ook maar eens iets laten zien

Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
TIthomas
ook maar eens iets laten zien

Bericht door TIthomas » di nov 28, 2006 6:30 pm

kijk al hele tijd rond op dirty pages, wordt ook maar eens tijd om zelf iets te laten zien!
me kroegfiets :
Afbeelding

de fixed, heeft nu andere rem...update komt snel:
Afbeelding

en mijn jeugdsentiment:
Afbeelding

mountainbike is momenteel weg...was een on one inbred, wordt een nieuwe TI Vannicholas, al zullen die plaatjes niet in t singlespeed forum mogen...

Hubert !

Bericht door Hubert ! » di nov 28, 2006 6:53 pm

Lekkere back-to-basic stal !

Vind je 't niet gevaarlijk met maar één (voor)remmetje? (er vanuit gaande dat het een fiets met vrijloop is)

TIthomas

Bericht door TIthomas » zo dec 10, 2006 2:40 pm

remt prima, en fiets er eigenlijk alleen maar op van en naar de kroeg, dan gaat t toch allemaal niet heel snel....
nog ff plaatje van nieuwe rem-setup op de on one
Afbeelding

dré

Bericht door dré » zo dec 10, 2006 7:25 pm

Leuk man die Pompino. Is het een L of een XL ?

Mr Elsworth

Bericht door Mr Elsworth » zo dec 10, 2006 10:12 pm

TIthomas schreef:remt prima, en fiets er eigenlijk alleen maar op van en naar de kroeg, dan gaat t toch allemaal niet heel snel....
nog ff plaatje van nieuwe rem-setup op de on one
Hik ! Lekkere kroeg bike. Als het regent ben je in ieder geval makkelijk te herkennen aan je reesstreep op je rug ;)
Je jeugdsentiment wordt gedeeld.

TIthomas

Bericht door TIthomas » ma dec 11, 2006 8:23 pm

heb een prima waterdichte jas, dus het is hoogstens een klein vlekje rond de bilstreek :oops: :oops:
die pompino is een large, ben aan het twijfelen om remnokjes eraf te slopen en het geheel matzwart te poedercoaten, of iets grijs ofzo...
binnenkort trouwens foto van opbouw van een Vannicholas zion, geen singlespeed of 29'er maar wel erg leuk!

dré

Bericht door dré » di dec 12, 2006 4:49 pm

die pompino is een large, ben aan het twijfelen om remnokjes eraf te slopen en het geheel matzwart te poedercoaten, of iets grijs ofzo...

Toevallig niet ruilen voor een crosscheck in maat 57 voordat je gaat slijpen? Ik heb zelf een kaffenback en die stuurt ZO fijn

TIthomas

Bericht door TIthomas » di dec 12, 2006 5:54 pm

nee sorry, de fiets stuurt toch echt te lekker om zomaar te ruilen....ik verwissel erg vaak van frame, maar de pompino is denk ik een blijvertje!
maar kleursuggesties?

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » di dec 12, 2006 6:56 pm

TIthomas schreef: maar kleursuggesties?
Ik vind m zoals ie is al erg mooi eigenlijk :arms:
Matzwart poedercoaten vind ik toch meer iets wat je met een afgeragd pisbakkenijzer ding doet, die Pompino is wel iets bijzonderder dan dat.

dré

Bericht door dré » di dec 12, 2006 9:11 pm

TIthomas schreef:nee sorry, de fiets stuurt toch echt te lekker om zomaar te ruilen....ik verwissel erg vaak van frame, maar de pompino is denk ik een blijvertje!
maar kleursuggesties?
Ik heb precies hetzelfde, elk jaar een paar andere frames maar de kaffenback blijft.

Ik zou de kleur zo laten totdat hij TE beschadigd is. Daarna Roze met tekst blowjob ofzo...

ott

Bericht door ott » do dec 14, 2006 7:04 pm

TIthomas schreef:nee sorry, de fiets stuurt toch echt te lekker om zomaar te ruilen....ik verwissel erg vaak van frame, maar de pompino is denk ik een blijvertje!
maar kleursuggesties?
Il Pompino betekent een pijp beurt in het italiaans, voor diegene die het nog niet wisten :D

dré

Bericht door dré » do dec 14, 2006 8:05 pm

ott schreef:
maar kleursuggesties?
Il Pompino betekent een pijp beurt in het italiaans, voor diegene die het nog niet wisten :D
ottoooo :shock: zeggen is een goede oefening :lol:

Plaats reactie