SSEC 2007
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Zijn er hier nog mensen die naar zuid frankrijk gaan voor SSEC 2007?
check www.ssec07.com.. Het lijkt mij het wel waard om een paar dagen vrij voor te nemen.
check www.ssec07.com.. Het lijkt mij het wel waard om een paar dagen vrij voor te nemen.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ga ook ....
Vliegen voor een hit en run!
Heb zin in Vrijdag Ventoux!!
JJ
Vliegen voor een hit en run!
Heb zin in Vrijdag Ventoux!!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
- didadunlop
ik ben wel voor de roadtrip edoch zonder plaatwerk problemen etc...
Die geur van rot bier... ow dat was erg....
Ikzeg mooi de 17e daar aankomen. (het is net een dag rijden weet ik uit ervaring). Doorknallen over de autostrada is zelfs nog sneller.
En dan zondag uitslapen en rustig terugrijden. Maandag aankomen in nl.
Overnachten daar volgens het plan van de organisatie?
Wie is voor de roadtrip?
-DiDa
Ikzeg mooi de 17e daar aankomen. (het is net een dag rijden weet ik uit ervaring). Doorknallen over de autostrada is zelfs nog sneller.
Wie is voor de roadtrip?
-DiDa
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wij vliegen Do avond die kant op.
Dat onderkomen ziet er inderdaad goed uit. Het plan is om Vrijdag de Mt. Ventoux op te fietsen
Goede voorbereiding voor een wedstrijd. That reminds me, onze eerste internationale singlespeed Race in Berlijn. Wedstrijd was Zondag, dus wij Zaterdag met een tourtje mee. Bleek achteraf een kilometer of 90 (zal wel iets overdreven zijn
) singletrack tour in en om Berlijn 
JJ
Dat onderkomen ziet er inderdaad goed uit. Het plan is om Vrijdag de Mt. Ventoux op te fietsen

Goede voorbereiding voor een wedstrijd. That reminds me, onze eerste internationale singlespeed Race in Berlijn. Wedstrijd was Zondag, dus wij Zaterdag met een tourtje mee. Bleek achteraf een kilometer of 90 (zal wel iets overdreven zijn

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
He Dida neem je dit keer wel je zwembroek mee !!!didadunlop schreef:bring on the poolparty!!!

Het onderkomen is inmiddels gewijzigd, is nu een camping geworden.
http://www.camping-beauregard.com/indexnl.html
didadunlop schreef:ik ben wel voor de roadtrip edoch zonder plaatwerk problemen etc...
Wie is voor de roadtrip?
-DiDa
Ik zit er stil aan te denken om misschien ook eens die kant uit te gaan. Goed excuus om daar eens te gaan fietsen...
Ik ben dan ook meer van het 'ik stap in mn auto en gassen-jaapie'...
---www.cjmedia.nl---
- didadunlop
- didadunlop
Volgens de site is het belangrijk om snel je final registration te regelen (kijk maar eens op het forum). Dus mensen die gaan en zich al hebben ingeschreven dienen dit te bevestigen.
Hoppa ik heb er zin an.. Blij dat ik die donderdag en vrijdag al vrij heb (hemelvaart)..
Hoppa ik heb er zin an.. Blij dat ik die donderdag en vrijdag al vrij heb (hemelvaart)..

Zonder de puntjes in de linksteelhead schreef:De website met SSEC2007 doet het niet?????
http://www.ssec07.com/

Doubt Kills Dreams
- didadunlop
- didadunlop
idd zo goed als het blijft vreemd..
roadtrip idee is als volgt.
Ik heb een lease auto. Dus mijn kilometers zijn vrij. Idee is dus dat er iemand anders een busje heeft waar de fietsen in mee kunnen. dan kunnen er bij mijn 3 meerijden (4 inclusief is) en 2 in de andere auto. Dan moet er wel iemand zijn met een busje en zin/tijd om mee te gaan.
Dan kunnen we de kosten van het busje splitten. En mij kun je wel blij maken met wat biertjes.
roadtrip idee is als volgt.
Ik heb een lease auto. Dus mijn kilometers zijn vrij. Idee is dus dat er iemand anders een busje heeft waar de fietsen in mee kunnen. dan kunnen er bij mijn 3 meerijden (4 inclusief is) en 2 in de andere auto. Dan moet er wel iemand zijn met een busje en zin/tijd om mee te gaan.
Dan kunnen we de kosten van het busje splitten. En mij kun je wel blij maken met wat biertjes.
- didadunlop