6&24 uurs race 8/9 september 2007
Moderators:JJ, Beheerders
Hebben er al singlespeeders ingeschreven voor de eerste 24u MTB race in Nederland? zaterdag 8 en zondag 9 september 2007 recreatiegebied Baggelhuizerplas te Assen.
Doubt Kills Dreams
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Denk er heel erg aan om mee te doen, maar dan inderdaad wel in team verband, het moet namelijk wel leuk blijven..
24 uur lang een rondje van 8 km draaien, dan mag het wel een heel spannend rondje zijn
Zijn er mensen die dit soort dinen al eens in teamverband hebben gedaan? 1 keer in de 6 uur een uur rijden is mss wel weinig, gevoel-in-de-benen-gewijs? Mss een 4 team lekkerder?
Het lijkt me wel een erg tof evenement, vooral de sfeer die blijkt uit de verslagen van overseas spreken me erg aan.
JJ
24 uur lang een rondje van 8 km draaien, dan mag het wel een heel spannend rondje zijn

Zijn er mensen die dit soort dinen al eens in teamverband hebben gedaan? 1 keer in de 6 uur een uur rijden is mss wel weinig, gevoel-in-de-benen-gewijs? Mss een 4 team lekkerder?
Het lijkt me wel een erg tof evenement, vooral de sfeer die blijkt uit de verslagen van overseas spreken me erg aan.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
GRG Boullion is ook dat weekend, en het wereldkampioenschap in FW net zo.willem12 schreef:'t is wel heeeeeel lang van te voren plannen zeg.
Als er in dat weekend geen marathon is, zou ik wel met een team willen meedraaien. Mits 29" niet verplicht is.....
Tis jammer dat ze het beroerd geplanned hebben!
Rinse
Whoop Whoop!
Al gedaan, in augustus nog teamcaptain geweest bij de 24uurs in Duisberg.JJ schreef:Denk er heel erg aan om mee te doen, maar dan inderdaad wel in team verband, het moet namelijk wel leuk blijven..
JJ
Een team van 4 is net genoeg om het leuk te houden.
Als er een wegvalt, en dat gebeurt door blesures of valpartijen door gebrek aan concentratie, is het nog makelijk op te vangen.
Blijf je met z`n tweeen over dan krijg je het knap lastig als je niet specifiek getraint bent!
8 man/vrouw is hartstikke gezellig maar je moet te lang wachten om weer aan de beurt te zijn.
Een goed compromise is om twee teams van 4 te hebben een voor de eerste twaalf en de andere voor de andere twaalf. Hetgene wat je nekt is het gebrek aan slaap/rust enzo krijg je ook nog wat mee van de sfeer,
" het moet namelijk wel leuk blijven.."
Je moet een hoop regelen, bv. verlichting, slaapplek, verzorging. Hoe beter je voorbereidt bent des te meer je kunt genieten van het evenement, dus het is nooit te vroeg...
We moeten eerst een team hebben.
Ja we, ik doe mee.
Laatst gewijzigd door ott op wo dec 13, 2006 8:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
1. Ott
2.
3. Steelhead
4. Cubeman
5.
6.
7.
8.
Maybe:
1. JJ
2.
3. Steelhead
4. Cubeman
5.
6.
7.
8.
Maybe:
1. JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
ach zo erg is het niet. Maar als je afzien als een feestje ziet wordt het wat makkelijker..
Piercings zijn bah en pannekoeken zijn lekker..
mijn inschrijving bij deze ook. Mooi einde van de zomer na het WKSS in Schotland. Deze zomer ook nog op fietsvakantie op de SS dus training komt wel goed..
1. Ott
2.
3. Steelhead
4. Cubeman
5. DiDa
6.
7.
8.
maybe:
1. JJ

mijn inschrijving bij deze ook. Mooi einde van de zomer na het WKSS in Schotland. Deze zomer ook nog op fietsvakantie op de SS dus training komt wel goed..

1. Ott
2.
3. Steelhead
4. Cubeman
5. DiDa
6.
7.
8.
maybe:
1. JJ
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Mij staat de sfeer die van deze evenementen uit gaat wel aan:) (doorgaans dan)
En lang van tevoren plannen? Dan kan iedereen een beetje trainen mocht dat nodig zijn.
Ben dan zelf nog geen maand terug van fietsvakantie in Zweden dus wat vorm en uithouding komt het wel goed
En lang van tevoren plannen? Dan kan iedereen een beetje trainen mocht dat nodig zijn.
Ben dan zelf nog geen maand terug van fietsvakantie in Zweden dus wat vorm en uithouding komt het wel goed

Put the fun between your legs!
Krijg je zelfs geen vrij van de baas als je het 9 maanden van te voren aanvraagd?Scaluner schreef:Pfff.... het is allemaal wel erg ver vooruit plannen lijkt mij, nog 9 maanden!! Maar ik weet iig dat ik niet mee doe, zaterdags werken en dan is het ook nog eens in Assen. Als het ooit nog in Bergschenhoek gehouden wordt zullen we nog wel eens zien.

De vakanties en vrije dagen worden nu al bij ons vastegelegd, wanneer moet ik naar schotland?

- didadunlop
Ach ja het zijn singlespeeders dus de exacte datum horen we wel een keer..
Voor het SSWC ga ik nog even langs het volgende eilandje in Schotland denk ik..: http://en.wikipedia.org/wiki/Harris
Maar nu al dagen vastleggen dat is wel heel erg vroeg..

Voor het SSWC ga ik nog even langs het volgende eilandje in Schotland denk ik..: http://en.wikipedia.org/wiki/Harris
Maar nu al dagen vastleggen dat is wel heel erg vroeg..
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Ik ben al eens in Norg op het podium geëindigd. In de funklasse. Ik had dus 4 uur in de auto gezeten (enkele reis) om te koersen. Wordt ik tweede en wat krijg ik...... zoenen van een veenlijk!!!! Brentjens had gewonnen bij de elites en kreeg een set banden waar hij niet op mocht rijden..... misser van de organisatie zullen we maar zeggen.
Ik wil wel in een bloedsnel SS team plaatsnemen. Liefst voor een stint vroeg op de zaterdag, dan kan ik de dag erna nog naar Heeswijk 
Als er een echt snel SS team is wil ik wel meerdere stints doen, pech voor Heeswijk...
Uit de VS vang ik weleens geluiden op dat 24h solo "makkelijker" zou zijn op de SS. Door de dag heen alleen wat lichtere verzetten kiezen steeds.
Wie regelt lichtsetjes? Er wordt toch wel doorgereden 's nachts, ondanks de afgekondigde horeca stilte?

Als er een echt snel SS team is wil ik wel meerdere stints doen, pech voor Heeswijk...
Uit de VS vang ik weleens geluiden op dat 24h solo "makkelijker" zou zijn op de SS. Door de dag heen alleen wat lichtere verzetten kiezen steeds.
Wie regelt lichtsetjes? Er wordt toch wel doorgereden 's nachts, ondanks de afgekondigde horeca stilte?