29 April: Spring Race!!
Moderator:Beheerders
- MasterDisaster
- Reprox
- Reprox Jr.
- Power
- Christiaan
- Trekrules
- Mariëlle
- Brave 22
- Az0nic
- DoubleK met aanhang.
- Me
- Jojo
- Bmxassen
- Ernst @ FSD Bikers
- Geert
- mr-s
- Mathijs
- Rinse Appelstroop
- Pieter en zijn V10
- MasterDisaster (Hille)
natuurlijk kom ik ook! maar ik zou graag nog ffe oefenen voor de race, wanneer kan dat??
- Reprox Jr.
- Power
- Christiaan
- Trekrules
- Mariëlle
- Brave 22
- Az0nic
- DoubleK met aanhang.
- Me
- Jojo
- Bmxassen
- Ernst @ FSD Bikers
- Geert
- mr-s
- Mathijs
- Rinse Appelstroop
- Pieter en zijn V10
- MasterDisaster (Hille)
natuurlijk kom ik ook! maar ik zou graag nog ffe oefenen voor de race, wanneer kan dat??
-
yep weer gebroken, zelfde sleutelbeen. zowiezo 4 week denk ik, was vorige keer ook zo. haha demo moet zeker getest worden, staat alweer veel te lang stil. Zouden van het weekend naar Belgie gaan, maar wordt hem niet helaas......Christiaan schreef:Joost,
Wat heb je nu weer gedaan, weer gebroken? Damn, hoelang duurt het herstel? die nieuwe Demo moet ook getest worden!
keybone collector!!!
En Groningen eist weer een slachtoffer...?jojo schreef:yep weer gebroken, zelfde sleutelbeen. zowiezo 4 week denk ik, was vorige keer ook zo. haha demo moet zeker getest worden, staat alweer veel te lang stil. Zouden van het weekend naar Belgie gaan, maar wordt hem niet helaas......
Overwogen om ipv puin ditmaal geel zand als deklaag te gebruiken?
zou wel een stuk zachter zijnSteelboy schreef:En Groningen eist weer een slachtoffer...?jojo schreef:yep weer gebroken, zelfde sleutelbeen. zowiezo 4 week denk ik, was vorige keer ook zo. haha demo moet zeker getest worden, staat alweer veel te lang stil. Zouden van het weekend naar Belgie gaan, maar wordt hem niet helaas......

keybone collector!!!
- Pieter en zijn V10
En wat lekke banden schelen. Dus SBG cancel dat fijne puin maar en kom maar met zand. Al doen jullie het alleen voor Joost.jojo schreef:zou wel een stuk zachter zijnSteelboy schreef:En Groningen eist weer een slachtoffer...?jojo schreef:yep weer gebroken, zelfde sleutelbeen. zowiezo 4 week denk ik, was vorige keer ook zo. haha demo moet zeker getest worden, staat alweer veel te lang stil. Zouden van het weekend naar Belgie gaan, maar wordt hem niet helaas......
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- Arnetteman
Dit keer lag het niet aan het puin (waar zijn die dikke brokken gebleven???) maar aan de wind. Het waaide afgelopen zondag behoorlijk op de baan. Herinner je je 7 mei 2006 nog?Steelboy schreef: En Groningen eist weer een slachtoffer...?
Het gebeurde zelfs op een stuk waar amper puin ligt maar waar de baan wel ontzettend smooth is.
-
Gewoon een kwestie van pech door de wind en gebrek een rijkunst van Joost! :P Wel of geen puin had hier geen invloed op gehad... Mits het iewat fijner is dan de vorige lading is het zeker een goed plan....
Maar goed, on topic maar weer... Wie zullen er zijn??
Kunnen we nog battles doen?? Ik daag Reprox in ieder geval uit voor the Battle of the East!

Kunnen we nog battles doen?? Ik daag Reprox in ieder geval uit voor the Battle of the East!
Mathijs: De Benjamin
- Pieter en zijn V10
Joost was anders aardig aan het rijden. Jammer dat die nu weer 6 weken lang the earthed series plat mag draaien.Mathijs schreef:Gewoon een kwestie van pech door de wind en gebrek een rijkunst van Joost! :P Wel of geen puin had hier geen invloed op gehad... Mits het iewat fijner is dan de vorige lading is het zeker een goed plan....![]()
Het puin had idd niks te maken met zijn valpartij. Maar goed ik weet niet hoe fijn dit puin is , maar ik hoop dan zeer fijn.
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- Free-Wheelz
Helaas bestaat de ondergrond op dit moment uit klei... Als het droog is, niets aan de hand maar als het gaat regenen 1 dikke drek.. en absoluut niet rijdbaar. Dat de baan zo hard is komt dus niet door het puin maar door de kleilaag.. het puin dat we willen gaan storten is vele malen fijner als wat iedereen nog in zijn hoofd heeft van vorig jaar. Overigens zijn ook hier het afgelopen jaar alle grove stukken uitgehaald en is het nu een silky smooth oppervlak.. Zand en klei is helaas geen optie...
@Christiaan: Je kunt dus gewoon met je frèle lijfje komen fietsen
Martijn.

Martijn.
-
-
Thanks!Free-Wheelz schreef:Helaas bestaat de ondergrond op dit moment uit klei... Als het droog is, niets aan de hand maar als het gaat regenen 1 dikke drek.. en absoluut niet rijdbaar. Dat de baan zo hard is komt dus niet door het puin maar door de kleilaag.. het puin dat we willen gaan storten is vele malen fijner als wat iedereen nog in zijn hoofd heeft van vorig jaar. Overigens zijn ook hier het afgelopen jaar alle grove stukken uitgehaald en is het nu een silky smooth oppervlak.. Zand en klei is helaas geen optie...
Martijn.
- Arnetteman
- Arnetteman
Niet echt vaste momenten maar als we zin hebben zijn we er gewoon (en dat is best vaak, de meesten wonen om de hoek).Cheeta schreef:Zijn er *vaste* momenten dat mensen er trainen?
Misschien komend weekend, bij goed weer eens de barre tocht naar het Noorden ondernemen...
De kans is aanwezig dat we komend weekend met de baan bezig zijn qua onderhoud, puinlaag aanbrengen en verwerken. Informeer in de loop van de week nog eens en dan laten we wel weten of de baan te rijden is dit weekend.
- Arnetteman
- Arnetteman
Dit weekend zal er misschien wat geshaped worden maar je kunt best gaan rijden op de baan. Volgende week echter wordt de toplaag verwacht en zal er dus een paar dagen niet gereden kunnen worden op het onderste deel. Wanneer de baan helemaal klaar is zullen we dit zsm laten weten.mr-s schreef:is de baan nu ook gewoon te berijden ondanks de werkzaamheden?
want dan wil ik daar nog ff wat trainen