Fietsen zonder versnellingen. In samenwerking met singlespeed.nl
Moderators:JJ, Beheerders
-
didadunlop
nieuw projectje
Bericht
door didadunlop » wo dec 20, 2006 11:05 pm
Oude stalen Koga-Randonneur extra. Omgebouwd tot ss wegmonstertje..

Niks speciaals. Empella froglegs/deore LX/otherdoofer.
Beetje kilometer vreten op loze zaterdagen en hopelijk binnenkort meerdaagse tour door NL/forenzen naar het werk
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Gijsberg - Berichten:250
Bericht
door Gijsberg » do dec 21, 2006 8:25 am
Moi fietske, maar je gaat toch nog wel dat kleine tandwiel op de buitenkant er af halen hé? Wat voor een stuurtas heb je op het stuur zitten en stuurt dat een beetje? Of staat er iemand achter de boom met een rugzak

?
Leuk idee, ik zou ook wel tijd willen hebben om zo eens een keer een aantal dagen door Nederland te crousse. Ik houd het dus op dit moment ook maar op één keer in de week forenzen

Doubt Kills Dreams
-
TF - Berichten:814
Bericht
door TF » do dec 21, 2006 4:25 pm
Leuke fiets Dida! Zitten er geen lange patten op die koga?
Volgens mij zit er in die tas de geheime didagps ontvanger!
If you're a gangster... what are you doing in show business?
-
dré - Berichten:1271
Bericht
door dré » do dec 21, 2006 6:26 pm
mooie remmen!
remmen ze ook?
-
didadunlop
Bericht
door didadunlop » do dec 21, 2006 9:27 pm
dank u dank u..
grote stuurtas is idd een beetje te.. Stuurt wel redelijk stabiel maar niet echt flitsend..
Er liep tijdens het fietsen wel een draadje naar mijn hoofd maar dat was van de DiDaMP3 speler (Mp3's van gekochte cd's overigens). DiDaGPS zit gewoon in het hoofd.
Kleine blad gaat er nog vanaf. De remmen zijn goed maar moeilijk in te stellen. de voorvork is wat te smal waardoor het moeilijk past. Ik moest met een hobbymes wat materiaal wegsnijden. Binnenkort een midge en andere grepen erop. Toby: Lange Patten? Ik mis wat je bedoeldt.
SS touren valt goed te doen in NL. Deze zomer met een 26-er mtb drie dagen weggeweest met tent en zonder zijtassen en nergens problemen gehad (maasland route van Nijmegen tot Venray was het "bergachtige" gedeelte).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Tommy
Bericht
door Tommy » do dec 21, 2006 9:39 pm
didadunlop schreef: Toby: Lange Patten? Ik mis wat je bedoeldt.
De Other Doofer?
Tommy
-
TF - Berichten:814
Bericht
door TF » do dec 21, 2006 9:52 pm
Idd op mijn Koga racefietsen zitten van die semihorizontale patten met een stelboutje zodat er wat te stellen valt, is dat geen optie om de ketting op spanning te brengen of zitten ze er gewoon niet op?
If you're a gangster... what are you doing in show business?
-
didadunlop
Bericht
door didadunlop » do dec 21, 2006 10:01 pm
ah op die fiets (harharhar)
nee dit frame heeft verticale patten. Staal, gelugd en verticale patten. Het is ook meer een randonneursframe dan een raceframe.
Nu nog een paar leuke fietstassen zien te cheffen en een smallere trapas aangezien deze echt veel te breed is.