[nieuws] Bart Brentjens tekent bij Dolphin Bike Team

Reacties op nieuwsberichten van Dirty Pages.

Moderator:JJ

Plaats reactie
Ruben
Forumbeheerder
[nieuws] Bart Brentjens tekent bij Dolphin Bike Team

Bericht door Ruben » di okt 24, 2006 11:41 am

[imgr]http://www.dirty-pages.net/images/nieuw ... 686214.jpg[/imgr]Het nieuwe team van Bart Brentjens werd er goed geheim gehouden tot de bekendmaking gistermiddag op de Bike Motion. Bart Brentjens zal tot en met 2008 gaan rijden voor het Dolpin Bike Team. Hiermee is het team naast onder andere Rudi van Houts, Jelmer Pietersma en Nico Vink weer een toptalent rijker. Het grootste doel van Brentjens zijn de Olympische Spelen in Peking 2008, daarna zal hij doorstromen naar een andere functie binnen het team.

Het Dolpin Bike Team zal in 2007 bestaan uit drie verschillende takken: Een internationale crosscountry ploeg, een internationale downhill/fourcross ploeg en een satelliet/opleidingsploeg. De satelliet/opleidingsploeg zal starten met een aparte hoofdsponsor. Hiervan worden Bejan bouwadvies en Dolpin samen naamsponsor.

Foto: Irmo Keizer

zonoskar

Bericht door zonoskar » di okt 24, 2006 1:11 pm

Anneke bij Dolphin? Hoop-hoop

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » di okt 24, 2006 1:21 pm

Van een zeer betrouwbare bron gehoord dat ze ergens anders interesse heeft getoond. Maar nog niks zeker, nog niks getekend, etc.....

Het zijn allemaal geruchten natuurlijk.

maar wie weet, we zullen het vast op korte termijn wel te weten komen.

bmx-race.nl

Bericht door bmx-race.nl » di okt 24, 2006 2:14 pm

Ik gok erop dat Anneke volgend seizoen bij Kona rijdt..

Wat denken julle?????

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » di okt 24, 2006 5:24 pm

bmx-race.nl schreef:Ik gok erop dat Anneke volgend seizoen bij Kona rijdt..

Wat denken julle?????
hhahha nou dat zou wel geinig zijn. Maar heb er geen hoop dat dat zou gebeuren. Zou Tom van konaworld en andere mensen er wel gaaf vinden. Maar lijkt mij niet dat er plaats is in dat team daaro. Naast die andere hebben ze vlgs mij niet iemand anders nodig.

Gène

Bericht door Gène » di okt 24, 2006 7:20 pm

hmm dan lijkt het met het Nederlands mountainbiken nog wel goed te komen. Als Bart die andere nu eens wat trainingstips gaat geven, dan wordt het nog wel wat. Niet dat het niets is, maar het kan altijd beter. Bart is helaas ook niet meer de jongste.

Op welk materiaal gaan ze rijden, of blijft dat Trek? Dan is Bart ook vaak van merk gehopt: American Eagle, Specialized, Giant en nu dan Trek.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Irmo
Contacteer:

Bericht door Irmo » wo okt 25, 2006 9:29 pm

Trek...

Plaats reactie