Impact skatepark st-niklaas ( S*ck sfeer ?)

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
thomasmb
Contacteer:
Impact skatepark st-niklaas ( S*ck sfeer ?)

Bericht door thomasmb » ma jan 01, 2007 6:31 pm

Wel we zijn enkele dagen geleden met een groepje bikers naar " impact skatepark" in st-niklaas geweest omdat ik het noggis wou probere met men hardtail . ( ginger vroeger altijd biken met men bmx)

En we hebbe de volgende dingen opgemerkt :

-Waarom denken de 'locals' dat het hun park is.
-Waarom zijn die local bmxers zo arrogant laatste tijd ?
-Waarom denken ze dat ze " o zo cool zijn "
-Waarom hebbe ze hun " zondagse kleding " aan voor te bike :?
-Waarom kan je niet gwn ff alleen oefene op iets voor er een 5 kerels komen die denken dat ze " omgwtfpwn" zijn en het eel de tijd 'voordoen'
-Zijn de "park-rijders" gwn een hoop arrogante , snobs , kindere geworden ?

We ware de box aan het doen en kwame ze ff gezellig in de weg rijde elke keer je erheen reed :?

Wel we hebbe unaniem beslote dat de sfeer in "impact skatepark" SUCKS

Iemand ervaring mee ?
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Mathijs

Bericht door Mathijs » ma jan 01, 2007 6:53 pm

Geen ervaring mee in het geval van het park.

Maar over het algemeen heb ik het ook wel ervaren dat locals zich vaak beter/cooler vinden dan non-locals of minder goede rijders. Geen idee waar dat door komt...
Mathijs: De Benjamin

Nami

Bericht door Nami » ma jan 01, 2007 6:56 pm

En daarbij komt dat er nog steeds bmx'ers zijn (en dan heb ik het over de goeie) die freestyle-MTB enorm gay vinden... Zulke vooroordelen zullen nooit verdwijnen naar mijn idee.

Loeky

Bericht door Loeky » ma jan 01, 2007 7:24 pm

ik denk persoonlijk niet dat de poll zin heeft want ik denk dat minder dan 1% van alle DP leden (regelmatig) in dat skatepark komt.

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » ma jan 01, 2007 7:39 pm

Loeky schreef:ik denk persoonlijk niet dat de poll zin heeft want ik denk dat minder dan 1% van alle DP leden (regelmatig) in dat skatepark komt.
Ja je hebt gelijk maar toch :p
Ik word gwn "sick" van hen , je wil gwn plezier hebbe en doen ze zulke dinge ^o)

www.monsieur-velo.be

wannes

Bericht door wannes » ma jan 01, 2007 7:51 pm

Ik was er die dag ook bij en heb net hetzelfde opgemerkt. Ik vind het wel spijtig. Dat zet een behoorlijke domper op de sfeer. Ipv mekaar iets te leren of mekaar ruimte te geven gaan ze even de grote man uithangen en komen ze expres lekker in de weg rijden...

Nog een opmerking: de bmxers ginder dragen vaak geen helm, uitvloeisel van hun grootheidswaanzin?

Grtz,

Wannes

Reprox

Bericht door Reprox » ma jan 01, 2007 8:02 pm

Mijn blik op de BMX-MTB questie is echt totaal anders..

Hier in de Twentse skatehallen/skateparken zijn is daar totaal GEEN sprake van. Hier repecteren wij elkaar en begroeten wij elkaar vriendelijk.
Laast was ik ook in een skatehal hier in de omgeving, een paar lokale BMXers komen binnen, even een babbeltje maken, tricks uitwisselen, elkaar goeie moet inspreken etc.. no matter how good you are...
Er zijn zelfs enkelen die ook wel iets zagen in de ''kleine mtb's'' en zelfs er aan te willen beginnen!

Laat die locals maar hun eigen ego hoog houden.. Kinderlijk gedrag wat hun vertonen sta jij hopelijk wel boven... Maar dat doet helaas niets aan de sfeer. jammer...

Voor de rest wel een mooie dag gehad ? Foto's!! :D

Groeten Daan,
Normal people worry me.

