CANNNONDALE super v 4000 dh als nieuw

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Snaafje
CANNNONDALE super v 4000 dh als nieuw

Bericht door Snaafje » ma okt 02, 2006 12:38 pm

Voor de liefhebber heb ik hier een cannondale super v 4000 dh staan.
Ik weet dat een geschikte koper voor deze koets vinden moeilijk is...maar ik ga het gewoon proberen.Fiets is in absolute nieuwstaat. Bijna alle onderdelen zijn orgineel,kijk maar naar cranks (Koda) stuur/pen(Koda),derrieur(xtr) etc schijfremmen en fox demper,etc......

Bekijk de pics, chill en doe een bod!(bieden onder de 2000 heeft geen zin)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Snaafje op ma okt 02, 2006 3:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

SICK

Bericht door SICK » ma okt 02, 2006 2:57 pm

He, misschien is het handig om de foto´s een heel stuk kleiner en heel veel scherper te maken! dit lijkt nergen naar, niet te openen!
Een Tomac maakt het leven mooier!

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » ma okt 02, 2006 5:37 pm

ik wil je topic niet verzieken
maar voor een goede 2000€ vind je een nieuwe DH bike die veel meer up tpt date is dan je oude superV Dh van ergens rond '97
de nieuwe bike's hebben veel meer weerweg,betere dempers en dito vork en zeker niet te vergeten veel betere remmen
dus je vraagprijs van 2000€ is wel absurt (of staat er een nul te veel?)
juist mijn idee ervan

Snaafje

Bericht door Snaafje » di okt 03, 2006 9:51 pm

He dude het is ook niet helemaal reeel qua prestaties.....Maar dit gaat meer weg als collectors item,een cult fiets.(vandaar de prijs) Nieuwprijs was vroeger boven de 10 ruggen (hollandse florijnen)

Alleen reacties van echte bike leden , die weten wat deze bak waard is en waarbij de namen johnny tomac, missy,ned overend,dave haro,mike king,hans "no way" ray als muziek in de oren klinken!

Nogmaals op de banden na is de fiets helemaal orgineel en in showroom staat.......

^oZ

Bericht door ^oZ » di okt 03, 2006 10:36 pm

En de pedalen dan!

Geile bak..!

TdJ

Bericht door TdJ » wo okt 04, 2006 12:16 am

Alle respect, maar die vraagprijs is niet reeel.

FYI:
Ikzelf heb mijn Cannondale vorig jaar verkocht en een vriend van mij ook, die waren door de jaren heen geupgrade met fatsoenlijke remmen, vork en cranks (beiden verkocht voor rond de 1000).

Ik denk dat als je er 750 euro voor krijgt je blij mag zijn en met 1000 euro heel blij. Dus mocht er een gek (en die heb je op marktplaats) 1000 of meer bieden zou ik akkoord gaan.

Erikje

Bericht door Erikje » wo okt 04, 2006 4:29 am

Snaafje schreef:....Maar dit gaat meer weg als collectors item,een cult fiets.(vandaar de prijs) ....
Dikke VanDale schreef:cult (de ~ (m.), ~s)
1 subcultuur => scene
Wil degene die niet tot de subcultuur/scene behoren die Snaafje in zijn gedachten heeft zich niet met de verkoop bemoeien? Alleen reageren als er interesse is!

Erikje
Laatst gewijzigd door Erikje op wo okt 04, 2006 12:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

crazy canuck
Contacteer:

Bericht door crazy canuck » wo okt 04, 2006 6:18 am

!(bieden onder de 2000 heeft geen zin)
dan heeft verkopen op DP ook geen zin!

+ voor die prijs kun je een veel beter DH fiets vinden en als je het over een collectorsitem hebt, der staat hier een SUNN RADICAL + te koop, met zoeen heeft 10 voudig wereldkampioen nico vouilloz nog mee gereden en dat voor maar 1000 euro. keb liever da tegen mn muur genageld als den uwen! en wie geeft der nu 1000 of 2000 euro uit aan ne velo voor tegen u muur te zetten, beter gon rijn!

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » wo okt 04, 2006 5:12 pm

Erikje schreef:
Snaafje schreef:....Maar dit gaat meer weg als collectors item,een cult fiets.(vandaar de prijs) ....
Dikke VanDale schreef:cult (de ~ (m.), ~s)
1 subcultuur => scene
Wil degene die niet tot de subcultuur/scene behoren die Snaafje in zijn gedachten heeft zich niet met de verkoop bemoeien? Alleen reageren als er interesse is!

Erikje
sorry maar ik ben zelf oldskool liefhebber en cult liefhebber (ik heb zelf een paar oldtimers thuis staan liggen)
en dan blijf ik zijn prijs nog veel te hoog vinden
richtprijs van 1000€ zal zeker meer op zijn plaatst zijn (dat is dan nog hoog)
ik heb al meerdere cannondale's DH voor minder zien weggaan en ook orgineel (inclusief de pedalen 8) )

als je toch een cultbike wilt koop je toch een Yeti (daar zijn tomac en missy ook op begonnen)

Erikje

Bericht door Erikje » wo okt 04, 2006 5:19 pm

Het maakt niet uit wat een ander vindt, het maakt uit wat Snaafje vindt! En als hij vindt dat het cult is en 2000 Euro waard, dan mag dat, en dan gelden gewoon de regels c.q. etiquette op dit forum dat je niet een tekoop topic om zeep helpt. Als jij gelijk hebt dan zal dit vanzelf duidelijk worden in iets wat niet verkocht wordt. Wat JIJ had kunnen doen is hem via e-mail of PB even vertellen wat het volgens jou moet zijn. En zo zijn wij weer 5 kicks en reacties verder :cry:

Erikje

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » wo okt 04, 2006 6:30 pm

ik had ergens intresse maar niet voor dat absurt bedrag
:cry:
als hij met deze comemntaar niet kan leven
dat hij dan zijn waar op ebay aanbied

Gast

Bericht door Gast » wo okt 04, 2006 6:33 pm

Erikje schreef:Het maakt niet uit wat een ander vindt, het maakt uit wat Snaafje vindt! En als hij vindt dat het cult is en 2000 Euro waard, dan mag dat, en dan gelden gewoon de regels c.q. etiquette op dit forum dat je niet een tekoop topic om zeep helpt. Als jij gelijk hebt dan zal dit vanzelf duidelijk worden in iets wat niet verkocht wordt. Wat JIJ had kunnen doen is hem via e-mail of PB even vertellen wat het volgens jou moet zijn. En zo zijn wij weer 5 kicks en reacties verder :cry:

Erikje
Maar het moge duidelijk zijn dat iedereen het wat duur vind gezien het aantal reacties.
Ik heb zelf ook een soortgelijk orgel staan en daar is mij vorig jaar wel € 850,- voor geboden :cry: . Laat dit dus een les zijn dat je hiervoor een echte liefhebber moet hebben en geen DP'er :( . Ik heb de mijne derhalve gehouden ;)

tist

Bericht door tist » wo okt 04, 2006 9:28 pm

Sorry dat ik mede topic verkl*ter ben maar is die vork ingekort?

Mvg

Plaats reactie