24-uurs MTB race in Nederland
Moderators:JJ, Beheerders
Kweetnie. 't Is jammer voor de XC rijders dat ze het samen plannen met de camping classic, maar aan de andere kant is het in juli en augustus voor de marathon lui al behoorlijk druk. Er van uitgaand dat die toch 't beste gaan doen in de solo categorie
.... niet geheel onredelijk. E.e.a. zal ook te maken hebben met vergunningen, 't recreatieschap en de camping om de hoek. Toch?

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ach ja, zo is er altijd wat.
Is natuurlijk wel een stuk relaxter als die gestresste wedstrijdrijders er niet zijn
JJ
Is natuurlijk wel een stuk relaxter als die gestresste wedstrijdrijders er niet zijn

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Over stressen gesproken, ik denk dat JIJ je serieus zorgen moet maken dat je (of we) dan aan de bak kunt, te weinig slaap in de voorgaande weken of niet!JJ schreef: Is natuurlijk wel een stuk relaxter als die gestresste wedstrijdrijders er niet zijn
JJ

Ooooh, een 24uurs race, alleen de naam al is cool. Whiieeeee
Gezelligheid, fietsen, feest, we-zitten-allemaal-in-hetzelfde-schuitje-gevoel, ik vind het al helemaal leuk!

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Hubert,
Wat jij dacht dacht ik ook al. Komt er óók nog een 24u's race in Bergschenhoek (xc) want die plannen waren er vorig jaar ook al namelijk?
Ik vind het cool. De locatie is ook wel geschikt mits ze alles uit de kast halen in die omgeving. De wintercompetitie was leuk maar ik wel moet er voorkomen worden dat er gelust gaat worden op het grasveld!!
Ik hou het in de gaten en ga me zeker inschrijven!!!!
Rinse
Wat jij dacht dacht ik ook al. Komt er óók nog een 24u's race in Bergschenhoek (xc) want die plannen waren er vorig jaar ook al namelijk?
Ik vind het cool. De locatie is ook wel geschikt mits ze alles uit de kast halen in die omgeving. De wintercompetitie was leuk maar ik wel moet er voorkomen worden dat er gelust gaat worden op het grasveld!!
Ik hou het in de gaten en ga me zeker inschrijven!!!!
Rinse
Whoop Whoop!
je mag ook wel rusten hoor... diegene die binnen 24 uur de grootste afstand overbrucht is winnaar..
kan me voorstellen dat het voor een solist saai kan worden, maar ja, zo ken je het parcours wel door en door voordat je de nacht in gaat...
Maar voor de teams is het constant volle bak rijden en dan weer aflossen..
kan me voorstellen dat het voor een solist saai kan worden, maar ja, zo ken je het parcours wel door en door voordat je de nacht in gaat...

Maar voor de teams is het constant volle bak rijden en dan weer aflossen..