A1GP - Zandvoort
Moderator:Beheerders
Normaal ben ik helemaal niet zo'n F1 fan, temeer omdat men in NL alleen maar achter Jos Verstappen aan leek te lopen, die in zijn 10 (?) jaar F1 ervaring 1 x punten wist te rijden (het lag aan de autoooo....),
...maar met het optreden van Jeroen Bleekemolen, verraste hij vriend en vijand!
Als hij zo door blijft gaan, kan Verstappen zijn boeltje wel inpakken!
...maar met het optreden van Jeroen Bleekemolen, verraste hij vriend en vijand!
Als hij zo door blijft gaan, kan Verstappen zijn boeltje wel inpakken!
Laat de jonge garde maar komen (nee niet Giedo :P).
Jeroentje heeft super gespresteerd.....Hele tijd op P1.....jammer dat t zo hard opdroogde.
Wat ALS ie naar slicks was gegaan he....
Ook super knappe prestaties van Team America.
En wie wint er ??? Psies de duitsers (net als in de F1). Dat kleine ventje van een Nico Hulkenborg heb ik nog in de Formule BMW gezien. Toen was ie nog kleiner
Super race.
Sommige landen mogen ze er wel uitschoppen, ik roep: Griekenland, Pakistan... vul zelf maar aan
Jeroentje heeft super gespresteerd.....Hele tijd op P1.....jammer dat t zo hard opdroogde.
Wat ALS ie naar slicks was gegaan he....
Ook super knappe prestaties van Team America.
En wie wint er ??? Psies de duitsers (net als in de F1). Dat kleine ventje van een Nico Hulkenborg heb ik nog in de Formule BMW gezien. Toen was ie nog kleiner

Super race.
Sommige landen mogen ze er wel uitschoppen, ik roep: Griekenland, Pakistan... vul zelf maar aan

jah maar om nou te spinnen bij t INrijden van de pitstraat.......
En pakistan spinde regelmatig..gewoon domme fouten...en griekenland ging op vrijdag ook al in de fout in de Audi S.....
Beetje ervaring van de coureurs mag wel verwacht worden toch??
Of kunnen ze alleen met vliegende tapijten overweg daar??
En pakistan spinde regelmatig..gewoon domme fouten...en griekenland ging op vrijdag ook al in de fout in de Audi S.....
Beetje ervaring van de coureurs mag wel verwacht worden toch??
Of kunnen ze alleen met vliegende tapijten overweg daar??

hij kreeg zijn centen te laat of hij kreeg te weinig. Ik zeg: hij kan niet rijden. 10 jaar formule 1, 10 jaar grote ellende. Albers en Doornbos doen het beide beter en liggen niet iedere wedstrijd in de zandbak te dartelen.
Het ergste is nog dat hij is verkozen tot beste Limburgse sportman. Boven BART BRENTJENS, ik bedoel: hoeveel domme mensen lopen er in Limburg rond? Wat heeft Jos gepresteerd en wat heeft Bart allemaal niet gewonnen. Dat staat toch helemaal niet in verhouding.
mzzl
Gène
Het ergste is nog dat hij is verkozen tot beste Limburgse sportman. Boven BART BRENTJENS, ik bedoel: hoeveel domme mensen lopen er in Limburg rond? Wat heeft Jos gepresteerd en wat heeft Bart allemaal niet gewonnen. Dat staat toch helemaal niet in verhouding.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- Xircuit
- Contacteer:
Het is zeker leuk dat een evenement als AGP1 naar nederland komt, maar als autoliefhebber wordt ik er niet erg warm van. A1gp blijft IMO wannabee Formule 1.
Juist het feit dat AGP1 naar Zandvoort komt geeft aan wat het verschil is met de formule 1. De moderne Formule 1 zal nooit naar deze veredelde kartbaan komen.
Over Jos, (en ik was nooit echt een jos-the-boss fan hoor):
Behalve de Benneton, waarmee hij 1x 3de is geworden in 1994 heeft Verstappen alleen maar slechte (niet competatieve) auto's gehad. En, daar mee scoorde hij zo heel af en toe nog wel eens wat punten. In mijn ogen is Verstappen zeker een verdienstelijk coureur, maar kon het nooit 100% waar maken. (zoals velen)
Juist het feit dat AGP1 naar Zandvoort komt geeft aan wat het verschil is met de formule 1. De moderne Formule 1 zal nooit naar deze veredelde kartbaan komen.
Over Jos, (en ik was nooit echt een jos-the-boss fan hoor):
Behalve de Benneton, waarmee hij 1x 3de is geworden in 1994 heeft Verstappen alleen maar slechte (niet competatieve) auto's gehad. En, daar mee scoorde hij zo heel af en toe nog wel eens wat punten. In mijn ogen is Verstappen zeker een verdienstelijk coureur, maar kon het nooit 100% waar maken. (zoals velen)
Ich Heisse Super Fantastisch!
- Eddy_the_Eagle
- Eddy_the_Eagle
Veel fans hadden ook de buik vol van jos, getuige de shirts.
Ik ben er geweest voor wat foto's op zaterdag, kijk hier voor een paar plaatjes!!!
Ik ben er geweest voor wat foto's op zaterdag, kijk hier voor een paar plaatjes!!!