SSWC 2007
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
- didadunlop
http://www.sswc2007.com/
Nog even wachten tot april voor meer info!
Ik kan nog niet zeggen of ik meega,maar ach,het is nog zover weg......

Nog even wachten tot april voor meer info!
Ik kan nog niet zeggen of ik meega,maar ach,het is nog zover weg......

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- didadunlop
is te doen maar wel optimistisch. Meestal (en ik ben toch echt vaak in Schotland geweest) was het om 9 uur aankomen in Newcastle en dan stoppen met rijden net voorbij Edinburgh. Het is idd maar 400 KM ofzo. Maar daarvan is slechts 100 km snelweg. Daarna is het tweebaans of minder waarbij de maximale snelheid echt 70 is en vaker toch wel lager zal liggen.
Ikzelf ga denk ik rond de 27ste en dan via Calais (toch een lease auto) en dan rustig in een paar dagen omhoog rijden. Beetje roadtrip zeg maar.
Binnenkort als het goed is een NL. versie van de SSWC07 website.
Ikzelf ga denk ik rond de 27ste en dan via Calais (toch een lease auto) en dan rustig in een paar dagen omhoog rijden. Beetje roadtrip zeg maar.
Binnenkort als het goed is een NL. versie van de SSWC07 website.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
er gaat een mooie treinlijn vanaf Newcastle naar Glasgow. Dan kan je daar overstappen op de trein naar Perth/Inverness. Ik heb een keer dat gedaan. 9:00 van de boot. En om 17:00 was ik in Aberdeen. Mooie verbinding niks mis mee. Relaxte trein en nette overstaptijden. Tevens een hele mooie verbinding dwars door de Highlands dus neem je fotocamera mee.
Tevens verwijs ik je naar de site www.sswc2007.com daar staat nu alle info in het engels maar binnenkort ook in NL (vertaald door ondergetekende).
Tevens verwijs ik je naar de site www.sswc2007.com daar staat nu alle info in het engels maar binnenkort ook in NL (vertaald door ondergetekende).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
yups fiets mag gratis mee (Bij DFDS en superfast wel bij mijn weten).
tevens gaat er een boot van Zeebrugge naar Edinburg (rosynth). Dat scheelt een stuk in treinafstand en de boot is best wel leuk om te doen.
Zoek maar eens op superfast ferries.
tevens gaat er een boot van Zeebrugge naar Edinburg (rosynth). Dat scheelt een stuk in treinafstand en de boot is best wel leuk om te doen.
Zoek maar eens op superfast ferries.
- didadunlop
Ondergetekende heeft een NL versie van de website gemaakt. Deze is online geknald.
http://www.sswc2007.com/dutch.htm
http://www.sswc2007.com/dutch.htm
- didadunlop
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik niet 
"Greetings,
Thanks for getting in touch about the Singlespeed World Championships in Aviemore
We were amazed by the demand - all places went within 36 hours and we could probably have filled out the race twice over.
Based on the number of folks we can fit on the race course and in the bar - it's extremely unlikely that we'll be able to offer you a spot.
Sorry!
Chris, Jon and Marty"
Weet iemand hoeveel plaatsen er ueberhaupt waren? Was te verwachten natuurlijk, ik denk dat in GB de grootste concentratie singlespeeders zit, die allemaal wel van een weekendje uit houden..
Wie gaat er nu wel?
JJ

"Greetings,
Thanks for getting in touch about the Singlespeed World Championships in Aviemore
We were amazed by the demand - all places went within 36 hours and we could probably have filled out the race twice over.
Based on the number of folks we can fit on the race course and in the bar - it's extremely unlikely that we'll be able to offer you a spot.
Sorry!
Chris, Jon and Marty"
Weet iemand hoeveel plaatsen er ueberhaupt waren? Was te verwachten natuurlijk, ik denk dat in GB de grootste concentratie singlespeeders zit, die allemaal wel van een weekendje uit houden..
Wie gaat er nu wel?
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop