Neem je straks weer een starre sjaak Jelle ?agentbike rider schreef:nau jongens lkkr dan gaa dus niet voor de DMR trialblade 2
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had em nu een jaar
garantie? wat denken jullie?
grz jelle
Hoe is het eigelijk gebeurd ?
Groeten,
Daan
Moderator:Beheerders
Neem je straks weer een starre sjaak Jelle ?agentbike rider schreef:nau jongens lkkr dan gaa dus niet voor de DMR trialblade 2
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had em nu een jaar
garantie? wat denken jullie?
grz jelle
de nox stiffy, cmp dirt jump, brave hardrocker, en de dmr trailblade 1 zijn allemaal precies dezelfde vorken, alleen door een ander merk geleverd, en die zijn dus slapper dan de trailblade 2Reprox schreef: Identiti - Rebate ( +/- 180 euro )
Funn - Stiffy ( +/- 100 euro )
DMR - Trailblade 2( +/- 160 euro )
24 - Sankukai ( +/- 150 euro )
Brave - Hardrocker ( +/- 120 euro )
CMP - Dirt Jump ( +/- 70 euro )
Nox - Stiffy ( +/- 100 euro )
Jap, het was gewoon om even een paar sjaken op een rijtje te hebben!BiKeRbOi schreef:ik heb ff de nr's verwijderd, maar het was niet gesorteerd van goed naar slechtTuup J schreef:Funn stiffy op 2...?
Damn haal die uit die lijst, vriend van me heeft die vork al 3x gebroken.
Hmm, Ik heb toch hele andere dingen gehoord over je acties in Made......TheBigLjeweetwel schreef:Ik zou als ik jou was een P-bone vork van Cannondale nemen. Die zijn echt Bombproofheb er een half jaar mee gereden en toen weer terug naar suspension. Maar voor streeten /urban en bmx parcours is dat ding echt supergoed.
Ik heb er zelfs vorig jaar in de bmx training meerdere malen gaps mee gesprongen van 5 meter zonder probleem.
Natuurlijk moet je dan wel smooth landen en de nodige techniek in huis hebben om er ook daadwerkelijk tot een smoothe landing te brengen.
![]()