(cheap-ass student !

Moderators:JJ, Beheerders
En?dader schreef:Heb mij net ingeschreven voor de Bart B Challenge 100km, meer dan 30km heb ik nooit gereden op mijn Singlespeed ben benieuwd hoe dat gaat...
Gelukkig ben ik vandaag vrij, ik moet echt ff bijkomen.JJ schreef:En?dader schreef:Heb mij net ingeschreven voor de Bart B Challenge 100km, meer dan 30km heb ik nooit gereden op mijn Singlespeed ben benieuwd hoe dat gaat...
Ben ik nu te oud of te gevoelig aan het worden? Ik vermijd "duits" en "SS" in 1 zin....JJ schreef:...duitse marathons met het Dutch SS marathon team...
haha, weet je wat het is, het fietst zo lastig met een mond vol, je hebt geen tijd om adem te halen als je kauwt met als resultaat dat ik soms alles in mijn wangen propte en snakkend naar adem haptedré schreef:Wat een prestatie! En je fietst nog zuinig ook.
Ik zou (als ik het al zou halen) een aanhanger vol vreten nodig hebben en... een normale werkdag in tijd om die afstand te halen.
Daarom eet ik een energiereep evt. alleen vooraf,dader schreef:haha, weet je wat het is, het fietst zo lastig met een mond vol, je hebt geen tijd om adem te halen als je kauwt met als resultaat dat ik soms alles in mijn wangen propte en snakkend naar adem haptedré schreef:Wat een prestatie! En je fietst nog zuinig ook.
Ik zou (als ik het al zou halen) een aanhanger vol vreten nodig hebben en... een normale werkdag in tijd om die afstand te halen.
Nu begrijp ik die gelletjes inderdaad beter, zo'n reep is ook niet weg te krijgen,maar ze zijn wel lekkerder!MarinTi schreef:Daarom eet ik een energiereep evt. alleen vooraf,dader schreef:haha, weet je wat het is, het fietst zo lastig met een mond vol, je hebt geen tijd om adem te halen als je kauwt met als resultaat dat ik soms alles in mijn wangen propte en snakkend naar adem haptedré schreef:Wat een prestatie! En je fietst nog zuinig ook.
tijdens alleen gel en energiedrank/dorstlesser uit mijn bidons.
willem12 schreef:Snelheid houden
Dit is echt heel belangrijk. Op een langzaam technisch stuk ging men in de 1e ronde veel te langzaam waardoor ik de pedalen niet rond kreeg en moest afstappen en Klara, die in m'n wiel zat, behoorlijk hinderde. Later kon ik er gelukkig volle bak overheen.
Tof dat je ook hebt meegedaan, ik heb ook de hele dag gegeten en gedronken en heb nu eigenlijk nog steeds ongelofelijke trekPottser schreef:Ik heb dader niet gezien, maar er waren dus minimaal 2 singlespeeders (en 29-inchers) in Eijsden. Ook opvallend; 100% van de singlespeeders reed de 100 km. Leuk he statistiek?
Vandaag bleek eigenlijk pas hoe zwaar het was geweest. Heel de dag gegeten en gedronken. De BBC was wel een leuke tocht. Ik was niet zo slim om in het wedstrijdvak te gaan staan. Na de splitsing met de 70 kilometerroute reed ik dus vrijwel alleen, omdat ik bijna eenuur later was gestart. Werkte niet erg motiverend en zeker niet me de wind tegen tussen de weilanden door. De laatste 30 kilometer kreeg ik er weer zin in en kon de laatste twintig weer gas bijgeven. Ik reed uiteindelijk zo'n 51/2 uur over de 100 km. Ben eigenlijk wel tevreden.
Waren er nog meer singelspeeders in Eijsden?
Ok, sorry dan.Gary'sGirl schreef:willem12 schreef:...moest afstappen en Klara, die in m'n wiel zat, behoorlijk hinderde. .Volgens mij was dat niet Klara die jij daar hinderde maar mij...
![]()
![]()
Beetje laat commentaar, maar toch (PC is gecrashed en zit nu op een jawel, Pentium 166-MMX).Pottser schreef:Ik heb dader niet gezien, maar er waren dus minimaal 2 singlespeeders (en 29-inchers) in Eijsden. Ook opvallend; 100% van de singlespeeders reed de 100 km. Leuk he statistiek?
Waren er nog meer singelspeeders in Eijsden?
Nee hoor, het waren er geen twee.willem12 schreef:Ok, sorry dan.Gary'sGirl schreef:willem12 schreef:...moest afstappen en Klara, die in m'n wiel zat, behoorlijk hinderde. .Volgens mij was dat niet Klara die jij daar hinderde maar mij...
![]()
![]()
Ik dacht dat er maar 1 dame voor me zat bij de finish, dat waren er dus 2??
Nou ja, nooit in de 1e ronde in het wiel van een 1S'er zitten dus