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » ma jan 01, 2007 8:21 pm

wannes schreef:Nog een opmerking: de bmxers ginder dragen vaak geen helm, uitvloeisel van hun grootheidswaanzin?
dat is mij ook opgevallen, zelfs in bmx films dragen ze geen helm

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » ma jan 01, 2007 8:33 pm

BiKeRbOi schreef:
wannes schreef:Nog een opmerking: de bmxers ginder dragen vaak geen helm, uitvloeisel van hun grootheidswaanzin?
dat is mij ook opgevallen, zelfs in bmx films dragen ze geen helm
Ze denken dat ze zo "cool" zijn dat ze niet kunne vallen , wel ik wil wel is een gast op zen koppie zien gaan , kijke of ie nog zo "stoer" is :lol:

www.monsieur-velo.be

Marcuos

Bericht door Marcuos » di jan 02, 2007 1:08 am

Ik snap het niet.....

Ik ben er afgelopen zaterdag nog geweest en die zaterdag er voor ook. Ik merk hier helemaal niks van...

Moet juist zeggen dat ze erg relaxed zijn. Helpen elkaar om dingen uit te leggen, stimuleren en je krijgt veel ruimte van ze.

Je moet wel niet vergeten dat zo'n park juist wel van de locals is. Dat is juist het helepunt van local zijn.

Ik moet toch echt zeggen dat dit soort ervaringen gewoon aan je zelf ligt. (denk ik) Je eigenhouden heeft hier natuurlijk heel veel mee te maken.
Life is what happens while you're busy making other plans.

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » di jan 02, 2007 2:10 am

ik ben deze vrijdag nog geweest.

er lopen er een paar rond die zich best wel geweldig voelen, maar dat zijn er maar een 4tal of zo. voor de rest heb ik goede contacten met de locals daar.
sinds een paar maanden zit ik trouwes bijna 2 keer per week daar.
maar de attitude tegen mtbers, daar is nix mis mee. wij gaan met DirtE19 regelmatig daar met de mtb rijden, en nooit last mee gehad.

en over de helm-discutie: ik draag meestal ook geen helm. bij de dingen die ik doe is de kans dat ik op m'n kop terecht kom minimaal. kan me zelfs al niet meer herinneren wanneer ik voor het laats nog es met m'n kop hard tegen de grond ben gegaan. dusjah.
en voor de rest is het gewoon je eigen keus.

Chmod

Bericht door Chmod » di jan 02, 2007 9:48 am

misschien net daarom dat je het niet meer weet :o

ik ga ook af en toe naar daar met de mtb. Vind het een zalig park en van de mensen geen last gehad. Iedereen zegt er vriendelijk goeiendag. Love it!

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » di jan 02, 2007 11:34 am

Alleen nog maar goede ervaringen gehad met impact....
Er is ms wel een kleine minderheid van die bmx-ers die zo doet maar die moet je gewoon negeren....
Zelfs mijn eigen maats die bmx rijden doen zo tegen mij. Dat bmx beter is en moeilijker is.... TOCH NIET!!! ms het freestyle gedeelte wel omdat een bmxke behendiger is enz... Maar downhill vergeleken met bmx dan is downhill toch veel harder.... Maar dan beginnen die mannen (jongentjes!!)weer te kakken over redbull elevation... Dat is wel een vette competitie maar slopestyle is zeker even zot en de gaps zijn nog verder...
allé k heb ze de vorige keer een koekje van eigen deeg gebakken. K heb een stepdown gap gemaakt in hofstade ( is niet ver= 5 meter en 2 naar beneden) en toen zei ik tegen die bmx-ers: allé mannen, elevation-time!! :lol: Veel is er niet van gekomen, ze durfden niet (met van die smoezen dat hun materiaal het niet zou uithouden enzo, (ze rijden met pro wielen van 250 euro het stuk :? die dienen daar toch voor :) ) Een uurtje later hadden ze wel terug streken :) Bmx-ers leren het nooit af he... what can u do, het zijn men maats he....
het belangrijkste is; have fun and fuck the other fuckers. grtz

tist

Bericht door tist » vr jan 05, 2007 4:45 pm

Vriend van mij zei ook dat daar arrogante kinders zitten.
'k Denk gwn dat zo is.

Mvg

Plaats reactie