Re:MTB Triviant
Moderator:Beheerders
Goed genoeg
Volgende vraag voor Toby.
Joe Murray werkte voor Voodoo en Kona.
Jacob Heilbron richtte samen met Joe Murray Kona op.
Jacob Heilbron is ook de oprichter van Rocky. Dat is de link die ik zocht.
http://www.mtnbikehalloffame.com/induct ... 99&mID=122

Joe Murray werkte voor Voodoo en Kona.
Jacob Heilbron richtte samen met Joe Murray Kona op.
Jacob Heilbron is ook de oprichter van Rocky. Dat is de link die ik zocht.
http://www.mtnbikehalloffame.com/induct ... 99&mID=122
-
Da's waar, zal even een andere vraag maken.Old Manitou schreef:ik wil niet moeilijk doen maar naar mijn inziens heeft dit niet veel meer met mtb te maken
een aangezien dat de topictitel mtb Triviant
dussssssssssssss©
Wie won afgelopen zaterdag Egmond-Pier-Egmond? (makkie)
En wat had hij aan zijn uitrusting gemodificeerd wat kan hebben bijgedragen aan deze overwinning?(moeilijk!)
dusssssss©
BOSS schreef:Da's waar, zal even een andere vraag maken.Old Manitou schreef:ik wil niet moeilijk doen maar naar mijn inziens heeft dit niet veel meer met mtb te maken
dussssssssssssss©
Old Manitou schreef:ik wil niet moeilijk doen maar naar mijn inziens heeft dit niet veel meer met mtb te maken
dussssssssssssss©
Gaat mijn inziens ook hier nog steeds op Bosssssssssss©

---www.cjmedia.nl---
Ik denk dat ie een stel ksyrium wielen in zijn fiets had zitten, maw hij reed op een 29er. Wat oneerlijk! onee dat mag volgens de regelementen wat slim! Mooie foto's Boss!BOSS schreef:
En wat had hij aan zijn uitrusting gemodificeerd wat kan hebben bijgedragen aan deze overwinning?(moeilijk!)
Je maakt het ons wel lastig BOSS, deel 1 van de vraag Andy Capelle.BOSS schreef: Wie won afgelopen zaterdag Egmond-Pier-Egmond? (makkie)
Tsja dat is toch vrij simpel, het eerste wat je doet bij een strandrace is je stuurbordje modificeren scheelt toch snel enkele km's/h met windkracht 7 tegen.BOSS schreef: En wat had hij aan zijn uitrusting gemodificeerd wat kan hebben bijgedragen aan deze overwinning?(moeilijk!)

zandhaas!!!!!!DeKerf's schreef:BOSS schreef:Da's waar, zal even een andere vraag maken.Old Manitou schreef:ik wil niet moeilijk doen maar naar mijn inziens heeft dit niet veel meer met mtb te maken
dussssssssssssss©
Wie won afgelopen zaterdag Egmond-Pier-Egmond? (makkie)Old Manitou schreef:ik wil niet moeilijk doen maar naar mijn inziens heeft dit niet veel meer met mtb te maken
dussssssssssssss©
Gaat mijn inziens ook hier nog steeds op Bosssssssssss©

dussssss©
Correct! Ik ben blij dat een echte Westfries het antwoord correct heeft!!!!Kerensky schreef:Je maakt het ons wel lastig BOSS, deel 1 van de vraag Andy Capelle.BOSS schreef: Wie won afgelopen zaterdag Egmond-Pier-Egmond? (makkie)
Tsja dat is toch vrij simpel, het eerste wat je doet bij een strandrace is je stuurbordje modificeren scheelt toch snel enkele km's/h met windkracht 7 tegen.BOSS schreef: En wat had hij aan zijn uitrusting gemodificeerd wat kan hebben bijgedragen aan deze overwinning?(moeilijk!)
dusssssss©

COME ON OLD SKOOL BOYS
de fotograaf, is nu een wanna be fotograaf die denkt dat hij het water heeft uitgevonden net zoals hij toen dacht het water ook hebben uitgevonden
Laatst gewijzigd door Plons op ma feb 26, 2007 9:39 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
Tbx ?
die is te new skool, die kent waarschijnlijk die niet eens
de vraag is wie maakte deze foto, maar je kan me ook vertellen wie die twee trutten zijn als je kennis goed genoeg is
die is te new skool, die kent waarschijnlijk die niet eens
de vraag is wie maakte deze foto, maar je kan me ook vertellen wie die twee trutten zijn als je kennis goed genoeg is
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
stick inderdaad
hij heeft nog meer air gekregen als michael jordan...
in ieder geval
wie zit daar langs zijn (mongolische) vrouw, ook een kanjer (ook in mtb
)
hij heeft nog meer air gekregen als michael jordan...
in ieder geval
wie zit daar langs zijn (mongolische) vrouw, ook een kanjer (ook in mtb

zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
Ei
op aandringen van de stormfuhrer Katze hier,
kick the topic
wie is die blondinne ?
Niet die mongool aan de linkse kant maar die andere aan de rechtse
op aandringen van de stormfuhrer Katze hier,
kick the topic