Het grote DP wintersporttopic 2006/2007
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Ja, ik zou persoonlijk kiezen voor strapbindingen (Drake!) maar skien blijft toch mijn talent zeg maar. Dit jaar een paar 2008 (!) Völkl's, lekker de duitsers de ogen uit steken....!
Daarnaast een setje Elan SLX/GSX, mss nog een setje twintips, nog een Atomic B5 of zo. Blijft een luxe probleem, het begint al weer erg te kriebelen.
Daarnaast een setje Elan SLX/GSX, mss nog een setje twintips, nog een Atomic B5 of zo. Blijft een luxe probleem, het begint al weer erg te kriebelen.
Ich Heisse Super Fantastisch!
- Xircuit
- Contacteer:
Als ik zou willen zou het nu ook wel kunnen, met wat geluk. Het klopt dat je de nieuwste modellen in maart ziet bij de shops, maar het blijft erg exclusief om dergelijk skies dan al te skien. iig exclusief genoeg om van die duitsers te laten kwijlen... en dat blijft leuk.
Hij krijgt zetank24 schreef:agh ja als antti autti (en die stelt toch heel wat hogere eisen dan ik aan zijn materiaal) er mee kan rijden zal ik ook wel de juiste flow moeten kunnen vinden..in ieder geval is het nu nog maar 2 nachtjes slapen..dan een nachtje hard doorrijden en dan lekker knallen op de kunstsneeuw van de franse alpen

Maar serieus, Ik ben nu bezig met m'n 2e paar Flows (in combinatie met een Rossignol Avalon+) en ik wil niet anders meer
-
- Contacteer:
Xircuit schreef:Als ik zou willen zou het nu ook wel kunnen, met wat geluk. Het klopt dat je de nieuwste modellen in maart ziet bij de shops, maar het blijft erg exclusief om dergelijk skies dan al te skien. iig exclusief genoeg om van die duitsers te laten kwijlen... en dat blijft leuk.
Atomic is normaliter de enige die zijn spullen dan al afleverd. de overige zijn daar toch iets later mee..
Maar meneer Roel... die info hadden wij eigenlijk ook nie mogen hebben

Remember, your worst day of biking is always better than your best day at work!
ROCKY MOUNTAIN ELEMENT 70
ROCKY MOUNTAIN ELEMENT 70
OooopsFREAKaZOID schreef: Maar meneer Roel... die info hadden wij eigenlijk ook nie mogen hebben

Leuk Freek en Roel dat jullie samen naar Kronplatz gaan in maart! Misschien komen jullie me nog wel tegen daar. Je kunt me herkennen aan die streep die langs komt flitsen met een stofwolk erachteraan

Pimiento groet u!
Völkl P60 GC Racing
Salomon X-wave 7
One-handed Pimpin'®
- Xircuit
- Contacteer:
Sure Sure.
Afgelopen weekend in winterberg geskied, en dat viel niet tegen. De sneeuw was geen eens heel slecht, en zeker maandag was het skien (voor winterberg begrippen) goed. Dat viel met niets tegen. Geskied met Head's XCR 1100 Worldcups en Volkl Superspeeds, en zeker die laatse was echt een top lat, wà t een grip! Nu nog 4 weekjes wachten, dan gaan we loos in Italie. Woehoe!

Afgelopen weekend in winterberg geskied, en dat viel niet tegen. De sneeuw was geen eens heel slecht, en zeker maandag was het skien (voor winterberg begrippen) goed. Dat viel met niets tegen. Geskied met Head's XCR 1100 Worldcups en Volkl Superspeeds, en zeker die laatse was echt een top lat, wà t een grip! Nu nog 4 weekjes wachten, dan gaan we loos in Italie. Woehoe!
-
-
-
Is de staalkant verbogen naar onder, of is juist de toplaag naar boven opgekruld? ziet eruit als het eerste geval ;-((menace schreef:Weet er iemand een goede site met veel reviews over snowboard's , want de mijne is van de week aan de zijkant net boven de staalkant open gescheurd
Mocht dit niet zo zijn, 2 componentenlijm nemen, goed mengen en ertussen smeren, even paar minuten laten drogen en dan met een lijmklem goed samenknijpen en paar dagen zo houden.
Zo heb ik ook meerdere malen mijn freerideskies weer opgelapt [uiteindelijk zijn ze ter ziele gegaan in een lawine

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- Xircuit
- Contacteer:
Als ik een dergelijk board voor me neus krijg heet dat total-loss, je kunt het namelijk niet meer krijgen zoals het ooit geweest is. De staalkant krijg je nooit meer 100% recht. Daarnaast is de kans op vocht in het board erg groot. Serieuze review site's met betrekking tot boards ben ik nog niet tegen gekomen, maar mocht je vragen hebben, wellicht kan ik je helpen.
En, misschien kun je het board kunt claimen op de reisverzekering...
En, misschien kun je het board kunt claimen op de reisverzekering...