Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.
Moderator:Beheerders
-
Steelhead Rider - Berichten:2370
Street, Den Haag, Februari!!!
Bericht
door Steelhead Rider » di jan 23, 2007 8:26 pm
Lijkt me duidelijk dus, gewoon herhaling van de vorige 2 jaar, streetmeeting Den Haag!!
Dag in februari maakt mij niet zoveel uit, zolang 't maar een zaterdag of zondag is....ik hoop dat er weer evenveel mensen komen als vorig jaar
Iig, ik ben er
- Steelhead Rider
-
nitro-tereur - Berichten:50
Bericht
door nitro-tereur » wo jan 24, 2007 10:16 am
wrom altijd denhaag kies es een andere stad ga ook es een keer meer dan 5 kilometer van je huis weg
LIVE IS PAIN
-
nathan - Berichten:356
Bericht
door nathan » wo jan 24, 2007 11:34 am
juist die meetings zijn altijd in het westen waarom niet een keer wat meer centraal, zwolle misschien?
-
Trizz
-
Contacteer:
Bericht
door Trizz » wo jan 24, 2007 11:45 am
Zwolle is idd een goeie plek, mooie sk8park. leuke stad
en voor mij makkelijk bereikbaar!

Specialized Enduro
-
nitro-tereur - Berichten:50
Bericht
door nitro-tereur » wo jan 24, 2007 11:54 am
jah lijkt mij ook wle goed plan naar zwolle

LIVE IS PAIN
-
Marcuos - Berichten:436
Bericht
door Marcuos » wo jan 24, 2007 12:28 pm
Dan ga je toch lekker naar Zwolle. Dacht toch goed te lezen in de topic dat het hier om een meeting gaat in Den Haag.
Ik ben wel in voor een herhaling van een "Por Jam"of zo.
Misschien even de mensen van vorig jaar aan kijken

surfstad

Life is what happens while you're busy making other plans.
-
K*style
-
Contacteer:
Bericht
door K*style » wo jan 24, 2007 2:38 pm
schijt zwolle izz beter makkelijk te berijken voor mij
Dus lijkt me goed plan zwolle

-
BiKeRbOi
-
Contacteer:
Bericht
door BiKeRbOi » wo jan 24, 2007 2:58 pm
idd man, dat jij op 10 minuten fietsen van den haag woont betekent toch neit dat elke meeting daar moet zijn?
zo leuk is den haag ook al weer niet
er zijn weinig spots, de meeste zijn saai, tenzij je naar scheveningen gaat, maar das echt een pokke eind fietsen vanaf het CS
ik stem dan voor utrecht ofzo
-
Bericht
door Steelhead Rider » wo jan 24, 2007 3:45 pm
Uit de 7 reacties is er maar ééntje die 't dus echt begrijpt.
Het is een herhaling van de vorige 2 Den Haag meetings, ik en een paar vrienden proberen hier een jaarlijks iets te maken.
Ik kan er ook niks aan doen dat jullie vinden dat alles de andere kant op moet, maar kom dit topic niet verneuken met "het moet hier zijn" nee, want het is Den Haag, en dat staat gewoon vast.
Als je een andere meeting wilt houden in een andere stad maak maar je eigen topic. Maar dit is dus een jaarlijkse meeting dus de plek verandert NIET.
Dus; probeer hier niet mensen om te lullen om naar zwolle te gaan of onzinnige shit te zeggen als "ik stem voor ..." want dat gebeurt gewoon NIET. Ik woon zelf ook niet dicht bij Den Haag, en Martin jij weet zelf ook wel dat 't voor mij ook wel een stuk meer dan 10 minuten fietsen is.
Mensen die er één van de vorige 2 jaren bij waren weten precies waar 't hier over gaat, en zullen ook weten dat 't vet was.
-
Nami
Bericht
door Nami » wo jan 24, 2007 5:14 pm
DP stikt van de mensen die zelf nauwelijks meetings organiseren met niet-locals en die toch ieder Meeting-topic afkraken dat het ergens anders moet. Ik heb laatst een meeting in Eindhoven voorgesteld, vrijwel niemand reageerde!
Daarbij is dit bedoeld als herhaling van de POR van vorig jaar/het jaar daarvoor, zoals eerder gezegd is. Het is de bedoeling dat alle riders uit Den Haag e.o. en de mensen die het waard vinden naar Den Haag af te reizen zich komen melden...
- Steelhead Rider
- Nami (+ Scheveningen denk)
-
groen
Bericht
door groen » wo jan 24, 2007 5:36 pm
lijkt mij duidelijk als je niet naar den haag wilt.... dat je dan gewoon NIET reageert op een topic waar staat "streetmeeting DEN HAAG"
en als je een meeting in zwolle wilt houden dan maak je een topic aan "streetmeeting zwolle" bijvoorbeeld en daar reageren dan waarschijnlijk mensen op die in zwollen willen fietsen
voor utrecht geld denk het zelfde.....
en als je den haag saai en niet leuk vindt en je vindt dat daar wienig spots zijn... maak je in je zandbak toch lekker een topic "zijn er nog meer mensen die den haag een minder pretige stad vinden om te streeten"
al met al vindt ik dat je iemand in zijn waarde moet laten die af en toe iets onderneemt om mensen bij mekaar te krijgen om dan vervolgens samen te biken
met een groepje biken is ALTIJD leuker das mijn ervaring
Loud, mean, fast & dirty
-
BiKeRbOi
-
Contacteer:
Bericht
door BiKeRbOi » wo jan 24, 2007 7:11 pm
commentaar moet je positief vatten, je krijgt alleen maar tips

-
Bericht
door nathan » do jan 25, 2007 1:51 am
het gaat er helemaal niet om dat het in den haag is en ik stel niet voor mensen naar zwolle te krijgen maar gewoon een id om misschien ook een keer een meeting ergens anders te houden dan alleen maar in het westen! wij willen ook wel is komen, maar die meeting zijn voor ons gewoon altijd meer dan 3u reizen!
-
Bericht
door Steelhead Rider » do jan 25, 2007 8:59 am
Maak je toch gewoon je eigen meeting topic.
En nu gewoon ophouden over waar meetings gehouden zouden moeten worden, want deze is gewoon in Den Haag, en wie komen wilt mag, lijstje tot zover;
Steelhead Rider
Nami
-
agentbike rider
Bericht
door agentbike rider » do jan 25, 2007 2:54 pm
hahahha
sharvan
hij heeft wel gelijk en ik weet wel wat ie bedoelt
ik gaa kijken of eek ook mee gaat en dan ben ik der denk wel maar er is nog geen datum waar moet ik op richten ?
laterzz Jelle
-
Bericht
door Steelhead Rider » do jan 25, 2007 4:25 pm
agentbike rider schreef:hahahha
sharvan
hij heeft wel gelijk en ik weet wel wat ie bedoelt
ik gaa kijken of eek ook mee gaat en dan ben ik der denk wel maar er is nog geen datum waar moet ik op richten ?
laterzz Jelle
We kunnen het of op 18 februari of op 25 doen, mij maakt 't niet uit

-
Bericht
door #4 » do jan 25, 2007 7:35 pm
Ach het leek ons wel leuk om eens met anderen te rijden.. jullie denken daar blijkbaar anders over..
I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's
-
Bericht
door Steelhead Rider » do jan 25, 2007 7:40 pm
#4 schreef:Ach het leek ons wel leuk om eens met anderen te rijden.. jullie denken daar blijkbaar anders over..
Jonge, als je een keer een andere stad wil voor een meeting, MAAK JE EIGEN TOPIC, snap nou eens gewoon dat dit een JAARLIJKSE DEN HAAG MEETING is en DE STAD NIET VERANDERT.
(Even de belangrijkste punten in hoofdletters voor degene die 't alsmaar niet willen snappen en niet de moeite nemen om 't te lezen)
-
Bericht
door nathan » do jan 25, 2007 8:04 pm
Steelhead Rider schreef:#4 schreef:Ach het leek ons wel leuk om eens met anderen te rijden.. jullie denken daar blijkbaar anders over..
Jonge, als je een keer een andere stad wil voor een meeting, MAAK JE EIGEN TOPIC, snap nou eens gewoon dat dit een JAARLIJKSE DEN HAAG MEETING is en DE STAD NIET VERANDERT.
(Even de belangrijkste punten in hoofdletters voor degene die 't alsmaar niet willen snappen en niet de moeite nemen om 't te lezen)
Jonge we bedoel het niet verkeerd en willen best komen, als wij komen kan je zeker wel op een man of 8 rekenen.
maar jij hebt de hele tijd zo'n arrogante kut bek

en ik ben niet de enige die dat vind, door jou kut gedrag weten wij nog niet weten of we wel komen. dat het geen andere stad dan den haag is weten we nu ook wel, er is ook helemaal niet gezegd dat het ergens anders moest het was alleen maar VOORGESTELD!!
dat was het dan, succes met je topic verder

smash the system
-
Bericht
door Steelhead Rider » do jan 25, 2007 8:54 pm
Kutgedrag? Ik vind het gewoon een beetje frustrerend dat ik constant moet uitleggen dat dit geen "stem"-topic is, dat het gewoon een vaste meeting is, en dat mensen dan nog komen zeuren over dat het teveel in 't westen is. Dat probeer ik een beetje uit te leggen, maar dan heb ik weer een "arrogante kut bek".
Ondertussen zijn er dus gewoon 14 reacties (exclusief die van mij) en nog steeds zijn er maar 3 die over mensen gaan die ook willen komen.
-
Sven
Bericht
door Sven » do jan 25, 2007 10:28 pm
En ho maar! Deze gaat op de lock.
Wat een kinderachtig gedrag zeg, wie het verste wil reizen voor een meeting. Dat moet een gezellige sfeer worden daar! Vooral met dit taalgedrag. Lezen jullie ook even de POLICY door?
Probeer het in een ander topic maar opnieuw, en mensen die niet in Den Haag, maar ergens een andere meeting willen houden, open dan een nieuw topic. Lukt het daar ook niet? 1st Warning.
Voorwaarden van een nieuw topic: Datum - Plaats - Aanwezige personen.
Slow chatten doen jullie maar via PB / MSN.