Help mij afstuderen!
Moderator:Beheerders
Momenteel ben ik druk bezig met mijn afstuderen. Jullie kunnen mij hierbij helpen door een kwartiertje de tijd te nemen om een survey in te vullen en VIER advertenties te beoordelen. Onder alle respondenten worden een aantal leuke prijzen verloot! Ik zou jullie allemaal heel dankbaar zijn als jullie deze moeite nemen. Het zou nog mooier zijn als je de link naar de survey door wilt mailen aan vrienden en bekenden. Zie het als een mooie bijdrage aan de wetenschap!
De survey kan je hier vinden:
http://www.student.vu.nl/~fts500/survey/start.htm
Thanks!
Floris
De survey kan je hier vinden:
http://www.student.vu.nl/~fts500/survey/start.htm
Thanks!
Floris
Laatst gewijzigd door Don op vr nov 17, 2006 8:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Zondagsrijder
Hey Don, tippie van mij, laat alleen surf minded mensen reageren, het zegt mij namelijk helemaal niks! Halverwege maar mee opgehouden omdat ik geen goeie antwoorden kon vinden. Wellicht alleen mijn probleem
Maar Stoked zegt mij niets, en kan dan, bijvoorbeeld, niet zeggen of dit een goed of slecht merk is.
Erikje

Erikje
Nou de hele opzet van mijn onderzoek is dat zowle surfers als niet surfers surfmerken kopen. Hoeveel mensen die nooit surfen hebben wel eens iets van o'neill, billabong, ripcurl of weet ik wat gekocht. Ik ben benieuwd wat de verschillende groepen aanspreekt.Erikje schreef:Hey Don, tippie van mij, laat alleen surf minded mensen reageren, het zegt mij namelijk helemaal niks! Halverwege maar mee opgehouden omdat ik geen goeie antwoorden kon vinden. Wellicht alleen mijn probleemMaar Stoked zegt mij niets, en kan dan, bijvoorbeeld, niet zeggen of dit een goed of slecht merk is.
Erikje
Dus surfer of niet surfer, invullen!
Zondagsrijder
-
Thanks NielsT.B.F.K.A.N. schreef:Nee, jij snapt het.sneeuwpop schreef:Ja, ingevuld. Maar over de vragen zelf, haal alsjeblieft de elke keer terugkomende vragen over het merk eruit, 1 keer is echt wel genoeg!!!

Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU in A'dam.Xircuit schreef:gedaan! succes met het afstuderen!
Welke studie doe je eigelijk?
Wilde jij niet ook zoiets gaan zei Kim? Of was dat Freek?
Zondagsrijder
Nou, misschien dus niet, leg dan effe uit....T.B.F.K.A.N. schreef:Nee, jij snapt het.sneeuwpop schreef:Ja, ingevuld. Maar over de vragen zelf, haal alsjeblieft de elke keer terugkomende vragen over het merk eruit, 1 keer is echt wel genoeg!!!

Ik vind ze iig overbodig!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- Xircuit
- Contacteer:
Ik niet, ik ben voorlopig nog bezig met me HTS Technische bedrijfskunde in Arnhem. Freek gaat na de zomer (waarschijnlijk) in Amsterdam z'n master of finace doen.Don schreef:
Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU in A'dam.
Wilde jij niet ook zoiets gaan zei Kim? Of was dat Freek?
Ich Heisse Super Fantastisch!