:De jongen gaat later singlespeed rijden zei ie trouwens

"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
in het designmuseum in london staat zo'n belachelijke biomega fiets (totaal nutteloos maar ontworpen door een "Designer") met de vork ook achterom gemonteerd;
Ik heb een zaalwachter erop aangesproken. De man was niet te overtuigen dat de designers het niet veel beter wisten dan ik.
watbenjedan.nl
Ik heb een zaalwachter erop aangesproken. De man was niet te overtuigen dat de designers het niet veel beter wisten dan ik.
watbenjedan.nl
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Re: Weer een in de categorie erg grappig uit Zweden!
Le Mark schreef:Haha, heb jij hem dat niet heel toevallig aangepraat?TOBY schreef:De jongen gaat later singlespeed rijden zei ie trouwens![]()

If you're a gangster... what are you doing in show business?
-
- Contacteer: